Jos et sä soita...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Soittaako, vai eikö soittaa, siinä vasta pulma.

Kyllä
17
74%
Ei
2
9%
Soita niballe
4
17%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Oman elon periaate on ollut että ei kannata yleensä soittaa, koska jos mies on kiinnostunut niin se kyllä soittaa. Jos ei ole niin ei soittaminen auta mitään. Mutta tietty jos on itseluottamus kohdillaan niin mitä väliä sillä jos ei sitä dilleä kiinnosta. Ei oo mitään järkisyytä olla niin herkkänahkainen.

Kavereille oon aika usein kyllä neuvonut, että soita vaan, koska toinen vaihtoehto on että ne jahnaa ja arpoo sitä muuten seuraavan kuukauden, eikä mistään muusta pysty puhumaankaan. Muistaakseni kellään tyttöpuolisella kaverilla ei oikein oo kuitenkaan tärpännyt soittelun johdosta, eli ihan turhaa puuhaa on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään joku hemaiseva 160 senttinen blondi odoteltuaan samalla pysäkillä, teki itseään tykö tai sitten vaan istui bussissa tutunnäköisen ihmisen viereen kuten tutkittua,kumman liki vaan istui melkein kainalossa viihtyi.. mut en oo helppo ja toisaalta musta on naiselle enemmän surua kuin iloa..

..soita 0405437495, voi olla mun numero tai sitten ei, mutta kokemusta tulette samaan!

Ai niin viikonloppuna en tavannut ketään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en usko että tää sun kaveri on huono ihmistuntija. Sen sijaan tällä miehellä saattaa olla joku juttu meneillään, josta se ehkä unohti kertoa, mutta jonka sitten muisti aamulla paremmin.

aka vaimo ja lapset.

Kyllä nää keskusteltiin.

Menee hetken aikaa karistaa ne kannoiltaan, tai ainakin lepytellä vaimo kun on nähnyt sun kaverin tekstarin.

ND:llä vois olla varmaan vinkkiä että kuinka viestiä salaa vaimon tietämättä...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Viesti on vaan huono. Sen katsoo, ja sitten jos on paikassa missä ei voi heti vastata niin aattelee vastaavansa myöhemmin. Sitten on muuta, viesti unohtuu. Ja sitten kun sen muistaa niin aikaa on mennyt jo niin paljon ettei kehtaa vastata.

Toisaalta, välillä viestit jää mystisesti kupeksimaan jonnekin viestikeskuksiin tms. Mites, onko sun kaveri varma että viesti on mennyt perille? Välitystiedot?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

YHtään soittoa ei oo vielä tullu??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

par-sky kirjoitti:Toisaalta, välillä viestit jää mystisesti kupeksimaan jonnekin viestikeskuksiin tms. Mites, onko sun kaveri varma että viesti on mennyt perille? Välitystiedot?

No ei oo varma kun oli tyhmä eikä tajunnut tollasia välitystietoja heti. Ja itse viestihän oli kaverilleni tyypilliseen tapaan erittäin humoristinen ja helposti lähestyttävä, ja kun miehen kanssa viestitään, sisälsi myös helpon kysymyksen. Miehillä kun on tapana, ettei viestiin tarvitse vastata jos se ei sisällä kysymystä.

Ehkä mun kaveri kohta palkkaa jonkun yksityisetsivän, sen verran mixed feelings.
Work like a captain, play like a pirate.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Ihmettelen miksi kukaan petaisi itselleen noin tehokkaasti kiusallista jälleentapaamista, jos on kerran yhteisiä tuttujakin ja korkea todennäköisyys törmätä muissa yhteyksissä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Onko numero varmasti oikea? :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Numero on oikea. Ehkä sillä ei ole puheaikaa :mrgreen:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:Ihmettelen miksi kukaan petaisi itselleen noin tehokkaasti kiusallista jälleentapaamista, jos on kerran yhteisiä tuttujakin ja korkea todennäköisyys törmätä muissa yhteyksissä.


Yksi viesti? Ei Vesper mun käsittääkseni (vielä) ole laittanut perheen lemmikkikania kiehumaan. Jos ei veikkaa ei voi voittaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti:Yksi viesti? Ei Vesper mun käsittääkseni (vielä) ole laittanut perheen lemmikkikania kiehumaan.


Mielestäni olisi kohteliasta vastata viestiin jotakin, mutta voihan se olla että häntä ei haittaa ajatus siitä, että Vesper(in kaveri) kysyy asiasta livenä jos/kun törmäävät seuraavan kerran.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huom, kaksi viestiä jo!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Yksi viesti? Ei Vesper mun käsittääkseni (vielä) ole laittanut perheen lemmikkikania kiehumaan.


Mielestäni olisi kohteliasta vastata viestiin jotakin, mutta voihan se olla että häntä ei haittaa ajatus siitä, että Vesper(in kaveri) kysyy asiasta livenä jos/kun törmäävät seuraavan kerran.


Ymmärsin väärin. Luulin, että tarkoitit, että Vesperin kaveri petaisi itselleen kiusallisen tilanteen, mutta tarkoitit siis poikaa. Joo. Kyllä jotain pitäisi vastata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös. Sain vähän ontuvan selityksen, en jää hengitystä pidätellen odottamaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös.


Hyvä! Parempi soittaa kuin kelata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös. Sain vähän ontuvan selityksen, en jää hengitystä pidätellen odottamaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa...


Ok. No, ehkä se kiva poika olikin sika sitten. DTP.

Kun omaakin parinmuodostusta miettii niin kyllä kuu ja tähdet aika oikeassa asennossa pitää olla että tajuaa että nyt on se kohta jossa iskeä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Kun omaakin parinmuodostusta miettii niin kyllä kuu ja tähdet aika oikeassa asennossa pitää olla että tajuaa että nyt on se kohta jossa iskeä.


Niin. Auttaisi jos tajuaisi tilanteen ennenkuin tähti on muuttunut supernovaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös.


Hyvä! Parempi soittaa kuin kelata.


Mhmm, ehkä noinkin: eihän siinä mitään häviäkään. Toisaalta, viestiin vastaamattomuus antoi jo informaatiota niin paljon, ettei soittoa olisi tarvittu.

elcon maailmankuuluun pakkiteoriaan kuuluu olennaisena osana se, että pakit on käsitelty kuin veden valuminen hanhen selästä. Pitää ymmärtää ja hyväksyä se, että vastapuolta ei kiinnosta yhtä paljon kuin itseä. Paras tapa päästä pakeista yli on kiinnostua jostain toisesta kohteesta.

Nyt ei sitten muuta kuin Patzille lykkyä tykö, että löytyy joku kiva vappuheila/palomies/panomies. Siis sille kaverille.

Teoria on aina ollut mun vaffa laji!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös.


Hyvä! Parempi soittaa kuin kelata.


Mhmm, ehkä noinkin: eihän siinä mitään häviäkään. Toisaalta, viestiin vastaamattomuus antoi jo informaatiota niin paljon, ettei soittoa olisi tarvittu.


Joo-o. Informaation näkökulmasta (onko jatkotsäänssiä) vastaamattomuus tietysti antaa riittävän informaation. Mutta jos soitto auttaa käsittelemään omaa watutusta, niin sitten kannattaa soittaa.

Mutta sitten kannattaa lopettaa. Esim. perheen lemmikkikani kannattaa jättää rauhaan :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta sitten kannattaa lopettaa. Esim. perheen lemmikkikani kannattaa jättää rauhaan :)


Jos vielä kylvää yöllä suolaa bisneskumppanin vanhempien poltetun talon tontille niin olisi se osa kostosta hoidossa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta sitten kannattaa lopettaa. Esim. perheen lemmikkikani kannattaa jättää rauhaan :)


Jos vielä kylvää yöllä suolaa bisneskumppanin vanhempien poltetun talon tontille niin olisi se osa kostosta hoidossa.


Toi on just siinä rajoilla, että onko se liioittelua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kaveri soitti vaan opettaakseen käytöstapoja. Konsultointilasku lähtee perässä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Vesper kirjoitti:Numero on oikea. Ehkä sillä ei ole puheaikaa :mrgreen:


Ehkä se ei vaan tykkää ulkomaanpuheluista :>
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti; vain naiset. Miehet iskee kiinni jos kiinnostaa. Itse en viitsi/jaksa jahdata ketään. Jos ei sen vertaa näe vaivaa että ottaa itse yhteyttä niin ei ole mun mies. I rest my case.

No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti; vain naiset. Miehet iskee kiinni jos kiinnostaa. Itse en viitsi/jaksa jahdata ketään. Jos ei sen vertaa näe vaivaa että ottaa itse yhteyttä niin ei ole mun mies. I rest my case.

No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.

Kyllä se ritari löytää jos tahtoo. Jossei osaa niin sitten ei olekaan sun kaveris arvoinen!!1
Vastaa Viestiin