Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Qui?
Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Qui?
Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Mut eihän niitä feikkiprofiileja ole pakko hyväksyy kavereixi ja omista kuveistaankin voi vetää tägit pois ja kieltää kamuja julkaisemasta itsestään kuvaa.

Mä en ota tota naamistelua niin tosissani, niin jotenkin tuntuu vähän ylimitoitetulta tuo puhdistelu. Tietty feikkiprofiilit jotka tekee haittaa jollekin ihmiselle, niin ne vois poistaa toki.

Toki heidän palvelu ja saavat tehdä mitä haluavat, mua vaan ei ole haitannut, joten siksi vähän ihmettelen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Qui?
Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Mut eihän niitä feikkiprofiileja ole pakko hyväksyy kavereixi ja omista kuveistaankin voi vetää tägit pois ja kieltää kamuja julkaisemasta itsestään kuvaa.
Paitsi että nimeä voi muuttaa lennossa.
Ja kun siellä nyt kuitenkin on ihmisillä ihan esim. työakvereita tmv. frendeinä, ei oikeen kaikki perseily jaksa naurattaa. Jos on pakko olla naamaton, voi mun mielestä jäädä sinne Cityn keskustelupalstalle.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ymmärränhän minä että varsinkin jos joku käyttää feikkiprofiilia tuntemattomille ihmisille vittuiluun tai muihin rikkomuksiin, niin banaania vaan. Mut ois tosta voinut kuvitella ensin tulevan edes joku varoitus että ois ihan ite voinu käydä vääntämässä sen nimen kohdilleen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mut ois tosta voinut kuvitella ensin tulevan edes joku varoitus että ois ihan ite voinu käydä vääntämässä sen nimen kohdilleen.
Tähän yhdyn, vaikka ihan alkujaankin feikkaus lienee sääntöjen vastaista?
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Mut eihän niitä feikkiprofiileja ole pakko hyväksyy kavereixi ja omista kuveistaankin voi vetää tägit pois ja kieltää kamuja julkaisemasta itsestään kuvaa.
Paitsi että nimeä voi muuttaa lennossa.
Ja kun siellä nyt kuitenkin on ihmisillä ihan esim. työakvereita tmv. frendeinä, ei oikeen kaikki perseily jaksa naurattaa. Jos on pakko olla naamaton, voi mun mielestä jäädä sinne Cityn keskustelupalstalle.
Ok, ymmärrän tuon pointin.
Joillakinhan on siellä 2 profiilia juuri tuota varten.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mut ois tosta voinut kuvitella ensin tulevan edes joku varoitus että ois ihan ite voinu käydä vääntämässä sen nimen kohdilleen.
Tähän yhdyn, vaikka ihan alkujaankin feikkaus lienee sääntöjen vastaista?
Tokihan se ainakin nykyään. Mutta toisaalta "feikkaus" tarkoittaa mun mielestä sitä että esitetään tahallisesti jotakuta toista. Toisinsanoen esiinnytään kokonaisvaltaisesti muiden ihmisten kuvilla ja nimillä tarkoituksena luoda tahallisesti valheellinen identiteetti. En usko että mun suhteen tollasta vaaraa oli ilmassa, sillä kaikki mun FB-kaverit kuitenkin tunsi mut myös omalla nimelläni ja galleriani oli täynnä kuvia ihan mun omasta pärstästä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Muistin juuri että mulla on kameran piuhakin hukassa. En saa edes mitään henkilötodistusta lähetettyä noille vaikka haluaisin. Öhhöhö.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Manaaja kirjoitti:Muistin juuri että mulla on kameran piuhakin hukassa. En saa edes mitään henkilötodistusta lähetettyä noille vaikka haluaisin. Öhhöhö.
Mä tilasin just kaksi micro-USB-kaapelia dealextremesta, yksi maksoi $ 1.80. Free shipping.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Sissos jos ne vie mun pelitilin, niin niin niin... No vittu lopetan pelaamisen!!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Muistin juuri että mulla on kameran piuhakin hukassa. En saa edes mitään henkilötodistusta lähetettyä noille vaikka haluaisin. Öhhöhö.
Mä tilasin just kaksi micro-USB-kaapelia dealextremesta, yksi maksoi $ 1.80. Free shipping.
Micro- ja mini-usbjea olis nurkat täynnä. Toi on joku valmistajan oma ihana melkein-mut-ei-ihan -liitinviritys jotta metrisestä johdonpätkästä voidaan kusettaa se kolmekymppiä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei saatana!
Nyt naamiksessa on taas joku teinimäinen "autatko jos tarviin apua, myönteinen vastaus tarkoittaa että olemme tosi bestiksii <3"-kiertopaskaviesti jota jokainen apinoi seinälleen.

V*ttu!
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:jota jokainen apinoi seinälleen.
En.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joo, se on loppu nyt noiden kiertostatusten kanssa. Paitsi ehkä silloin tällöin joku ivallinen ja vittuileva.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ainoa kiertostatus jonka olen harkinnut laittavani seinälle oli:

☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.
Jos lisäät Esan seinällesi, hän kumoaa kaikki "Jos et lisää tätä seinällesi" -jutut, ja saat elämänhalusi takaisin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Teil on outoja kavereita, jos ne kierrättää statuksia. Tai sit niil on vaa tylsät elämät.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mutta pointti on, että on kavereita. Tietäisit Rollo, jos sullakin olisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuten olen ehkä kertonut minulla on Alter-ego nikki..
Sitä käytän peleissä apuna ja sitten otan sinne epämääräisiä kavereita..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Mutta pointti on, että on kavereita. Tietäisit Rollo, jos sullakin olisi.
Kaverit tulee ja menee, ystävät pysyy.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

No tietenkin!! :D Siellähän se oikee elämä on.. :lol:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

^ Siis facebookissa oikea elämä? On, on. Sopiva keino pitää yhteyttä ihmisiin, ja saada tietoa heidän kuulumisistaan eri maanosien välillä - mukava ilmoitustaulu siis. Sellaisena osa elämää, ei joku elämän ulkopuolinen eristyshuone.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

^juu ja katos kun on noita serkkuja ja pikkuserkkuja, joita ei muutoin tulis "nähtyä" - ja joita on sit löytyny yks kaks uudelleen. Samoin kuin vanhoi koulukavereita yms. Tosi hyvä tapa pitää yhteyttä (miinus tosin siitä, että esim. mun äiti ei soittele mulle enää kun löysi fb:n :D ) Onko se sit toisaalta miinus.. :D
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei kyllä diplomi-insinöörin koulutuksella oikein pysty tajuamaan tuota facebookkia enää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä olen ajastani jäljessä ja vasta nyt rekkauduin (uudelleen), niin en oikein osaa.

Miten voi etsiä ihmisiä, jotka ovat olleet tietyssä lukiossa tiettyyn aikaan? Mun mielestä, jos etsii koulukavereita, niin se etsii niitä, jotka ovat siinä koulussa nyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

FML

Nyt kun oon viimmein rekkautunut naamakirjaan, niin en pääse sisään. Tulee invalidiherjaa, saitti ei aukea.

"The requested URL could not be retrieved"

Toimiiko normaalisti?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin