Voice of Finland

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pierupylly kirjoitti:Minusta se ukulelen kanssa laulanut tyttö oli melkeinpä paras kaikista. Mutta Tähkä vissiin kuuroutui näistä korkealta ja kovaa -esityksistä.

Se on melko yksipuolinen, ymmärrän pudotuksen. Mitä sille voisi edes opettaa, kun ei näemmä oikein osaa muuta tyyliä kun sen ukulelen rämpytyksen ja siihen kuuluvan havaiji-vongunnan. Ihan kiva, mutta...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elastinen veti kyllä villin kortin, kun valitsi sen raskaana olevan naisen jatkoon. Eipä silti, hyvältähän hän kuulosti ja tyylillisesti niin itä-suomea kuin voi olla.

Kun kuunteli Tarun laulua tunsi olevansa kymmenen vuotta nuorempi kolli Jnsn yöelämässä. Outo mielleyhtymä.

Lieneekö Toni Braxtonin You're Making Me High tai joku muu yhdistymä. Tiedä häntä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Aika lähellä, että voicet on osaltani katsottu. Elastisen tiimissä on enää kaksi helvetin ärsyttävää bryan adamsia, Paulan tiimissä rokataan ja ruikutetaan, Tähkän tiimissä rokataan vireisesti ja epävireisesti. Ehkä katson vielä Miken tiimin ihmisten laulut, niinkuin tietty tässä on alusta asti arveltu.

Voi Elastinen minkä teit. Tarkalleen ottaen Paulahan jopa paransi lievästi kuuntelunautintoani.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Hyviähän tuolla on vielä jäljellä. Eveliinan tippuminen harmittaa, mutta Lauri kyllä sillä Michael Jackson -esityksellä nousi suosikkien joukkoon. Saara Aaltohan olisi varmaan ylivoimainen, jos vain saisi fiilistä välitettyä sen teknisen taituruutensa ohella.
Pröötprööt
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Vähän alkaa toivoa tosiaan Saaran voittoa ja tämä bonjovi kaveri on hämmästyttänyt suosiollaan jo vaikka kuinka kauas. Kertokaas nyt viisaat miksi tämä heppu jatkaa? Olen joskus epäillyt ohjelmalla olevan huomattavasti keski-ikäisempi katsojakunta ja samaten äänestäjäkunta kuin idolsilla. Ehkä hän vetoaa johonkin tietyssä iässä olevan horny houseviwes kategoriaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Mursin lopulta koodin. Kun kisassa äänestetään joukkueen sisällä Saara sain 6700 ääntä, Mikko 6658. Elastisen elähtänyt playboy sai horny houseviweseiltä 111 ääntä, Lauri bluesinrakastajilta 99 ääntä.

Kaikuranta voitti laskelmoidusti tehosekoitinfanien tuella. Tiukinta oli Tähkän joukkueessa, jolle kukaan ei antanut ääniä ennen kuin Tähkä itse lirautti Kimille vaivihkaa yhden viestin ennen laskentaa kesken mainoskatkon kun kamerat eivät kuvanneet.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ei juma miten paskan tasapaksun voittajan näinkin kovatasoisena alkanut kisa sai.
Came here for school, graduated to the high life
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kuuntelin Herrasen FB:ssä julkaiseman sinkun ja kyllä sitä kuuntelee. Voittaja oli aika mitäänsanomaton. Olisin suonut voiton mieluummin Saaralle tai Herraselle.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä en ole tästä paljon puhutusta Mikko Herrasesta oikein välittänyt missään vaiheessa (tosin olen missannut vissiin 2-3 ohjelmaa), olisin pudottanut jo paljon aikaisemmin, enkä näin ollen oikein ymmärrä hänen peräänsä haikailua finaalissa. Mutta mun mielestä Kimmo Härmän olisikin pitänyt voittaa koko roska. Tämän oikean voittajan, jonka nimeä, sangen kuvaavasti, en just nyt muista, esitys finaalissa oli kuitenkin aika valmis ja uskottava. Kyllä se kuulosti ihan ammattimaiselta showlta, joskin vähän hajuttomalta ja mauttomalta (Elastisen joukkueesta olisin ottanut finaaliin sen kakkoseksi jääneen kaverin mieluummin kuin tämän vähän vanhanaikaisen perusrokkarin). Ennakkosuosikki(?) Saara Aalto saattoi kaatua vähän siihenkin, että halusi esittää kokonaan itse tekemänsä biisin finaalissa: se ei nyt vaan ollut kovin innostava. Tarttuvaan kertosäkeeseenkään ei oikein riitä, että hokee mai laav, mai laav, mai laav. Olisi ottanut ammattilaisten tekemän biisin, tai ainakin vastapainoksi sitten ensimmäiseksi biisiksi jonkin suurten massojen paremmin tunteman kappaleen.

Se Jesse Kaikuranta oli kyllä siinä mielessä aika kiinnostava tyyppi, että laulujensa ulkopuolella se antoi puhtaan ulkomusiikillisesti ulkonäöllään, olemuskellaan ja jotenkin olemisen tavallaan vähän sellaisen limaisen vastenmielisehkön kuvan itsestään - joka sitten katosi välittömästi, kun kaveri alkoi laulaa. Tämä ilmiö teki esiintymisistään jo itsessään aika sähköistäviä. Biisivalinnat vain pitkin kilpailua olivat sellaista kehittyvien maakuntien Suomen suomenkielisiä yö-apulanta-mikälie minulle tuntemattomia vetoja, joten en niistä silleen kovasti päässyt innostumaan. Tai sitten, kieltämättä todennäköisemmin, olen vain itse niin pihalla nykymusiikista.

Harmillista muuten sinänsä, että näiden ns. tähtivalmentajien kommentit olivat läpi koko ohjelmasarjan niin tavattoman tyhjiä ja falskeja: ne eivät yleensä liittyneet mitenkään itse suoritukseen, vaan olivat sisällötöntä kehumista kehumisen vuoksi. Pitkän ja komean kansianvälisen uran povaaminen jokaiselle oli erityisesti niin typerää (kun tähtivalmentajistakin lähellekään sellaista on kyennyt vain yksi), että kääntyi jo aika nolostuttavaksi. Ikävää tämä on siksi, että nyt vain vahvistui suomalaisten pahat ennakkoluulot: pakotettu positiivisuus on tyhjänpäiväistä huultenheiluttelua, sisältö on repivässä murskakritiikissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kyllä se voittajan haaveilema kansainvälinen ura taitaa olla kotoa lastenhoidosta poispääsyä ja biletystä äisköjen kanssa pikkutunneilla hotellihuoneissa pitkin suurta ja surullista suomenmaata. Jotenkin se huokui noista kommenteista läpi niin selkeästi.

Odotin jonkun tulevan kertomaan miksi hän juuri pitää niin älyttömästi tuosta voittajasta ja miksi olen väärässä. Että kaikki rahansa on laittanut äänestyksiin. Kuka tunnustaa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Herranen olisi voittanut koko paskan, jos vaan Fagerholm olisi päästänyt sen jatkoon. Herranen kun oli Aaltoa edellä yleisöäänissä/latauksissa.

Herrasen The Kill oli parhautta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Harmillista muuten sinänsä, että näiden ns. tähtivalmentajien kommentit olivat läpi koko ohjelmasarjan niin tavattoman tyhjiä ja falskeja: ne eivät yleensä liittyneet mitenkään itse suoritukseen, vaan olivat sisällötöntä kehumista kehumisen vuoksi. Pitkän ja komean kansianvälisen uran povaaminen jokaiselle oli erityisesti niin typerää (kun tähtivalmentajistakin lähellekään sellaista on kyennyt vain yksi), että kääntyi jo aika nolostuttavaksi. Ikävää tämä on siksi, että nyt vain vahvistui suomalaisten pahat ennakkoluulot: pakotettu positiivisuus on tyhjänpäiväistä huultenheiluttelua, sisältö on repivässä murskakritiikissä.


Se nyt on näiden formaattiohjelmien ongelma. Tähän formaattiin kuuluu, että kaikki kehuvat kaikkia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Harmillista muuten sinänsä, että näiden ns. tähtivalmentajien kommentit olivat läpi koko ohjelmasarjan niin tavattoman tyhjiä ja falskeja: ne eivät yleensä liittyneet mitenkään itse suoritukseen, vaan olivat sisällötöntä kehumista kehumisen vuoksi. Pitkän ja komean kansianvälisen uran povaaminen jokaiselle oli erityisesti niin typerää (kun tähtivalmentajistakin lähellekään sellaista on kyennyt vain yksi), että kääntyi jo aika nolostuttavaksi. Ikävää tämä on siksi, että nyt vain vahvistui suomalaisten pahat ennakkoluulot: pakotettu positiivisuus on tyhjänpäiväistä huultenheiluttelua, sisältö on repivässä murskakritiikissä.

Se nyt on näiden formaattiohjelmien ongelma. Tähän formaattiin kuuluu, että kaikki kehuvat kaikkia.

Eikös Idolsseissa homma mene juuri toisinpäin?
Asiallisia kommentteja ei voi saada, koska ne eivät ole seksikkäintä hottia telkkariin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Herrasen The Kill oli parhautta.


Joo.

Katsoin jo kun kappaleen nimi tuli ruutuun, että nyt saa herra Herranen huutaa oikein kunnolla. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä en ihan tota Herrasta ymmärtänyt, kun oli se kai tossa poppoossa jees -- mutta joko sen ääni oli tai miksaus sai sen kuulostamaan todella tylsältä. Hyvin se veti, mutta sen ääni kuulosti todella värittömältä - eli se huuto ja vauhtiin pääsy oli biisissä kuin biisissä hyvin samalta kuulostava.

Saattaa siis olla, että kyse oli huonosta miksauksesta tai että mulla on vaikkua korvassa - mutta ei sinällään vakuuttanut tuon hehkutuksen arvoisesti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hyvä että loppui, niin ei saa taas tässäkin taloudessa vähän prime timeä takaisin kaiken maailman tv-kraakkumiselta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Osta juutalainen toinen töllö.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^ Osta juutalainen toinen töllö.


Ostin jo aikaa sitten.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Mä en ihan tota Herrasta ymmärtänyt, kun oli se kai tossa poppoossa jees -- mutta joko sen ääni oli tai miksaus sai sen kuulostamaan todella tylsältä. Hyvin se veti, mutta sen ääni kuulosti todella värittömältä - eli se huuto ja vauhtiin pääsy oli biisissä kuin biisissä hyvin samalta kuulostava.

Saattaa siis olla, että kyse oli huonosta miksauksesta tai että mulla on vaikkua korvassa - mutta ei sinällään vakuuttanut tuon hehkutuksen arvoisesti.

No haloo, sillähän on vamma! Sympatiaa! Ääniä!
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin