Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Niinpä, nyt saatiin taas uusvanha-130%_pari; listataan vanhat

Dave-Elco
Homie-Gat

ja uusimmaksi Manala-Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Ei saatana. Oltiin jossain ihmeen mökkimiitissä mun viimeöisessä unessa. Sitten siellä oli Tix sellaisella 1-2 päivän mittasella parransängellä. Oli heittänyt siis oikein renttuvaihteen päälle. Oli joku ihmeen vkl-miitti vissiin kun välillä oltiin grillaamassa ja välillä nukkumassa, ja tietty jouduttiin sit parisänkyyn Tixin kaa. No mä siinä sit jo rupesin ihan et hei fella ei sit mitää juttuu ku oon 130%, ni eiks vaa tää ala järsii mua olkapäästä vähän sillee et hrrr hei, eiks vähä junous.

No ei siin mitää, ku sit paikalle pöllähtää Gattaca leuku ojossa (pamppuu en tsiikannu-tsekannu!) ja se alkaa huutaa Tixille että "en anna sun viedä mun miestä!" Oli ihanan ritarillista. En ois ikinä uskonu että gattis siirtyy toteuttajien kerhoon, mutta nyt kävi näin. Jotenki sitte pääsin livahtaa siitä tilanteesta jonnekin karkuun, ja sit paikalle onneks tulikin jo jotain kitytyttöi joita olin lämmitelly chatissa. Huh.

Ja Geetzulta on kielletty tälle jutulle runkkaaminen.

Edit: Ja Pupulta kans.
Tämä on ihan selvä ilman Googlen linkkinä tänne tyrkyttämää unienselvitysopastakaan.

Manaajalla on viha-rakkaussuhde Tixiin. Ja koska Manaaja on latentti homoseksuaali, tuohon jännitystilaan tietysti liittyy seksuaalisuuskin. Tuossa suhteessa luultavasti "bottomina", koska unessa Tix teki aloitteen ja ensimmäisenä pureskeli.

Kuitenkin Manaaja tietää ja Syvällä tuntee, että juuri minä olen Manaajan aito Rakkaus ja sydämen sekä munaskuiden Halu. Minun esiintymiseni unessa ja sen aggressiivisuus leukuineen (selvä fallossymboli) tarkoittaa oikeasti, että Manaaja rakastaa minua psykofyysisesti ja nyt syyttää itseään, että on edes unessa halunnut pettää minua ja Rakkauttamme.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Just näin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss ja Dumis oli mun unessa viime yönä, oltiin jossain kotibileissä. Dumiksella oli HAMMASRAUDAT! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:bliss ja Dumis oli mun unessa viime yönä, oltiin jossain kotibileissä. Dumiksella oli HAMMASRAUDAT! :shock:
Ikinä oo ollut! Hammasrautoja siis.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:bliss ja Dumis oli mun unessa viime yönä, oltiin jossain kotibileissä. Dumiksella oli HAMMASRAUDAT! :shock:
Ikinä oo ollut! Hammasrautoja siis.
Ehkä se oli enneuni. Vappu tulossa...
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:bliss ja Dumis oli mun unessa viime yönä, oltiin jossain kotibileissä. Dumiksella oli HAMMASRAUDAT! :shock:
Ikinä oo ollut! Hammasrautoja siis.
Ehkä se oli enneuni. Vappu tulossa...
Voin kertoa että aika hitonmoinen epäonni saa käydä jos leegot tänä vappuna ottais osumia, kun on tarkoitus kuitenkin vain puolivaloilla mennä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä dumis hammasraudoilla ja kiertosankaisilla silmälaseilla alkais koettelemaan jo meikäläisenkin heteroutta!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:bliss ja Dumis oli mun unessa viime yönä, oltiin jossain kotibileissä. Dumiksella oli HAMMASRAUDAT! :shock:
Ikinä oo ollut! Hammasrautoja siis.
Mulla on! Hammasraudat siis. Ollu. Joskus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:bliss ja Dumis oli mun unessa viime yönä, oltiin jossain kotibileissä. Dumiksella oli HAMMASRAUDAT! :shock:
Ikinä oo ollut! Hammasrautoja siis.
Mulla on! Hammasraudat siis. Ollu. Joskus.
5 vuotta :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Kyllä dumis hammasraudoilla ja kiertosankaisilla silmälaseilla alkais koettelemaan jo meikäläisenkin heteroutta!
Ens yönä sitten toiveunia lääkärileikeistä Dave:n kanssa!
Oot selkeästi siirtymässä ruskeammille vonkausalueille.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kulta, eksä muka tuntenu sitä kipinää? :cry:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyllä sun "kipinä" oli aika juniori-mallia, eli en.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tätä homostelua on ollut jo pidempään ilmassa, normaalia enemmän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt mä taidan tietää mistä mä näen ensi yönä unta. Lupaan tulla kertomaan kumpi suoritti paremmin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Tätä homostelua on ollut jo pidempään ilmassa, normaalia enemmän.
Naisille kuulemma pitää esittää vähän epäheteroa, että ne yrittäis enemmän, eikä ottais miestä itsestäänselvyytenä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Tätä homostelua on ollut jo pidempään ilmassa, normaalia enemmän.
Naisille kuulemma pitää esittää vähän epäheteroa, että ne yrittäis enemmän, eikä ottais miestä itsestäänselvyytenä.
Ai se olikin vain esitystä, senkin sika!

Tunteitani on loukattu pahasti. Hyvästi. Isosti. Rovasti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Yksinäisyys porttiteoriana on siis kumottu?
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:^ Yksinäisyys porttiteoriana on siis kumottu?
Nyt sulla on semmoinen näkökulma tähän homosteluun että tipahdin rekan kyydistä. Yksinäisyys johtaa homosteluun? Gat on piilohomojen perskruunattu Cuningas?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Yksinäisyys porttiteoriana on siis kumottu?
Nyt sulla on semmoinen näkökulma tähän homosteluun että tipahdin rekan kyydistä. Yksinäisyys johtaa homosteluun? Gat on piilohomojen perskruunattu Cuningas?
Kunhan nakuttelen näppäimistöäni wapputunnelmissa. :)
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Homoviritteiset wapputunnelmat.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:....
Ota mut uniin! Ota mut unissa!
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninni perheineen unissa. Olin mustasukkainen ja vihainen ja kun ninnin äiti mulle puhui jotain lapsenlapsensa ihottuman hoidosta haistatin sille paskat. En ois oikeesti!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tästä on jo aikaa mut Ninni, Rekkis, UK ja vauveli oli yks yö. Ei ollut kiva uni ja toimin ite kurjasti. Rekkis vaati päästä sisään katsomaan poikaansa ja sitten siinä tilkittiin taloa ettei se pääsis ja lopulta yritti väkisin ja mä vaan juoksin paikalta pois.

Oli myös Geepsu uni susta. Se oli outoo kun mietin et loukkasinko sua sillä yhdellä rahakommentilla täällä ja sit sanoit et sun sukulaiset on kuollu. Siinä unessa sun äitis johti jotain Pien- Tsatsikistanin armeijaa ja siitä sai kauheesti rahaa. Oli siinä muutakin ja ihan hyvä uni mutta hyvin hyvin hämmentävä myös.
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Vähän nauratti. :]

Täytyy tehdä iltasin ihan muuta ku miettiä maailman ongelmia.
Vastaa Viestiin