Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Voisitko äänestää toista ehdokasta?

-stön äänestäjä, voisin äänestää Haavistoakin
8
30%
-ton äänestäjä, voisin äänestää Niinistöäkin
11
41%
-stön äänestäjä, jättäisin mielummin äänestämättä
4
15%
-ton äänestäjä, jättäisin mielummin äänestämättä
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 27

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Mä en tuomitse sua, vaan kyseenalaistan, ja toisaalta pohdin motiivejasi, joita niitäkään en tuomitse. Jos tämä sinusta tuntuu tuomitsemiselta, niin en voi auttaa. Vai voinko?

Selvennetäänpä, jos tehoaisi: saat käydä äänestämässä vaikka omaa perssilmääsi näissä ja kaikissa tulevissakin vaaleissa, ja saat jopa olla kysymättä multa siihen lupaa. :h:

(Sivariasian muistin siis väärin ja kyseessä olikin Riemumieli?)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä siis en äänestä Haavistoa, koska se on vihreä ja kun kokkari on tarjolla, äänestän mielummin kokkaria.

Jos Niinistö olisi homo ja Haavisto hetero, se ei muuttaisi mun mielipidettä mitenkään.


En ikinä, koskaan voisi äänestää vihervasemmistolaista kouluttamatonta ja minusta täysin mitäänsanomattoman CV:n omistamaa huuhaa-hahmoa. En vaikka vastassa olisi RKP:n, Keskustan, Demareiden tai muiden puolueiden edustaja.

Minulle vihervasemmistolaisuus edustaa sitä kaikkiea paskaa joka on aina ja ikusesti ollut maalaisia lyömässä, ruikuttanut metsästyksestä, vaatinut aserajoituksia jne. Natura-touhut ovat varmaankin se viimesin ja suurin kusetus jota Haavisto ja kumppanit ovat olleet tekemässä ja mitä enemmän siihen aiheeseen on perehtynyt, sitä varmempi olen että Haaviston valinta Suomen pressaksi on Suomen tuho.

Minä äänestä Niinistöä koska minulle Niinistö edustaa juuri niitä arvoja joita minä ihailen. Se on sitkeä periksi antamaton mies, joka ei turhia ruikuta, tee itsestään numeroa ja jonka meriitit Haavistoon verrattuna ovat rautaa. Lisäksi uskon että Niinistö on se hahmo joka vie suomen läpi kurjan ajan, kuten sei vei vuodesta 96 eteenpäin. Haavistosta ei siihen ole.


Äänestin Niinistöä 6 vuotta sitten ja äänestän taas.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:En ikinä, koskaan voisi äänestää vihervasemmistolaista kouluttamatonta ja minusta täysin mitäänsanomattoman CV:n omistamaa huuhaa-hahmoa.

Katsos kun tämän takia susta tulee homo(- tai joku muu, mikä?)kammoinen vaikutelma. Tosiasiassahan Haavisto on kaukana huuhaasta. Jos näet niin pahasti punaista että et voi kuvailla tyyppiä asiallisesti, ja esmes myöntää että hän on Niinistöä kokeneempi ulkopolitiikassa, tulet luoneeksi vahvan vaikutelman että olet aivan sekoamaisillasi omaan Haavisto-vastaisuuteesi. Ja kun kyseessä on kuitenkin harvinaisen kiltti ihminen, provosoimaton persoonallisuudeltaan jne., niin kyllä tuo vähän oudolta näyttää. Jokin hänessä provosoi sinua, mikä se on?

Tämä ei ollut tuomitsemista; kerron vaan mikä vaikutelma tulee (kuten olet myös itse tehnyt mun suuntaan).
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:Jokin hänessä provosoi sinua, mikä se on?


Minusta Haavisto on samaa kaliiberia kuin Alpo Suhonen. Paskanpuhuja kun tarvitaan toteuttaja.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

Haaviston äänestäjä, olisin voinu äänestää Niinistöäkin. Vaikkakaan en kauheen mielelläni ja ainoostaan siinä tapauksessa, että kakkoskierroksella vastassa ois ollu Lipponen.

Niinistö edustaa mulle rahaa ja valtaa, köyhät kyykkyyn- meininkiä, eli samaa kuin Kokoomus noin yleensä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

scarface kirjoitti:Haaviston äänestäjä, olisin voinu äänestää Niinistöäkin. Vaikkakaan en kauheen mielelläni ja ainoostaan siinä tapauksessa, että kakkoskierroksella vastassa ois ollu Lipponen.

Niinistö edustaa mulle rahaa ja valtaa, köyhät kyykkyyn- meininkiä, eli samaa kuin Kokoomus noin yleensä.


Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Haavistohan se haluaa degrothillaan köyhät tosi kyykkyyn ja Lipponen nyt kuitenkin on merkittävästi enemmän vasemmalla kuin Niinistö.

Kaikkein vaarallisinta porukkaa ovat kakunjakahat, jotka eivät halua kasvattaa kakkua vaan kutistaa sitä. Se johtaa vääjäämättä siihen, että kaikkien kakunpala pienenee.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa.


Mielikuvilla ja tunnereaktioilla on ihan selkeä logiikka! Se ei välttämättä liity juuri näihin vaaleihin tai näihin ehdokkaisiin, vaan niitä on rakenneltu paljon pidempään. Veikkaan että tässä on taustalla jotain samaa, kun muutaman sivun takaisessa väännössä siitä, miksi Kokoomus edustaa mulle jotain tarkemmin jäsentymätöntä pahuutta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tunteita ei tietenkään voi perustella järjellä, koska jos voisi, ne eivät olisi tunteita. Daah!

Mutta mun sievään pikku päähäni ei kyllä mahdu, miksi kokkarit jotenkin olisivat sitä sietämätöntä pahuutta ja köyhät kyykkyyn -mentaliteettia, kun kyseessä on mitä tavallisimpien palkansaajien puolue, joka kannattaa hyvää sosiaaliturvaa, kunnallista päivähoitoa, maksutonta kolutusta jne.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Haavistohan se haluaa degrothillaan köyhät tosi kyykkyyn ja Lipponen nyt kuitenkin on merkittävästi enemmän vasemmalla kuin Niinistö.


Ennen de-growthia:

- Elco tienaa 100k
- Elco maksaa 35k veroja

De-growthin jälkeen:
- Elco pitää 4kk lomaa aasiassa ja tienaa 75k
- Elco maksaa veroja 23k
- Lopputulos: Köyhille jäi 12k vähemmän kakkua jaettavaksi
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Haavistohan se haluaa degrothillaan köyhät tosi kyykkyyn ja Lipponen nyt kuitenkin on merkittävästi enemmän vasemmalla kuin Niinistö.


Ennen de-growthia:

- Elco tienaa 100k
- Elco maksaa 35k veroja

De-growthin jälkeen:
- Elco pitää 4kk lomaa aasiassa ja tienaa 75k
- Elco maksaa veroja 23k
- Lopputulos: Köyhille jäi 12k vähemmän kakkua jaettavaksi


Ja Vater-lapsi kuolee:

http://www.hs.fi/kotimaa/Mediuutiset+Vu ... 5554685313

Haavistola pitäisi kysyä, montako keskosta voidaan jättää hoitamatta degrowthin takia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Haavistola pitäisi kysyä, montako keskosta voidaan jättää hoitamatta degrowthin takia.


Haaviston vastaushan olisi, että degrowthin vuoksi vain puolue-eliitti voi matkustaa 4 kuukaudeksi Aasiaan, säästyneet matkarahat tulojaetaan Darth Vaterlapsille.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Jaa-a. Ei välttämättä. Aika monen klo 6.30 heräävään, autoa kinoksesta kaivavan ja räkänokkia päiväkotiin raahaavan ja sen jälkeen töihin juoksevan naisen sisällä asuu edustusrouva, joka vain ei kohdannut sitä oikeaa. Näihin Jennin paidanselitys helmikaulakorussa saattaa upota kuin kirves voihin.

Joo kyllä mä ihan innoissani silittelisin paitoja, jos pääsis tästä oravanpyörästä eroon. Enkä edes herää 6.30, kaivele autoa kinoksesta saati kuskaa räkänökkia!

Salen jälkeen pienin paha olis Haavisto, joten ääni menisi sinne kirkkoveneen sijaan.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Joo kyllä mä ihan innoissani silittelisin paitoja, jos pääsis tästä oravanpyörästä eroon. Enkä edes herää 6.30, kaivele autoa kinoksesta saati kuskaa räkänökkia!

:shock: Oliko tässä sarkasmia, jota en tunnista? Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.


Kyllä aika defaulttina kun työ ja rakkaus on samassa lauseessa siinä täytyisi olla myös jonkinlainen kieltomuoto.
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti: :shock: Oliko tässä sarkasmia, jota en tunnista? Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.


Se on maksullista rakkautta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti: :shock: Oliko tässä sarkasmia, jota en tunnista? Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.

Rakastankin, tosin viime aikoina hieman entistä vähemmän. Mutta mä en rakasta montaa juttua sen ympärillä enkä sitä, että mun ajasta menee nykyään niin suuri osa työntekoon tai työpaikalle siirtymiseen. Jos tästä maksettais vaikka tuplasti liksaa, ei tämäkän olisi niin suuri ongelma sillä sitten voisin myös vähäisellä vapaa-ajallani rellestää enemmän ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Jos tästä maksettais vaikka tuplasti liksaa, ei tämäkän olisi niin suuri ongelma sillä sitten voisin myös vähäisellä vapaa-ajallani rellestää enemmän ;)


Tämä on hyvin yleinen harha. Jos sulle maksettaisiin tuplasti enemmän niin noin 3kk kuluttua alkaisit ajattelemaan, että tilanne olisi suunnilleen hallinnassa, jos tästä maksettaisiin tuplasti enemmän.

Itse en ole ikinä tienannut näin hyvin ja lisää pitäisi olla tulossa, bonarit olivat 200% ja lisäksi tulee päivärahoja yli tonni kuussa netto. Vastapainoksi lusin arkiviikot maassa, jossa miehet pitävät punaisia housuja ja teen laskutettavaa työtä 50h viikossa minkä päälle 6h työmatkat ja 6h lentoihin. Viikonloppuisin lähinnä nukun.

Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta auttais se edes hetkellisesti. Ja olispahan enemmän fyrkkaa nessuihin.

Mä just juttelin tästä aiheesta maanantaina mutsini kanssa. Että eihän tässä hommassa ole taas mitään järkeä, kun arkipäivät menee töihin valmistautumiseen, työmatkoihin ja töissä olemiseen. Viikonloppuna on sitten jo niin puhki, että eristäytyy himaan kun ei vaan huvita eikä jaksa tehdä oikein mitään muutakaan.

Pakko ehkä tehdä asialle jotain.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Pakko ehkä tehdä asialle jotain.


Tuo Burger King tai Taco Bell Suomeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pakko ehkä tehdä asialle jotain.
Tuo Burger King tai Taco Bell Suomeen.

Meinaat että voisin sitten jäädä himaan paitoja silittämään?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta mun sievään pikku päähäni ei kyllä mahdu, miksi kokkarit jotenkin olisivat sitä sietämätöntä pahuutta ja köyhät kyykkyyn -mentaliteettia, kun kyseessä on mitä tavallisimpien palkansaajien puolue, joka kannattaa hyvää sosiaaliturvaa, kunnallista päivähoitoa, maksutonta kolutusta jne.


Vasemmiston ylläpitämä mielikuva jota halutaan pitää yllä. Että eivät saisi ruojat liikaa kannatusta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:
Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.


Downsiftaus on itsekästä. Kokeile degrowthia, sillä pelastat samalla maailman.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.



Mitä toteuttaja tekisi?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti:Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.



Mitä toteuttaja tekisi?


Lapsia ja hehkuttaisi sitten kuinka hienoa oli ennen ja kuinka hienoa on nykyään ja kuinka kaikki jotka tekevät nykyään kuten Toteuttaja ennen ovat säälittäviä häviäjiä?

On kyllä vaikeuksia päättää, mitä haluan tehdä isona. Tiedän, ettei tätä, mutta keino kuinka päästä tästä eroon on the kysymys: Herrahissi, yrittäjyys vai personal degrowth. Kaikissa vaihtoehdoissa on päivänselvää, että jossain vaiheessa pitää taas lähteä maailmalle etsimään itseäni.

Satsaan herrahissiin ja toivon potkuja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Satsaan herrahissiin ja toivon potkuja.




Kuulostaa siltä, että toteuttajaa (tm) alkaa painaa keski-ikäisyys. Pian sä suunnittelet siirtolapuutarhatontin hommaamista!
Vastaa Viestiin