Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvisjaoksen mukaan ei ole pitävää näyttöä, että kastraation läpikäyneet eivät enää syyllisty seksirikoksiin.

Tässä olisi mielestäni oiva sauma jollekin pölyttyneelle samettitakille alkaa puuhaamaan väikkäriä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Ahtisaari junior tekee shokkipaljastuksen, että nokialla on uusia malleja jo tekeillä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Ahtisaari junior tekee shokkipaljastuksen, että nokialla on uusia malleja jo tekeillä!


Joo. Toisaalta kauppalehden Nokiakeskutelussa

http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/ke ... start=2145

itketään, että nyt kukaan ei osta Nokian puhelimia, kun paljastui, että uusia suunnitellaan.

Joo. Mulla ei oo elämää. Oon nyt muutaman päivän heilunut tuollakin. Nikkiä saa yrittää arvata!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tämä lienee syynä aikoinaan symbianpuhelintenkin alamäkeen, kun tiedettiin että uusia malleja on tulossa.

Tuossa on sen verran totta, että wp7 on tosi pahasti takamatkalla muihin mobiilikäyttiksiin verrattuna. Se on jopa sympparista pahasti jäljessä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

^Mutta se tärkeä kysymys on kuinka kauan.

Apple onnistui kuromaan takamatkan kiinni todella nopeasti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

huima kirjoitti:^Mutta se tärkeä kysymys on kuinka kauan.

Apple onnistui kuromaan takamatkan kiinni todella nopeasti.


Varmaan vastausta voidaan hakea mikkisoftan muista softaprojekteista.

He ovat viime vuodet vastanneet applen haasteisiin ei kehittämällä käytettävyyttä vaan tekemällä Aeron (yms eye candyä), jonka jokainen vaan haluaa kytkeä pois päältä tehoja syömästä.

Vai onko se vaan minun näkemykseni?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:^Mutta se tärkeä kysymys on kuinka kauan.

Apple onnistui kuromaan takamatkan kiinni todella nopeasti.


Applen tarinahan on hitaan kasvun tarina jos katsoo Androidin tarinaa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:He ovat viime vuodet vastanneet applen haasteisiin ei kehittämällä käytettävyyttä vaan tekemällä Aeron (yms eye candyä), jonka jokainen vaan haluaa kytkeä pois päältä tehoja syömästä.

Vai onko se vaan minun näkemykseni?


Windows 7 on erinomainen käyttöjärjestelmä. Ei siinä ole mitään eye candya mitä haluaisin kytkeä pois vaikka koneeni on jo 5 vuotta vanha. Se on käytettävä ja stabiili. En missään nimessä vaihtaisi sitä hankalasti hiirihallitavaan Applen viritykseen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Windows 7 on erinomainen käyttöjärjestelmä


IMO Win7 Ohjelmavalikoiden ja quicklaunchien kadottaminen oli suuri virhe.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:IMO Win7 quicklaunchien kadottaminen oli suuri virhe.


Ne pienet kuvakkeet siinä start-nappulan vieressä?

Mihin niitä tarvii, kun ohjelmakuvakkeen voi lukita suoraan ala-/sivupalkkiin. Sama asia, mutta IMHO parempi toteutus.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:Mihin niitä tarvii, kun ohjelmakuvakkeen voi lukita suoraan ala-/sivupalkkiin. Sama asia, mutta IMHO parempi toteutus.



Täysin eri mieltä. Uusi tapa vaatii huomattavsti enemmän tilaa alapalkista. Vanhalla tavalla saa 20 pikakuvakuvaketta samaan tilaan kuin nykyisellä 3.

Onneksi tuohonkin löytyy kikka miten Ql saa takaisin.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Täysin eri mieltä. Uusi tapa vaatii huomattavsti enemmän tilaa alapalkista. Vanhalla tavalla saa 20 pikakuvakuvaketta samaan tilaan kuin nykyisellä 3.


Makuasia. Pystypalkissa ne ei ainakaan vie liikaa tilaa ja ensimmäinen ikkuna aukeaa suoraan ohjelman varaaman slotin päälle, jolloin pikakäynnistykset ei vie tilaa ohjelman auki ollessa. Just nyt 15 avointa ohjelmaikkunaa, joista 3 päällekkäin ja 3 ohjelmaa palkissa avaamattomana, eli 17 slottia tossa mun palkissa näyttäis olevan. Mulla on kyllä monesti kaikki palkkiin lukitut ohjelmat samaan aikaan auki, jolloin lukitus ei vie yhtään tilaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä taas tykkään seiskan pin/unpin ajattelusta. Ei se kuvakkeiden määrä mitään ratkaise vaan se mitä ja kuinka helposti niillä saa auki.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Just nyt 15 avointa ohjelmaikkunaa, joista 3 päällekkäin ja 3 ohjelmaa palkissa avaamattomana, eli 17 slottia tossa mun palkissa näyttäis olevan.



Tuokin on ihan saatanasta.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Mä taas tykkään seiskan pin/unpin ajattelusta. Ei se kuvakkeiden määrä mitään ratkaise vaan se mitä ja kuinka helposti niillä saa auki.


Mä en sulata sitä että ne vievät niin paljon tilaa alapalkista. Samaten perinteisten valikkojen poistaminen oli minulle kammottava takaisku.

Enivei, tällä ql saa takain:

http://www.howtogeek.com/howto/windows- ... windows-7/
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Just nyt 15 avointa ohjelmaikkunaa, joista 3 päällekkäin ja 3 ohjelmaa palkissa avaamattomana, eli 17 slottia tossa mun palkissa näyttäis olevan.



Tuokin on ihan saatanasta.


Siis mikä? 15 avointa, 3 päällekkäin, 3 avaamatonta vai max 17 slottia?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
Siis mikä? 15 avointa, 3 päällekkäin, 3 avaamatonta vai max 17 slottia?



Se että saman sovellukset välilehdet niputetaan yhteen.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Siis mikä? 15 avointa, 3 päällekkäin, 3 avaamatonta vai max 17 slottia?



Se että saman sovellukset välilehdet niputetaan yhteen.


:sir:

Mulla pakkaa vasta kun toi 17 paikkaa on täynnä. Mä oon ollut ihan tyytyväinen toimintoon.

Tässä on nyt varmaan sellainen ero, että mulla on toi palkki pystyssä, jolloin ohjelman nimestä ei näy kuin ensimmäinen kirjain. Ohjelma siis vie vain kuvakkeen verran tilan palkissa. En tiedä syökö avoimet ohjelmat enemmän tilaa kun käyttää alapalkkia.

Pystypalkkia käytettäessä quick launch bar ei mielestäni tuo mitään hyötyä, mutta vie palkista tilaa ohjelmien ollessa auki.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Tämä on vanha juttu. On nähty jo monessa paidassakin.

Apua, tähän on saatu joku tosi paska tasa-arvo angle. Tämä siis syrjiikin miehiä, tähän tarvitaan jo sitä logiikkaa joka päästää tappajat takaisin kadulle vaikka tappaisi uudelleenkin.

Olisikohan kyseessä se eliniän lyhentämisstrategia vitutuksella.
Viimeksi muokannut exPertti, 07.03.2012 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Tämä on vanha juttu. On nähty jo monessa paidassakin.


Niin?

Tämä topikki on "Typerimmät uutiset".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/musiikki/paleface-suututti-mannerheim-patsas-pois-helsingin-keskustasta/art-1288455428743.html

*itun pelle.


Halpa mainostemppuhan tuo näyttää olevan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

BrianW kirjoitti:Halpa mainostemppuhan tuo näyttää olevan.


No tietty. Siksi minusta olikin huvittavaa, että kukaan ei ollut edes kommentoinut.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/musiikki/paleface-suututti-mannerheim-patsas-pois-helsingin-keskustasta/art-1288455428743.html
*itun pelle.

No kyllähän tuon Mannerheimin synneistä vaahtoamisen kulta-aika taisi jäädä iloiselle 60-luvulle. Ja vaikka se jotenkin ajankohtaista olisikin, patsaiden siirtely on kuitenkin jotenkin samanlaista kyvyttömyyttä kohdata menneisyyden pimeätkin puolet kuin se, mitä Paleface nimenomaan haluaa vastustaa. Typerää siis, tosiaan.

Siinä missä Paleface on kuitenkin nähdäkseni oikealla asialla (vaikka siis tapa ajaa asiaa hölmö onkin) on tämä hänen motivaationaan oleva syvempi pointti. Siis että Suomella on vähä tällainen nuoren ja sitä kautta hölmönationalistisen kansallisvaltion sivistymätön tapa glorifioida oma menneisyytensä kunniakkaiksi sankarimyyteiksi sen sijaan, että menneisyyttä analysoitaisiin monipuolisesti ja koetettaisiin vaikka oppia siitä jotain. Kaikissa historiallisissa prosesseissa on varmasti kunnioitettavia ja vähemmän kunnioitettavia puolia, ja sivistynyt lähestymistapa olisi analysoida ja ymmärtää näitä puolia sen sijaan, että haetaan monoliittista ja yksipuolista tulkintaa ideologian tueksi. Suomessa historia on yhä, eurooppalaisen valistusajattelun vastaisesti, alisteinen ideologiselle käytölle ymmärtävän tiedonintressin sijaan.

Suomalaisessa (lähi)historiakeskustelussa haetaan tuomiota tai synninpäästöä (sisällisodan joukkotuhoille, aseveljeydelle natsien kanssa, ajautumiselle talvisotaan, taistolaisuudelle, suomettumiselle ja mitä näitä kipukohtia nyt onkaan), vaikka kumpikin on kovin sivistymätön ja tympeä lähestymistapa historiaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin