Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
Tätä, lisäsin reseptiin jauhelihan. Ihan törkiän hyvä ja riittoisa ruoka. Suosittelen lämpimästi. Jos laskettelette kaloreita niin huomioikaa että ruuassa on ihan hitosti juustoa eli energiaa.
Jauhelihan lisäämisen lisäksi muita modauksia ohjeeseen oli 12 valkosipulinkynttä 5-7:n sijaan ja lisäsin tomaattimurskaan vielä tuoretta basilikaa (ne rehottaa tossa pihalla siihen malliin että niitä työnnettään nyt joka sapuskaan).
Voe slurps! Huonoa ruokaa ei kannata tehä!
Jauhelihan lisäämisen lisäksi muita modauksia ohjeeseen oli 12 valkosipulinkynttä 5-7:n sijaan ja lisäsin tomaattimurskaan vielä tuoretta basilikaa (ne rehottaa tossa pihalla siihen malliin että niitä työnnettään nyt joka sapuskaan).
Voe slurps! Huonoa ruokaa ei kannata tehä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Eikä tarvii välttämättä olla edes viipaleina. Vähän pienempiä paloja tai kuutioita on helpompi käsitellä ja itkettää vaikka spagettisiivilässä, eikä hommalla ole lopputuloksen kannalta juuri mitään eroa. Munakoiso on melkoisen aliarvostettu raaka-aine.annepa kirjoitti:Tätä, lisäsin reseptiin jauhelihan. Ihan törkiän hyvä ja riittoisa ruoka. Suosittelen lämpimästi.
KYLLÄ! Hyvä idea tuo kuutio, eipä tullut mieleenkään. Hellukin tykkäsManaaja kirjoitti:Eikä tarvii välttämättä olla edes viipaleina. Vähän pienempiä paloja tai kuutioita on helpompi käsitellä ja itkettää vaikka spagettisiivilässä, eikä hommalla ole lopputuloksen kannalta juuri mitään eroa. Munakoiso on melkoisen aliarvostettu raaka-aine.annepa kirjoitti:Tätä, lisäsin reseptiin jauhelihan. Ihan törkiän hyvä ja riittoisa ruoka. Suosittelen lämpimästi.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Juu ei mitään hajua moisesta. Mut tehään salaatti ja laitetaan nakkeja sivuun vaikka sitten. Mitähän se UK oikeen tekee ruoaksi tyttärellemme kotona ku tommosta halus?Gaia kirjoitti:Kuulostaa melko kuvottavalta.ninnithequeen kirjoitti:nakkisalaattia
(veikkaan nakkipaketin näkemisen jääkaapissa vaikuttaneen höpsöön ideaan)
- jauheihaasipsi kirjoitti:Mul on halpismaku. Mut meksikonpata ON hyvää. Miten sovellat sitä?ninnithequeen kirjoitti:Samaa sovellettua meksikonpataa taas...
Mekin syödään tänään salaattia. Sisältää kanaa ja kananmunaa muunmuassa.
- sipulia ja valkosipulia
- purkillinen papuja tomaattikastikkeessa
- herneitä
- riisiä
- persiljaa
- vähän basilikaa (tuoreena, mun partsi rehottaa sitä)
- mausteina chili, ripaus currya, grillimautetta ja valkopippuria
Eli mitä kaapista taas löytyi. Helkkarin hyvää tuli.
Tänään oli pakastimen arpojaispäivät ja jauhelihasoppaa näköjään. Illaks teen fetasalaatin.
Onneksi tuli viimeks keitettyä reilusti pottuja, niin ei tarvii alusta asti ruveta väsään taas!
Pahoittelen kuvan epäterävyyttä ja muutenkin huonoa laatua, etenkään kaunis oranssi ei pääse tässä ollenkaan oikeuksiinsa. =(
Aika hieno neljän (vähintään) lajikkeen viljelmä kuitenkin.

Pahoittelen kuvan epäterävyyttä ja muutenkin huonoa laatua, etenkään kaunis oranssi ei pääse tässä ollenkaan oikeuksiinsa. =(
Aika hieno neljän (vähintään) lajikkeen viljelmä kuitenkin.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Vähän off-topikkia...
Grillissä on valmistumassa huomiseksi broiskun tissiä, kesäkurpitsaa, porkkanaa, paprikaa, ja sipulia.
Grillissä on valmistumassa huomiseksi broiskun tissiä, kesäkurpitsaa, porkkanaa, paprikaa, ja sipulia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.