Lähetetty: 27.01.2010 13:17
Mutta tupla vioilla ja pienemmillä kilsoilla oleva Rellu kelpaa?exPertti kirjoitti:Jos 84 tuhatta on kriittinen kilometrimäärä audille niin kauppaan jää.
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Mutta tupla vioilla ja pienemmillä kilsoilla oleva Rellu kelpaa?exPertti kirjoitti:Jos 84 tuhatta on kriittinen kilometrimäärä audille niin kauppaan jää.
Ne kertovat ainoastaan siitä missä mallissa autot ovat katsastukseen mennessään. Eli jos autossa on vikavaloa vilkuttava vika niin tuskin näkyy katsastustilastoissa. Ripustus yms. pulmat sen sijaan usein näkyvät. Paljon riippuu myös takaisinkutsuista yms.Kai Nalo kirjoitti:Minä en. Ne kun eivät kerro mitään korjasukustannuksista ja ongelmien todellisesta luonteesta.NuoriD kirjoitti: Uskon, että linkittämäni kaltaiset tilastot ovat objektiivisempia ja perustuvat tietysti paljon laajempaan aineistoon.
Tilastossa ero näkyy olevan 1,7%.Pulkannaru kirjoitti:Mutta tupla vioilla ja pienemmillä kilsoilla oleva Rellu kelpaa?exPertti kirjoitti:Jos 84 tuhatta on kriittinen kilometrimäärä audille niin kauppaan jää.
Njoo, mutta kyllä sitten taas keskustelupalstaraportointiin vaikuttaa se, mikä mielikuva ostajalla on ennen auton ostoa.Kai Nalo kirjoitti:Minä en. Ne kun eivät kerro mitään korjauskustannuksista ja ongelmien todellisesta luonteesta.NuoriD kirjoitti: Uskon, että linkittämäni kaltaiset tilastot ovat objektiivisempia ja perustuvat tietysti paljon laajempaan aineistoon.
Millä tavalla tää modernius sun mielestä sitten näkyy? Mä vaan mietin, että kun mulla oli se Laguna aikoinaan, niin ei siinä kyllä mun mielestä mitään modernia fiilistä ollut, vaan sisustuksestakin tuli ennemmin 80-luku mieleen. Ja ainakaan mitään erityisen moderneja varusteita siinä ei ollut, kuten vaikkapa sutimisenestoa, mikä useissa muissa saman ikäisissä ja -kokoisissa autoissa jo oli.exPertti kirjoitti:Siis mitä yritän sanoa on, että Rellun ostoni ei ole puhdasta oikeaoppista rakkautta automerkkiin (vaikka pidänkin monesta asiasta siinä).
Vaan saada mahdollisimman tilava, turvallinen ja moderni auto mahdollisimman halvalla.
Aika höpöä veistelet.NuoriD kirjoitti: Tilastot ovat objektiivisempia.
No olisiko paras vaihtoehto tutustua keskustelupalstoihin JA katsastustilastoihin?Kai Nalo kirjoitti:Aika höpöä veistelet.NuoriD kirjoitti: Tilastot ovat objektiivisempia.
Esim. tuo volkkarin 2.0 tdi:n vesiongelma. Sitä ei saa selville minkään katsastustilaston perusteella. Foorumeita lukemalla asia konkretisoituu 10:ssä minuutissa. Sama pätee moneen moneen muuhunkin ongelmaan, joita tilastoissa ei näy.
Ainakin Scenic on kuin avaruusalus.Manaaja kirjoitti:Millä tavalla tää modernius sun mielestä sitten näkyy? Mä vaan mietin, että kun mulla oli se Laguna aikoinaan, niin ei siinä kyllä mun mielestä mitään modernia fiilistä ollut, vaan sisustuksestakin tuli ennemmin 80-luku mieleen. Ja ainakaan mitään erityisen moderneja varusteita siinä ei ollut, kuten vaikkapa sutimisenestoa, mikä useissa muissa saman ikäisissä ja -kokoisissa autoissa jo oli.
NuoriD kirjoitti: No olisiko paras vaihtoehto tutustua keskustelupalstoihin JA katsastustilastoihin?
Liittyykö tämä siihen, että katsastusjonoa kutsutaan "köyhien jonoksi"?Kai Nalo kirjoitti:NuoriD kirjoitti: No olisiko paras vaihtoehto tutustua keskustelupalstoihin JA katsastustilastoihin?
Jaa a. Kuinkas usein uudet autot katsastettiinkaan?
Emmä tiiä mulla on maisterin paperit ja harrastan seksiä n. pari kertaa kuussa, eikun siis maassa!NuoriD kirjoitti:" ilman minkäänlaista tutkintoa olevat valkoiset amerikkalaiset harrastivat seksiä 16,3 kertaa kuukaudessa. "
Täytyy taas muistaa olla iloinen siitä, että jaksoi lukea pääsykokeisiin.
Tuskinpa tuota selittäisi niin alkeellinen virhe, että ilman tutkintoa olevat ovat yleensä nuorempia.
Toihan on sitten se kaikista halvin keino toteuttaa ko. asia jarrujen:n avulla, eikä kyseessä ole todellinen lukko laisinkaan. Entry-level Octavioissakin oli moinen jo vuosituhannen alussa. :pexPertti kirjoitti:Varustelistasta mainittakoon ESP sähköisellä kitkalukolla
LOL!Niba kirjoitti:Emmä tiiä mulla on maisterin paperit ja harrastan seksiä n. pari kertaa kuussa
Tietty, mutta kätevä se on ollut varsinkin tässä uudemmassa, jossa se on säädetty aika lailla paremmin kuin vanhassa.Manaaja kirjoitti:Toihan on sitten se kaikista halvin keino toteuttaa ko. asia jarrujen:n avulla, eikä kyseessä ole todellinen lukko laisinkaan. Entry-level Octavioissakin oli moinen jo vuosituhannen alussa. :pexPertti kirjoitti:Varustelistasta mainittakoon ESP sähköisellä kitkalukolla