Bongaa julkkis

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Joku uutisankkuri bongattu eilen Munkkivuoren ostarilla. Mies, hoikka, silmälasit, nuorehko/keski-ikäinen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:Joku uutisankkuri bongattu eilen Munkkivuoren ostarilla. Mies, hoikka, silmälasit, nuorehko/keski-ikäinen.


Ei näitä, selkeä tunnistus tai sitten unohdus, jokainen meistä voi olla julkkis hetken verran joskus, joten? Veikkaan Marco Bjudström? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Joku uutisankkuri bongattu eilen Munkkivuoren ostarilla. Mies, hoikka, silmälasit, nuorehko/keski-ikäinen.


Ei näitä, selkeä tunnistus tai sitten unohdus, jokainen meistä voi olla julkkis hetken verran joskus, joten? Veikkaan Marco Bjudström? ;)


Ei kun se olikin se aamu-tv:n toimittaja, joku vaikea nimi, ehkä hurri...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

Törmäsin aitoon hurriin! Eva Biaudet meinasi seota askeleissaan kohtatessamme kävelyvauhtia Kluuvissa Robert's cofeen kulmalla? En tiedä oliko kyseessä ihastus vai pelästys, muttei ainakaan omalta kohdaltani ollut kyse kummastakaan.. 130% tunnistus,
Kuva
Harvoin pongaan julkkiksia mutta nyt ei voinut estää havaintoa. Tykkään rantaruotsalaisista naisista, mutta hyvin vaikeaa löytää syitä moiseen rasistiseen käytökseen.. Ehkä se on turvatun aseman tuomaa itsetuntoa heissä jota harvoin tapaa suomenkielisissä naisissa, jotka useimmiten ovat kummallisia pingottajia? Menemättä tämän syvempään analisointiin.. Ei ole kumma kun menee Hellsingin sydämeen niin ei voi välttyä törmäyksistä johonkin heeboon, vaikka asia ei kovin tärkeä olekaan. Koska hekin ovat vain ihmisiä , jotka ovat pakotettuja syömään ja paskomaan(ei sinne).
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Peitsamo bongattu tänään. Istui Ekbergin kahvilan terassilla. Jonkun kundin kanssa. Vaikka vähän satoi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Duudsonien Jarppi bongattu eilen Kampin Lidlin rullaportaissa. Selässä takki jossa luki: HÄRMÄ MC ROCK'N ROLL :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamulla Lauri Tarastin hertsikan metriksellä, harvoin näkee noin viisasta miestä edes metroasemalla! Ropelit alkoi heti viuhkimaan puistossa..
Pyyhin Netikettiin..
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ismo Alanko oli viettämässä taitelijaelämää punttisalilla.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:Ismo Alanko oli viettämässä taitelijaelämää punttisalilla.


Ismo Alanko tapaa Hans Jörgenin ja esittelee itsensä:
- Alanko.
- Älä ala... :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olin eilen Tukiaisen Johkun kanssa samassa baarissa n. 30 sek. Sit me tajuttiin, että molempien glamour ei vaan mahdu niinq samaan paikkaan, ja Johanna myöhemmin paikalle saapuneena katsoi parhaaksi väistyä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti:Olin eilen Tukiaisen Johkun kanssa samassa baarissa n. 30 sek. Sit me tajuttiin, että molempien glamour ei vaan mahdu niinq samaan paikkaan, ja Johanna myöhemmin paikalle saapuneena katsoi parhaaksi väistyä.


Onkos sillä joku linnatuomio edessä vai saiko ehdollista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Olin eilen Tukiaisen Johkun kanssa samassa baarissa n. 30 sek. Sit me tajuttiin, että molempien glamour ei vaan mahdu niinq samaan paikkaan, ja Johanna myöhemmin paikalle saapuneena katsoi parhaaksi väistyä.


Mä olin kerran kundien kanssa samaan aikaan. Johanna ja pari muuta elähtänyttä pubiruusua katsoi asiaksi pyytää meitä pöytäänsä tarjoamaan heille shamppanjaa tai jotain sinne päin lausuttua. Kun kohteliaasti ilmoitimme pitäytyvämme nykyisessä pöytäseurueessa, niin meidät ilmoitettiin kuuluvalla äänellä epäherrasmiesmäisiksi homoiksi. Saatiin kyllä aika hyvät naurut.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

On hyvä ja olen iloinen siitä, että esiinnyn vain tukiaisettomissa tiloissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Mä olin kerran kundien kanssa samaan aikaan. Johanna ja pari muuta elähtänyttä pubiruusua katsoi asiaksi pyytää meitä pöytäänsä tarjoamaan heille shamppanjaa tai jotain sinne päin lausuttua.


Siis tuo homma toimii noin! Valitaan seurue ja tilataan juomat heiltä, ei baaritiskiltä. Pitääpä muistaa jatkossa. Ainoa kerta kun oon juonut jonkun itselleni vieraan ihmisen tarjoamaa samppanjaa baarissa kyseessä oli yks toinen turha julkkis, mutta sekin lähestyi tilannetta cooleri edellä. Tilanne sai erikoisen käänteen, kun se käsitti mun upean huumoriläpän niin, että olen siellä yökerhossa myymässä seksiä rahasta, ja aloi hieromaan kauppoja. Tai siis ilmeisesti tää seksikauppa oli sen alkuperäinen oletus, jota mun loistokas huumori sitten vahvisti.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Paljonko nettosit?!!11
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä olin kerran kundien kanssa samaan aikaan. Johanna ja pari muuta elähtänyttä pubiruusua katsoi asiaksi pyytää meitä pöytäänsä tarjoamaan heille shamppanjaa tai jotain sinne päin lausuttua.


Siis tuo homma toimii noin! Valitaan seurue ja tilataan juomat heiltä, ei baaritiskiltä. Pitääpä muistaa jatkossa. Ainoa kerta kun oon juonut jonkun itselleni vieraan ihmisen tarjoamaa samppanjaa baarissa kyseessä oli yks toinen turha julkkis, mutta sekin lähestyi tilannetta cooleri edellä. Tilanne sai erikoisen käänteen, kun se käsitti mun upean huumoriläpän niin, että olen siellä yökerhossa myymässä seksiä rahasta, ja aloi hieromaan kauppoja. Tai siis ilmeisesti tää seksikauppa oli sen alkuperäinen oletus, jota mun loistokas huumori sitten vahvisti.


Tapahtuiko tämä Oulussa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Olix sillä lääkärintakki? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja huima »

^^

:D :jee: :jee:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onko paljon kiva että luullaan venäläiseksi huoraksi tarkoitan ilolinnuksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja exsu »

Venäläiseksi mua luullaan aina ulkomailla. Kai Se pitää kohteliaisuutena ottaa, jos oman kylän pikkuräppäri on kiinnostunut seksistä aina rahan liikutteluun saakka.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Venäläiseksi mua luullaan aina ulkomailla. Kai Se pitää kohteliaisuutena ottaa, jos oman kylän pikkuräppäri on kiinnostunut seksistä aina rahan liikutteluun saakka.


Keskiverrosti pitäisin venäläisenä pitämistä naiselle suomessa kohteliaisuutena jos se siis ei kohdistu meikkaus- tai pukeutumistapaan vaan ulkonäköön.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja MrM »

huima kirjoitti:^^

:D :jee: :jee:

Dave alkaa jo oppia.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toissa viikolla Villissä Wäinössä kävi pari venäläistä nuorta naista, hyvin tummat hiukaset, hirveän isot klyyvarit ja tyhjä katse, ostivat jotain juomaa paitsi että näyttivät olevan jotenkin poissaolevan näköisiä, silloin etninen ilta, oli hanti-, unkari- ja virolaista etnografista musiikkia. Olenko misogyyni vai vain ksenofobi, pidän unkarilaisista, hanteista/manseista, virolaisista enemmän kuin venäläisistä, vaikka kulttuurisesti emme niin paljon eroakaan....
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pari päivää sitten bongasin TAAS Rimakauhusta ja rakkaudesta sen naisen, Helen Baxendale on hänen nimensä. En tiedä hänen roolinimeään, kun en ole kys. sarjaa katsonut. Bongaan Helenaa aina välillä myös tossa paikallisessa ruokakaupassa. Viimesin bongaus oli tässä meitin kotikadulla. Hän asuu jossain tässä lähellä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Bongaa julkkis

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kreitsu kirjoitti:Helen Baxendale

Rachel Bradley :h:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Vastaa Viestiin