Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: Mä tarvitsisin kellon, mutten ole löytänyt vielä sopivaa. Miehekäs, mutta naisen ranteeseen sopiva tuntuu olevan liian vaikea toteuttaa.
Mulla on juuri käänteinen ongelma. Mulla on muuhun rakenteeseen nähden suhteettoman jykevät ranteet ja nilkat, naiselliset kellot näyttävät vaan typerältä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Viimeiseen kategoriaan voivat kuulua vain nerot, jos mielivät menestyä.
Pukeutuminen liittyy sosiaaliseen kanssakäymiseen. Jos tuollaisen kanssakäymisen osuus uralla on pieni suhteessa omiin kykyihin, niin silloin pukeutumisella ei ole niin väliä. Käytännössä rähjäisyys on kuitenkin aina heikompi kuin siisti pukeutuminen, oli sitten kyse valtavirrasta tai siitä poikkeamisesta.

Jobsin musta poolo on tilaustyö Issey Miyakelta ja Jobsilla oli noita päälle 100. Luulisin Zuckerbergin huppareiden olevan myös muualta kuin Wal-Martista. Vesterbacka tuskin kulkee muussa kuin pränikässä ja puhtaassa lintukaavussa. On siis aivan kardinaalimoka ottaa näistä herroista mallia ja vetää päälle se nukkainen 'ihan hyvä' nanson poolo.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Nergal kirjoitti:Ostin tossa kuukausi sitten North Facen kerrostakin, olen tyytyväinen. Minun budjetilla se oli sanoataan, extreme kallis.

Lidlissä oli sämpylät halpoja, ostin niitä. Ovat perkele vielä hyviä.
Mahdoitko käydä erään urheiluliikkeen avajaistarjouksia katselemassa? Onko sisätakki fleeceä vai untuvaa?

Noita sämpylöitä itsekin ostan säännöllisesti.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Mulla on Jack Wolfskinin untuvatakki, jolla on ikää nyt 9 vuotta. Se ei vieläkään näytä ihmeemmin käytetyltä eikä oo litistynyt pesuissa vaikka sitä on käytetty PALJON.
Maksoi enemmän kuin silloisen naapurin auto. Oon jo aivan kyllästynyt siihen, kestää liian kauan :P
Arvoin juuri yli viikon ennen ostoa, että "mahtaakohan tuo kirkkaan sininen olla kymmenen vuoden päästä edelleen tyylikäs". Sitten hyväkkäät antoivat 199e hinnasta vielä -20% kantiskortilla ja ajattelin että ainahan ehdin vielä kerran elämäni aikana ostamaan sen mustan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Mä luulen, että sun ja Pertin takkien käyttötapa on eri. Lasten kanssa puuhatessa kestävyysedellytykset on vähän eri, kun kodin ja auton väliä liikkuessa.
Kestävyyden lisäksi huomasin juniorille hiihtoa opettaessa, että on muuten ihan kiva, että takissa on taskuja. Omat hanskat yhteen taskuun. Suksien pidikkeet toiseen, puhelin kolmanteen, avaimet olivat neljännessä ja silti oli useampi "hand warmer" tasku mistä valita. Muistinko mainita pullotaskun? Mitä yritän sanoa on, että joskus noissa edes hiukan hinta(hta)vimmissa takeissa on muitakin ominaisuuksia kuin pelkkä lämmittävyys.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eikös noi ole nyt alennusmyyntien aikaan jo lähes järkihintaisia :roll: Liki 1.000$ alennusta jostain mallista.
http://www.parajumpersjackets-sale.com/
Avast on estänyt haitallisen sivun avaamisen. Onko näitäkin siis feikkejä? Fjällravenin takkia aikoinaan hakiessa opin, että jokaisesta vähänkin tunnetummasta (ko. takki on -73 vuodesta asti tehty) löytyy tosi halvan oloisia takkeja netistä. Surkealaatuisia feikkejä, valitettavasti. Yksi yleisimmistä keskusteluaiheista tässä takissa josta keuhkoan on "how to spot a fake mcmurdo jacket". Ja spottasin huuto.netistäkin feikin juuri viikko takaperin (vetoketjun läppä oli tarroilla eikä neppareilla).
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Halpoja takkeja. Itse himoitsen Parajumpersia, mutten saa sen ostoa mitenkään perusteltua itselleni. Mutku mä haluuun ei toimi.
Googlasin, panisin. Hienon näköisiä takkeja.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Mut mulla on Dressmannin vakosamettihousut hei!11
Minulla on KappAhlin. *high five*
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kellokeskusteluun vielä. Pitää nyt kaikki käydä läpi, kun tuli taukoa.

Milainen persoona pitikään olla ettei sykemittarikello näytä naurettavalta? Tv. nimim. Suunto M5 kädessä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mut mulla on Dressmannin vakosamettihousut hei!11
Minulla on KappAhlin. *high five*
:brofist:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:*high five*
:brofist:
*spontaani repeäminen*
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Kellokeskusteluun vielä. Pitää nyt kaikki käydä läpi, kun tuli taukoa.

Milainen persoona pitikään olla ettei sykemittarikello näytä naurettavalta? Tv. nimim. Suunto M5 kädessä.
:yo:

Silloin kun kello on ranteessa, niin käytän tätä

Kuva

Uudemmissa Suunnoissa ei design ole mielestäni yhtä onnistunut eikä niissä ole niin vahvaa lifestyle leimaa kuin noissa ensimmäisen sarjan malleissa. Toi on mulla nimenomaan kaupunkikello nahkahihnoineen. Urheillessa käytän Polarin sykemittaria, mutta niitähän ei voi uskottavasti pitää ranteessa julkisella paikalla.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Uudemmissa Suunnoissa ei design ole mielestäni yhtä onnistunut eikä niissä ole niin vahvaa lifestyle leimaa kuin noissa ensimmäisen sarjan malleissa.
Kyllä mulle Elementum kelpaisi.

http://www.suunto.com/ImageVaultFiles/i ... 6000_l.jpg


Mulla on myös Suunnon M5 ranteessa päivin öin. Haluisin kyllä hankkia hieman paremman pelin koska en ole oikein tyytyväinen siihen. Ambit Silver voisi olla seuraava valinta.

http://www.suunto.com/ImageVaultFiles/i ... 1000_l.jpg
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MrM kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:*high five*
:brofist:
*spontaani repeäminen*
Brofist = The bumping of clenched fists by two male friends, in a totally heterosexual manner.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Avast on estänyt haitallisen sivun avaamisen. Onko näitäkin siis feikkejä?
Kaikesta on feikkejä. Jos untisikan isoin myyntivaltti on 100m päähän näkyvä logo, niin kinkit kyllä pukkaa kopiota.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ No kun ne kinuskit tapaavat hajota käsiin verrattuna alkuperäisiin niin ei se logo taida olla sittenkään se suurin myyntivaltti? :)
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ maailmassa piisaa kestävää pienen logon kamaa. Niistä tehdään aika vähän feikkejä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sivustahuutaja kirjoitti:^ maailmassa piisaa kestävää pienen logon kamaa. Niistä tehdään aika vähän feikkejä.
Joo, mutta kokemukseni tästä itse tässä ketjussa ylös nostamastani merkistä on, että ensin oli tosi hyvälaatuisia ja kestäviä vaatteita, sitten niihin alettiin vaan pikku hiljaa kasvattaa logon kokoa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Tässä videossa oli ihan kivannäköinen kello:

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »



Hinnasto HIRVI:
Hirven sisäfile 48,00 e/kg
Hirven ulkofile 43,00 e/kg
Hirven sisäpaisti 28,50 e/kg
Hirven paahtopaisti 28,50 e/kg
Hirven ulkopaisti 23,50 e/kg
Hirven kulmapaisti 23,50 e/kg
Hirvi-1 jauheliha 15,00 e/kg
Hirvi käriste 15,00 e/kg
Hirvi kebab 18,50 e/kg
Hirven lämminsavupaisti. 26,50 e/kg

Hinnasto PORO:
Poron ulkofile 36,50 E/KG
Poron sisäfile 42,00 E/KG
Poron paisti luuton 28,80 E/KG
Poron käriste 17,90 E/KG
Poron jauheliha 15,90 E/KG
Poron lämminsavupaisti 33,50 E/kg

Puolikas poro (n. 10kg) valmiiksi leikattuna ja vacuumiin laitettuna 13,9€/kg. Sisältää fileet, paistin, käristettä, jauhelihaa, pikkuluut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Oltuani viikonloppuna pihalla räntäsateessa olen vakuuttunut, että vedenpitävyys ei ole turha ominaisuus untuvatakissa. Nih! Harvemmin tarvittu kyllä. Mutta tiettyhän aina pitää olla varustautunut vähintään ydintalveen tai pohjoisnavan reissuun.
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Oltuani viikonloppuna pihalla räntäsateessa olen vakuuttunut, että vedenpitävyys ei ole turha ominaisuus untuvatakissa.
Eikö siinä tule kuuma nollakelillä?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Yllättävän sopivan lämmintä oli, tosin en tehnytkään mitään erityistä. Vähän vedin pikkuista pulkassa pihassa ja seurasin missä isompi menee.

EDIT: eli "idea" lähti siitä, että oli vaan yksi takki tarjolla.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Siitä naisille kerrassaan mahtava talvitakki kohtuuhintaan.

http://www.partioaitta.fi/Naisten_vaatt ... mens_Parka
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ja Treella asuvia tabletinnälkäisiä (ei näyttänyt olevan netissä) voisivat kiinnostaa paikallisen expertin tablettitarjoukset. Hinnat välillä 199e-299e. Alkaa Samsungin tab2 wifi, yläpäässä Nexus7 3G.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin