Moottorit
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Moottorit
Appiukko osti uuden Ford fiestan 1 litran ecoboost koneella:
http://tinyurl.com/lk43qe8
tekniset tiedot sivu 35
Hieno kone. 3 sylinteriä, 1 litra, 100 heppaa. Kulutus ja päästöt samaa tasoa kuin saman tehoisissa dieseleissä. Fiestassa CO2-päästö vain 99g/km.
Taviksena en kuullut äänessä eroa 4 sylinteriseen bensakoneeseen.
http://tinyurl.com/lk43qe8
tekniset tiedot sivu 35
Hieno kone. 3 sylinteriä, 1 litra, 100 heppaa. Kulutus ja päästöt samaa tasoa kuin saman tehoisissa dieseleissä. Fiestassa CO2-päästö vain 99g/km.
Taviksena en kuullut äänessä eroa 4 sylinteriseen bensakoneeseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Moottorit
^ ei tämä 898 kuutioinen 90hv mottikaan hassumpi ole. Hiilarit suomessa 104g, muissa maissa saa valita ottaako 99g mallin
Came here for school, graduated to the high life
Re: Moottorit
Joo, vois toimia hyvin jossain Triumph-moottoripyörämalliston "My first sony" -mallissa, jos vakiot 120hv tuntuu liian rajuilta.exPertti kirjoitti:^ ei tämä 898 kuutioinen 90hv mottikaan hassumpi ole.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Re: Moottorit
^ Joo, yksi kommentti asiasta oli, että "hyvä kuutiotilavuus yhdelle pytylle".
Mutta ei Suberb 120 km/h asti (moottoritien alusta) koeajoautolla karkuun päässyt. Vaikka takuulla oli 2,5 kertaa enemmän sylinteritilavuutta ja haastamismentaliteetilla. Tietty turbo tekee tuosta aika kierrosherkän, mutta jotenkinhan se riittävä suorituskyky on saatava.
Mutta ei Suberb 120 km/h asti (moottoritien alusta) koeajoautolla karkuun päässyt. Vaikka takuulla oli 2,5 kertaa enemmän sylinteritilavuutta ja haastamismentaliteetilla. Tietty turbo tekee tuosta aika kierrosherkän, mutta jotenkinhan se riittävä suorituskyky on saatava.
Came here for school, graduated to the high life