Idols 2012

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Idols 2012

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Katsooko tätä kukaan muu kuin Pertti?

Siellä on aika vakuuttavaääninen nuori nainen tarjolla, se Diandra.

Oma suosikkini on silti se tamperelaistunut blondi vaikkei sillä ärrän myyjälläkään ihan lyhyet koivet ole.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Se Susannan House of the Rising Sun oli aivan ylivoimainen. Tasoero huonoimpien ja parhaimpien välillä valtava, toivottavasti nyt oikeasti ne viisi huonointa karsiutuu.
Pröötprööt
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

pierupylly kirjoitti:Se Susannan House of the Rising Sun oli aivan ylivoimainen. Tasoero huonoimpien ja parhaimpien välillä valtava, toivottavasti nyt oikeasti ne viisi huonointa karsiutuu.


En itse pitänyt, ei kai laulannassa sinällään mitään vikaa ole. Se pitkälettinen poika oli ihan kamala, sama homma punaisessa putkimekossa olevalla maahanmuuttajalla, mutta häntä sentään katseli.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toivottavasti tämä ei tee minusta kovin homoa, mutta minulle tulee kyyneleet silmiin aina kun Diandra laulaa. Sellainen refleksi, on se niin hyvä.
Susanna tosin taisi olla vaikuttavin viimeksi, kylläpä pienestä laihasta tytöstä lähtee ääntä.
Pojista se Arturin punk-koominen Aerosmith-versio oli parhaasta päästä.

Tasoeroissa on kyse paitsi tekniikasta, myös luulisin tunteen ilmaisusta. Parhaat pystyvät vaihtamaan tunnetta vaikka kesken biisin sanan.

Mielestäni tänä vuonna on yleistasokin parempi kuin ennen.
Edit: Huomioikaa miten ruudulliset flanellipaidat ovat taas muodissa!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Se ärrän myyjä on kanssa ihan jees, se Sini.

Mutta tietty Diandra osaa laulaa, riittääkö se mihin asti.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Susanna oli niin kova edellisellä kerralla, että pettymykseksi meni tää. Onneksi meni jatkoon kuitenkin, suurin silmänilo myös kaikista kilpailijoista. Arttu on tosiaan se koominen kevennys, joka varmaan roikkuu mukana loppumetreille saakka. Tiinan kehumista en ymmärrä ollenkaan, hieman epävireessä jatkuvasti ja kikkailee aivan liikaa taitoihin nähden.
Pröötprööt
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

pierupylly kirjoitti:Susanna oli niin kova edellisellä kerralla, että pettymykseksi meni tää. Onneksi meni jatkoon kuitenkin, suurin silmänilo myös kaikista kilpailijoista. Arttu on tosiaan se koominen kevennys, joka varmaan roikkuu mukana loppumetreille saakka. Tiinan kehumista en ymmärrä ollenkaan, hieman epävireessä jatkuvasti ja kikkailee aivan liikaa taitoihin nähden.


Tuntuma on, että taidan olla suunnilleen ensimmäistä kertaa eri mieltä naisen ulkomuodosta sinun kanssasi.

Muuten olen samaa mieltä näistä "laulajista". En kyllä löytänyt hienoutta Inankaan laulamisesta, ehkä minulta puuttuu joku (tuottajan ahneusko?) ominaisuus.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:Tuntuma on, että taidan olla suunnilleen ensimmäistä kertaa eri mieltä naisen ulkomuodosta sinun kanssasi.


Lyhyt tukka ja huulikoru varmaan hämää sua. Tosi kaunis nainen.

Kuva
Pröötprööt
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ En väitä häntä rumaksi, mutta preferoin sitä toista tummatukkaa. Nätit silmäthän tuossa Sussulla on.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä kiinnitän huomiota vain naislaulajiin. Näin vanhempana herrasmiehenä tietenkin vain isällisessä mielessä, höm. Susanna on hivenen liian perseetön, hänellä on riettaita tatuointeja plus lävistyksiä ja poikinutkin on. Muuten näin laihamisufanille kaunis, panisin ja ainakin toiseksi paras laulaja niistä. Tiina Puskaakaan en väheksyisi, hyvä ääni, kiva nimi ja mietin onko hänellä sellainen siellä. Isällisesti tietenkin 16-vuotiaasta. Diandra ei aivan täytä ulkonäkövaatimuksiani, mutta jösses sentään. Biisistäkään en pitänyt mutta taas kerran minulla tuli homosti kyyneleet silmiin kun Diandra lauloi. Hyvä kun se viiksivallu heitettiin ulos eikä saanut armokorttia. Se toinenkin jantteri olisi joutanut mennä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltalehti.fi/idols/2012031315318412_id.shtml

Minusta jotenkin kuvaavaa, että tätä "upeaa, tuomarien kehumaa, laulajaa" ei edes kahdella yrittämällä valittu kilpailuun, jossa haetaan hyvää laulajaa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Saat pitää hänet. En löydä mitään tarttumapintaa itselle tuosta trubaduurista.

Yllätyin sen mikäsenytoli, Nina(ko?) laulusta kun huomasin pitäväni siitä. Diandra oli ok.

Sinin pitäisin mukana ihan katselukokemuksena jos ei muuta.
Came here for school, graduated to the high life
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jotenkin väsyneeltä tuntuu tämän vuoden Idols. Eilen illalla pakotin itseni katsomaan 2. finaalin (mitä ikinä sekin tarkoittaa) ja muutama hyvä laulaja oli porukassa. Luvattoman paljon oli kuitenkin epävireisiä tai muuten esiintymisen kanssa vaikeuksissa olevia yrittäjiä. Laura Voutilainen on myös hivenen ärsyttävä tuomari.
Tuntuu, että on jo niin moneen kertaan nähnyt nämä "mä niin kovasti haluan laulajaksi ja keikoille ja mitään muuta en halua niin paljon kuin tätä ja tää on mun suurin unelma buhuu" -ihmiset. Kannattaisi olla muitakin haaveita, sillä aika harvalle männä vuosien Idols-kisaajalle musiikista on tullut huimaa menestystä. Viime vuoden Stina Girs laitettiin laulamaan iskelmää ja Martti Saarisesta en ole sen koommin kuullutkaan vaikka voitti koko pirskeet. No ei muuta kuin uutta "tähteä" tekemään, Diandrasta tai Torstenista.
Äiti tietää
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

pierupylly kirjoitti:Lyhyt tukka ja huulikoru varmaan hämää sua. Tosi kaunis nainen.

Kuva


Kata Kärkkäinen look a like.
Viimeksi muokannut masa, 19.03.2012 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ Kyllähän se on niin, että kyynikko on pettynyt realismi. Setämiehestä tuollaisen 17v:n haaveet madison square gardenista tuntuvat hieman hauskoilta, mutta mutta haaveilla pitää ja kuuluu. Kyllä sitä joutaa olemaan naama norsunvitulla myöhemmin ihan tarpeeksi pitkään.
Came here for school, graduated to the high life
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Voi olla, että olen jo liian vanha seuraamaan Idolsia. Hyviä ja lupaavia tyyppejä siinä on mukana, mutta todellisuudessa markkinat vaan on rajalliset täällä pienessä Suomessa.
Äiti tietää
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tiedän, että olen vähän myöhässä, mutta miksi villi kortti käytettiin tuohon heppuun? Ymmärtääkö kukaan?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tiedän, että olen vähän myöhässä, mutta miksi villi kortti käytettiin tuohon heppuun? Ymmärtääkö kukaan?
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Koska siitä on mahdollista tehdä pikkutyttöjen huudattaja? Finaalin toinen miespuolinen on enempi junttigenreä. ;)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Koska siitä on mahdollista tehdä pikkutyttöjen huudattaja? Finaalin toinen miespuolinen on enempi junttigenreä. ;)


Jaa, siellä tosiaan taitaa olla täysin eri jakauma kuin tuossa kilpailijassa. Oletin kyllä, että olisivat säästäneet kortin jos joku oikeasti hyvä kilpailija putoaa traagisesti eikä tämä epävireinen lääkärimme.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei kai tuolla ole siitä kyse kuka on oikeasti hyvä vaan siitä, kuka mahdollisesti tuottaa eniten rahaa :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Ei kai tuolla ole siitä kyse kuka on oikeasti hyvä vaan siitä, kuka mahdollisesti tuottaa eniten rahaa :)


No joo. En vain löydä tuosta rautakangen nielleestä miehestä mitään edes "peteparkkosmaista", joka voisi tuoda teinityttöjä taloon. Tietty katsantokantani onkin väärä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 140
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Formaatti on jäänyt mulla täysin VOF:n varjoon – ärsyttävästä juontajasta huolimatta - mutta on sen verran tullut katsottua, että on oikeusmurha, jos Diandra ei voita.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tiedän, että olen vähän myöhässä, mutta miksi villi kortti käytettiin tuohon heppuun? Ymmärtääkö kukaan?


Se vetoaa tämmöisiin 30+ -täti-ihmisiin.


Oho, sinäkin vielä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ensin en ymmärtänyt villiä korttia, nyt olen hieman jo kateellinen hepulle. Pöh.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin