Itse en ainakaan ostaisi turkkilaista rellua, enkä ole ostanutkaan. Jos toitsunomistajat innostuvat turkkilaisesta skeidasta niin sitten innostuvat.NuoriD kirjoitti:En oikein näe, miten esim. ranskalaisten etu pitkällä tähtäimellä on pakottaa ranskalaiset autonvalmistajat tekemään autoja kalliimmalla kuin kilpailijat.
Päivän uutiskatsaus
Came here for school, graduated to the high life
Turkkilaista skeidaa ja lisääexPertti kirjoitti:Itse en ainakaan ostaisi turkkilaista rellua, enkä ole ostanutkaan. Jos toitsunomistajat innostuvat turkkilaisesta skeidasta niin sitten innostuvat.NuoriD kirjoitti:En oikein näe, miten esim. ranskalaisten etu pitkällä tähtäimellä on pakottaa ranskalaiset autonvalmistajat tekemään autoja kalliimmalla kuin kilpailijat.
Toiota on vertailun luotettavin automalli. Mutta tietysti sinulla on oikeus mielipiteisiin eikä faktojen pidä antaa niitä häiritä.
Viimeksi muokannut NuoriD, 27.01.2010 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ http://www.ajovalo.net/Valmistusmaat_Toyota.htm
Ainakin surullisen kuuluisa Auris on turkin heiniä. Osa toitsuista tulee laatumaistakin, kuten Ranska.
Ainakin surullisen kuuluisa Auris on turkin heiniä. Osa toitsuista tulee laatumaistakin, kuten Ranska.

Came here for school, graduated to the high life
Sovitaan, että tämä on pointtisi. Oma pointtini on, että en osta turkissa kasattua autoa. Oli siihen sitten enemmän tai vähemmän järkeviä syitä.NuoriD kirjoitti:Mutta varsinainen pointtini on tämä: Sarkozyn ei pidä päättää, missä ransakalaiset autonvalmistajat tekevät autojaan.
Jos Ranska on hyvä toimintaympäristö, niin tietysti autoteollisuuden työpaikat pysyvät maassa automaattisesti.
Sen verran totean linkittämästäsi tilastosta, että 10-11 vuotta sitten ei kai yhtään toitsua tehty turkissa. Laatupulmia on ollut vasta viimeisinä vuosina.
Came here for school, graduated to the high life
http://www2.hs.fi/extrat/autot/pdf/TUV_ ... otiaat.pdfexPertti kirjoitti:
Sen verran totean linkittämästäsi tilastosta, että 10-11 vuotta sitten ei kai yhtään toitsua tehty turkissa. Laatupulmia on ollut vasta viimeisinä vuosina.
2-3 vuotta vanhoissa Toiota Corolla sedan sijalla 20. Edellä ei yhtään ranskalaista automerkkiä (tosin noiden kaikkien valmistusmaata en tosiaankaan tiedä).
Kannattaa scrollata sinne sivun alalaitaan ja katsoa, mitä sieltä löytyy

Viimeiset 20:
106. Alfa Romeo 159 7,5 59 000
107. BMW X5 7,6 68 000
107. Citroën C2 7,6 39 000
109. Citroën C5 7,7 62 000
110. Citroën Berlingo 8,0 51 000
110. Renault Kangoo 8,0 47 000
110. Kia Picanto 8,0 35 000
113. Fiat Punto 8,1 41 000
114. Nissan Primera 8,5 46 000
115. Renault Espace 8,7 62 000
115. Dacia Logan 8,7 43 000
117. Citroën C4 9,4 47 000
118. Peugeot 307 9,6 47 000
118. Fiat Stilo 9,6 51 000
120. Fiat Doblo 9,9 56 000
121. Chrysler Voyager 10,1 68 000
122. Hyundai Atos Prime 10,3 31 000
123. Peugeot 407 12,1 60 000
124. Chrysler PT Cruiser 13,8 45 000
125. Kia Carnival
Äkkiä katsoen pahnan pohjimmaisista 20:stä 8 on ranskalaisia.
106. Alfa Romeo 159 7,5 59 000
107. BMW X5 7,6 68 000
107. Citroën C2 7,6 39 000
109. Citroën C5 7,7 62 000
110. Citroën Berlingo 8,0 51 000
110. Renault Kangoo 8,0 47 000
110. Kia Picanto 8,0 35 000
113. Fiat Punto 8,1 41 000
114. Nissan Primera 8,5 46 000
115. Renault Espace 8,7 62 000
115. Dacia Logan 8,7 43 000
117. Citroën C4 9,4 47 000
118. Peugeot 307 9,6 47 000
118. Fiat Stilo 9,6 51 000
120. Fiat Doblo 9,9 56 000
121. Chrysler Voyager 10,1 68 000
122. Hyundai Atos Prime 10,3 31 000
123. Peugeot 407 12,1 60 000
124. Chrysler PT Cruiser 13,8 45 000
125. Kia Carnival
Äkkiä katsoen pahnan pohjimmaisista 20:stä 8 on ranskalaisia.
Tää on sitä lähimmäisen rakkautta jota tapaa vain kaupungeissa.bliss kirjoitti:Aika järkkyä
.odotin jo uutta ennätystä, kun linkin urli oli:
vanhus_virui_25_vuotta_kuolleena_kotonaan
Yllättävää kyllä kai ruostuminen on tosi iso pulma noissa. Ja sitten se joku jutska jossa on parasta ennen päivämäärä. Liittyikö jarruihin, en muista.Kai Nalo kirjoitti:Katosi minullakin E-sarjaan kiinnostavuus kun lueskelin foorumeita E-sarjan ongelmista.
Came here for school, graduated to the high life
Kelaa kun noi pojat kertoo perheestään: "on kultainen noutaja ja kaks faijjaa... joista toinen kohta synnyttää... niin ja kummatkin ovat syntyneet naisiksi".Kai Nalo kirjoitti: http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... month.html
*sanaton*

- Pulkannaru
- Kitisijä
- Viestit: 4792
- Liittynyt: 28.07.2008 22:31
- Paikkakunta: Jäässä
Kun luette noita katsastusraportteja, niin lukekaa prosentin lisäksi ajosuorite.
Esim sijalla 30 ovat:
- Audi A6 84 tkm
- Toyota Aygo 35 tkm.
Yli tuplakilsat varmaan mahdollistavat /aiheuttavat enemmän vikoja?
Esim sijalla 30 ovat:
- Audi A6 84 tkm
- Toyota Aygo 35 tkm.
Yli tuplakilsat varmaan mahdollistavat /aiheuttavat enemmän vikoja?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jos 84 tuhatta on kriittinen kilometrimäärä audille niin kauppaan jää.Pulkannaru kirjoitti:Kun luette noita katsastusraportteja, niin lukekaa prosentin lisäksi ajosuorite.
Esim sijalla 30 ovat:
- Audi A6 84 tkm
- Toyota Aygo 35 tkm.
Yli tuplakilsat varmaan mahdollistavat /aiheuttavat enemmän vikoja?
Came here for school, graduated to the high life
Minä en. Ne kun eivät kerro mitään korjauskustannuksista ja ongelmien todellisesta luonteesta.NuoriD kirjoitti: Uskon, että linkittämäni kaltaiset tilastot ovat objektiivisempia ja perustuvat tietysti paljon laajempaan aineistoon.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 27.01.2010 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.