Dave kirjoitti:Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.
Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.
Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.
Siis. Eihän huutonetin palvelimelle saa ladattua kuin yhden kuvan/ilmoitus. Eli ne lisäkuvathan täytyy olla jossain muualla netissä, eikö niin?
Dave kirjoitti:
Siis. Eihän huutonetin palvelimelle saa ladattua kuin yhden kuvan/ilmoitus. Eli ne lisäkuvathan täytyy olla jossain muualla netissä, eikö niin?
Kun painat nappia siinä "kuvauskohdassa" (siinä mihin kirjoitat kuvauksen) niin saat omalta koneelta valittua kuvan siihen yhdellä klikkauksella. Toki se menee nettiin mutta ei sun tartte linkitellä tai muuta vastaavaa. Se pienentää yms. sen kuvan automaattisesti. Muusta sun ei tartte huolehtia kuin napin painamisesta ja kuvan valitsemisesta. Tai useamman kuvan. Itse en yleensä myy yhdellä kuvalla vaan useammalla.
Jaa. Mä olen ollut käsityksessä, että ainoastaan yksi kuva/ilmoitus ja jos haluaa enemmän niin pitää ladata jonnekin muualle nettiin ja sitten linkata siihen. Mutta hyvä jos onnistuu noin helposti.