8 vuotiaan Eerikan murha

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Samalla kertaa tuomiolla olevista teoista annetaan yhtenäisrangaistus jonka maksimi on törkeimmän rikoksen maksimi plus tuosta törkeysasteesta riippuen X vuotta kakkua. Eli vaikka olisi sata tappoa, katto on se 12+3 muistaakseni. Törkeän pahoinpitelyn kohdalla paaaaljon vähemmän. Lainsäätäjän mielestä rötöksistä pitää antaa paljousalennus. Muuten se olisi proletariaatin oppressiota.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

On mielenkiintoista nähdä, mitä tapahtuu, jos isä ja äitipuoli saavat kovin lievän tuomion. Muutetaanko lakia. Se ei tietenkään koske heitä, koska takautuva lainsäädäntö ei ole mahdollista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Käynee kuin Jammu-sedälle. Siirretään pakkohoitoon, jonka virallisena syynä on vaarallisuus yhteiskunnalle. Todellinen syy on, että vapaalla menisi henki.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Riemumieli kirjoitti:Käynee kuin Jammu-sedälle. Siirretään pakkohoitoon, jonka virallisena syynä on vaarallisuus yhteiskunnalle. Todellinen syy on, että vapaalla menisi henki.


Toivotaan näin, syystä ettei ainakaan keneltäkään sivulliselta enää menisi henki.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Riemumieli kirjoitti:Käynee kuin Jammu-sedälle. Siirretään pakkohoitoon, jonka virallisena syynä on vaarallisuus yhteiskunnalle. Todellinen syy on, että vapaalla menisi henki.

En millään tavoin kannusta ketään heitä tappamaan, mutta on myös jotenkin väärin että heidän tappamisestaan voi saada saman kuin ihmisen tappamisesta.

Ja mahdollisesti saman verran vankilaa tai enemmän kuin nuo paskakasat itse.

Pyydän anteeksi paskakasoilta, noitten vertaaminen paskaan on loukkaus paskaa kohtaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nyt kävi näin:
Kuva

Välistä So Hard saa miettimään miltä tuntuu tieto siitä että oma mielipide on aina se joka on kaikessa oikeassa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Koita nyt poju edes yksilöidä kiukkusi kohteita sen sijaan että öliset kuin kuusivuotias jonka lempipallo on kateissa. On se kumma, että jollakulla ei ole mitään muuta inputtia kuin C-luokan vittuiluyritykset oli aihe mikä tahansa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Nergal »

On se jännä kuinka saat kaiken käännettyä vittuiluksi itseäsi kohtaa, täytyy olla hankala olla sinä.
Hassua kuinka kirjoitat muista analyysia ja käyttäydyt itse juuri niinkuin kirjoitat muiden käyttäytyvän.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:On se jännä kuinka saat kaiken käännettyä vittuiluksi itseäsi kohtaa, täytyy olla hankala olla sinä.
Hassua kuinka kirjoitat muista analyysia ja käyttäydyt itse juuri niinkuin kirjoitat muiden käyttäytyvän.


Käännät? Sähän tulit tänne(kin) pelkästään puhumaan musta, et mitään aiheesta. :D

Ei, ei ole hankalaa olla minä. Tuntuu, että on melko hankalaa olla sinä, kun sun muroihisi voi kusta ihan kuka vaan koska vaan. Mene nyt vaikka potalle kasvamaan siksi aikaa kun aikuiset keskustelee aiheesta. Sun heikot ad hominemit ei kiinnosta ketään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nyt alkoi kiinnostaan niin paljon että voisitko kertoa tiedon mitä minulla ei ole: Missä muualla minä puhun sinusta?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:Nyt alkoi kiinnostaan niin paljon että voisitko kertoa tiedon mitä minulla ei ole: Missä muualla minä puhun sinusta?


Kaveri aloittaa päivän todella jäätävästi:

viewtopic.php?f=5&t=10835#p634386

Laitetaanpa sut tonne norauslistalle niin saat räyhätä ihan rauhassa iteksesi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vuoden 2012 Flipperi on löytynyt.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Numeromies saa kyllä tiskin parhaat puolet esiin parilla postauksella, pakko nostaa hattua :D </ot>
Kirjoitan tätä alasti
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Samalla kertaa tuomiolla olevista teoista annetaan yhtenäisrangaistus ...


Nopeasti ajateltuna olisi siis fiksua järjestää useampi oikeuskäsittely?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: On se kumma, että jollakulla ei ole mitään muuta inputtia kuin C-luokan vittuiluyritykset oli aihe mikä tahansa.


Harvoin olen samaa mieltä kanssasi. Nyt olen. :komp: :napu: :paavi: :off: :kele: :keskustelu: :kina:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei tuota keissiä pysty järjellä ymmärtämään.

Mutta sen tiedän, että jos minun lapseni joku joskus ehdoin tahdoin surmaa (liikenneonnettomuutta ei lasketa, ellei yliajaja oli aineissa), en jää sitä nyyhkimään ja voivottelemaan. Tehkää aivan vapaasti omat johtopäätöksenne, mitä tämä käytännössä tarkoittaa.
Amazing shit happens!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Itse olen (kanssa) fundeerannut, että tuskin pienessä sieväasä tehdystä lapsentappajan hengenriistosta isoa kakkua tässä hyysääjien maassa saa. Ja vaikka saisikin, niin...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja KKK »

exPertti kirjoitti:Ja vaikka saisikin, niin...


Nii-in.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: 8 vuotiaan Eerikan murha

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai niinku että kun lapsi lapsi menetti jo sisaruksensa, niin ei haittaa, jos samassa rytäkässä menee toinen vanhempikin?
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin