Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

nowaysis kirjoitti:En kyl tajua miks sua hebuli niin paljon bashataan täällä
No kun se provoo niin asiallisesti!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EveryWoman kirjoitti:Eikö?
Ymmärsit jo varmaan mitä tarkoitan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

nowaysis kirjoitti:En kyl tajua miks sua hebuli niin paljon bashataan täällä
Ihmisiä raivostuttaa huomata oma tyhmyytensä, ja he yleensä purkavat sen johonkuhun toiseen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Duck kirjoitti:Ihmisiä raivostuttaa huomata oma tyhmyytensä, ja he yleensä purkavat sen johonkuhun toiseen.
Kyllä kyllä, mutta miten se liittyy Hebuliin? Huomaavatko he Hebulissa miten tyhmältä asiat voivatkaan näyttää?
Came here for school, graduated to the high life
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:Kyllä kyllä, mutta miten se liittyy Hebuliin? Huomaavatko he Hebulissa miten tyhmältä asiat voivatkaan näyttää?
Sinun kauttasi kyllä huomaan miten tyhmältä asioiden tahallaan väärin ymmärtäminen näyttää. Mut ei se mitään, sorrun siihen itse koko ajan ja kuvittelen edelleen että se on ihan vitun hauskaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Duck kirjoitti:Sinun kauttasi kyllä huomaan miten tyhmältä asioiden tahallaan väärin ymmärtäminen näyttää.
Huomautan kyllä, että tuossa oli totuuden siemen. Reposteltavalla herralla on kyllä useistakin asioista niin voimakkaat (ei tulle yllätyksenä, että mielestäni usein väärät) mielipiteet joista hän ei milliäkään taivu. Siksi jäinkin pohtimaan, että pitävätkö ihmiset häntä täällä oikeasti jonakin viisauden lähteenä. Pelottavaa.
Came here for school, graduated to the high life
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:herralla on kyllä useistakin asioista niin voimakkaat (ei tulle yllätyksenä, että mielestäni usein väärät) mielipiteet joista hän ei milliäkään taivu.
No esimerkiksi maahanmuuttaja-asiasta minulla ei ole voimakasta mielipidettä suuntaan eikä toiseen (olenhan itsekin puoliksi ulkomaanpelle), ja varovasti yhdyn suunnilleen kaikkeen muuhun mitä hän on täällä sanonut, joten ... ehkä pelottavampaa onkin se että sinusta on pelottavaa että joku voi olla samaa mieltä jostain josta itse olet eri mieltä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Duck kirjoitti:... ehkä pelottavampaa onkin se että sinusta on pelottavaa että omista mielipiteistäsi poikkeavat kannat ovat "vääriä".
Ei enempää sanottavaa aiheesta "Pappailun" alla.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duck kirjoitti:No esimerkiksi maahanmuuttaja-asiasta minulla ei ole voimakasta mielipidettä suuntaan eikä toiseen (olenhan itsekin puoliksi ulkomaanpelle), ja varovasti yhdyn suunnilleen kaikkeen muuhun mitä hän on täällä sanonut, joten ... ehkä pelottavampaa onkin se että sinusta on pelottavaa että joku voi olla samaa mieltä jostain josta itse olet eri mieltä.
Samis.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Duck kirjoitti:olenhan itsekin puoliksi ulkomaanpelle
Samis.
Aina sitä uutta oppii vaikka luulee tietävänsä kaikista jo kaiken.
Came here for school, graduated to the high life
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Duck kirjoitti:olenhan itsekin puoliksi ulkomaanpelle
Samis.
Aina sitä uutta oppii vaikka luulee tietävänsä kaikista jo kaiken.
Oonks mä jo kertonut että mussa virtaa mustalaisten kuningasperheen veri, hähää.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Oonks mä jo kertonut että mussa virtaa mustalaisten kuningasperheen veri, hähää.
Et ennen tätä.

Tv. nimim. kuva olisi kiva. 8)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mussa tsaarin (ei sen palstalaisen) JA puolalaisen sotaherran.
Work like a captain, play like a pirate.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ Ei mussa se näy, mummissani ja siskoissaan näkyi/näkyy. Kato mulle on vaan tullut ne luonteenpiirteet :p Sukututkimus on kyllä hiukan vaikeaa pidemmällä aikavälillä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Mussa tsaarin (ei sen palstalaisen) JA puolalaisen sotaherran.
No mut sä ootkin spessu :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ No saa ainakin monta juttua anteeks ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:^ Ei mussa se näy, mummissani ja siskoissaan näkyi/näkyy. Kato mulle on vaan tullut ne luonteenpiirteet :p Sukututkimus on kyllä hiukan vaikeaa pidemmällä aikavälillä.
Juu juu, kelpaa se potretti kyllä muutenkin, mutta mutta...

Eräs sukulaiseni teki kattavan sukututkimuksen myös.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En mä ulkomaanhermanni ole, mut hebulin kanssa lähes aina samaa mieltä asioista. Samalla tavalla kuin ND:n ja sen toisen lekurin (en muista sen muijan nikkiä) kanssa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En mä ulkomaanhermanni ole...
No DAAH!!!1! :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:...
Usein tuntuu että taidat nähdä minusta painajaisia, niin säikyn ja vainoharhaisen oloinen olet suhteeni. Vähän niinkuin Crowbar; muistelen kuinka Crowbarkin itki kovaan ääneen ihmetellen miksi Gattacaa inhotaan vaikka mieluummin esim. minua pitäisi inhota paljon enemmän. Inhotkaa nyt perkele.

Joka tapauksessa, en tykkää kuulua kuppikuntiin, joten en niin välitä oikein mistään edeltävistä kannanotoista puoleen taikka toiseen. Saa minua inhota, yrittäkää kuitenkin olla tukehtumatta kiukkuunne. Tai toisaalta...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Oonks mä jo kertonut että mussa virtaa mustalaisten kuningasperheen veri, hähää.
Älä kerro työnantajallesi, hän saattaa olla piilorasisti joka arvioi ihmisiä syntyperänsä eikä tekojensa perusteella.

EDIT: Minä puolestani olen parhaan tietämykseni mukaan ehta suomalainen kaikin puolin, sukujuuret aika pitkälti Pohojanmaalla ja eteläisemmässä Suomessa, perkkele. Aito punaniska saatana, ei edes venäläisille sukua pthyi.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 23.03.2009 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti: Joka tapauksessa, en tykkää kuulua kuppikuntiin, joten en niin välitä oikein mistään edeltävistä kannanotoista puoleen taikka toiseen. Saa minua inhota, yrittäkää kuitenkin olla tukehtumatta kiukkuunne. Tai toisaalta...
Joo, älä nyt perkele soikoon ylpisty, kun komppasin sua 8) Sitä paitsi toi pitää ansaita joka postauksessa raa'alla työllä, muuten ei käy hyvin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Oonks mä jo kertonut että mussa virtaa mustalaisten kuningasperheen veri, hähää.
Älä kerro työnantajallesi, hän saattaa olla piilorasisti joka arvioi ihmisiä syntyperänsä eikä tekojensa perusteella.
Höh, ja missaisin mahdollisuuden heiluttaa rasismi-korttia. NOOOOOu.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:Usein tuntuu että taidat nähdä minusta painajaisia, niin säikyn ja vainoharhaisen oloinen olet suhteeni. Vähän niinkuin Crowbar; muistelen kuinka Crowbarkin itki kovaan ääneen ihmetellen miksi Gattacaa inhotaan vaikka mieluummin esim. minua pitäisi inhota paljon enemmän. Inhotkaa nyt perkele.

Joka tapauksessa, en tykkää kuulua kuppikuntiin, joten en niin välitä oikein mistään edeltävistä kannanotoista puoleen taikka toiseen. Saa minua inhota, yrittäkää kuitenkin olla tukehtumatta kiukkuunne. Tai toisaalta...
Älä nyt luule itsestäsi liikoja.

Ihmettelen vaan sinussa sitä miten joku voi olla noin täysin eri mieltä lähes joka asiasta kuin minä. Kun ajattelisin, että kuitenkaan mielipide-eromme netin ulkopuolella tuskin olisivat näin vahvoja.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Usein tuntuu että taidat nähdä minusta painajaisia, niin säikyn ja vainoharhaisen oloinen olet suhteeni. Vähän niinkuin Crowbar; muistelen kuinka Crowbarkin itki kovaan ääneen ihmetellen miksi Gattacaa inhotaan vaikka mieluummin esim. minua pitäisi inhota paljon enemmän. Inhotkaa nyt perkele.

Joka tapauksessa, en tykkää kuulua kuppikuntiin, joten en niin välitä oikein mistään edeltävistä kannanotoista puoleen taikka toiseen. Saa minua inhota, yrittäkää kuitenkin olla tukehtumatta kiukkuunne. Tai toisaalta...
Älä nyt luule itsestäsi liikoja.
Tulee vain mieleen vainoharhaiset "äänestikö hebuli mua?!?"-itkusi kusipää-äänestyksissä (vaikka olen tehnyt selväksi etten erityisemmin välitä osallistua tuollaisiin äänestyksiin), omat kommenttisi kyseisissä äänestyksissä ja sitä rataa. Mutta hyvä jos saat nukuttua yösi kuitenkin hyvin, vaikuttaa vain välillä vähän muulta.
Ihmettelen vaan sinussa sitä miten joku voi olla noin täysin eri mieltä lähes joka asiasta kuin minä.
Lähes joka asiasta? Okei, eli olet täysin vastakkaista mieltä tässä keskustelussa esittämästäni mielipiteestäni että miehet joutunevat keskimäärin naisia useammin vakaviin (kuolon)kolareihin ja että tästä huolimatta sukupuolten sisällä on nykyisin paljon varianssia liikennekäyttäytymisessä, tai että Zeitgeist-videoita kannattaa tarkastella skeptisellä mielellä?

Vai kulminoituuko tämä edelleen siihen ettet voi antaa anteeksi koska olen eri mieltä lähinnä kolmesta sinua ilmeisesti niin läheisesti koskettavasta asiasta:

- maahanmuuttajiin suhtautumisesta (lähinnä siitä pitääkö heitä tarkastella homogeenisena ryhmänä jolla on kollektiiviset synnit)
- aseiden saatavuudesta siviileille, ja
- pitäisikö päiväsakkojen määräytyä tulojen mukaan?
- EDIT: ai niin taisimme myös olla eri mieltä siitä pitäisikö rikolliset viedä saunan taakse ja nappi otsaan, eli kuolemantuomiosta ja oman käden oikeudesta.

Sinulla tuntuu olevan vaikeuksia hyväksyä poikkeavia mielipiteitä, mihin viitannee sekin että mielestäsi minun pitäisi omaksua sinun vastakkaiset mielipiteesi noissa asioissa, tai muuten "en ole valmis taipumaan milliäkään". Kummallinen ajatus että pitäisi taipua mielipiteen kannalle jota ei tunne ollenkaan omakseen, varsinkaan kun en koe nähneeni ainakaan sinulta mitään hyviä perusteluja esim. ylläolevissa kysymyksissä. Ethän sinäkään tee niin, enkä edes oletakaan että tekisit, tymä. Veikkaan että horiset somalien ultimaalisesta pahuudesta vielä vanhainkodissakin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 24.03.2009 12:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin