Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Haluaisin muuttaa puhetapaani. Mistähän kannattaisi aloittaa avun etsiminen?
Selitä tarkemmin, millä tavalla. Äänen käyttö? Sisältö? Artikulaatio?
Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaa :]
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Haluaisin muuttaa puhetapaani. Mistähän kannattaisi aloittaa avun etsiminen?
Selitä tarkemmin, millä tavalla. Äänen käyttö? Sisältö? Artikulaatio?
Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaa :]
Joku esiintymiskouluttaja??
(joista varmaan osa on schaissea ja osa ei)
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Minne netissä voi mahd. helposti (ilman mitään kotisivun rakentelua)ladata ilmaiseksi kuvia, joihin pääsee vapaasti linkittämällä?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:Minne netissä voi mahd. helposti (ilman mitään kotisivun rakentelua)ladata ilmaiseksi kuvia, joihin pääsee vapaasti linkittämällä?
gmailiin? aijaa.com?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Viimeksi muokannut Dave, 01.02.2011 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

imageshack?
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

photobucket.com
flickr.com
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

kiits kaikille
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti: Selitä tarkemmin, millä tavalla. Äänen käyttö? Sisältö? Artikulaatio?
Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaa :]
Joku esiintymiskouluttaja??
(joista varmaan osa on schaissea ja osa ei)
Ei se oikein riitä, oon ihan tarpeeks käynyt niitä kouluja. Mä luulen että tää on nyt jotain fyysisempää, joten vaatii rautaisempia ammattilaisia.
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaa :]
Joku esiintymiskouluttaja??
(joista varmaan osa on schaissea ja osa ei)
Ei se oikein riitä, oon ihan tarpeeks käynyt niitä kouluja. Mä luulen että tää on nyt jotain fyysisempää, joten vaatii rautaisempia ammattilaisia.
Foniatri lähinnä keskittyy artikulaation, äänenmuodostuksen somaattisiin ongelmiin. On lääkäri.

Puheterapeutti?
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Se on helppo mutta helevetin usein jumissa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Foniatri lähinnä keskittyy artikulaation, äänenmuodostuksen somaattisiin ongelmiin. On lääkäri.

Puheterapeutti?
En mä oikein tiedä, täytyy ehkä vähän soitella.
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Se on helppo mutta helevetin usein jumissa
Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Se on helppo mutta helevetin usein jumissa
Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.
Juu.
Mä olen käyttänyt ko. tarkoitukseen photobucketia. IMO kuvat sieltä linkitettynä toimivat huuto.netissä parhaiten.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Se on helppo mutta helevetin usein jumissa
Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.
Juu.
Mä olen käyttänyt ko. tarkoitukseen photobucketia. IMO kuvat sieltä linkitettynä toimivat huuto.netissä parhaiten.
:sir:
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.
Ootko myimässä ruoskas pois?

Kuva
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Joo, ei sitä enää tarvi, kun lopetin vesijohtoveden juomisen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yritän miettiä vespan puheääntä ja ymmärtää tätä ongelmaa - en onnistu.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

AngryBird kirjoitti:Mä olen käyttänyt ko. tarkoitukseen photobucketia. IMO kuvat sieltä linkitettynä toimivat huuto.netissä parhaiten.
Mä olen käyttänyt http://www.huutokuva.net/ nimenomaan huutonethommissa. On toiminut ainakin minulla erinomaisesti ja voin suositella :)
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.
Siis. Eihän huutonetin palvelimelle saa ladattua kuin yhden kuvan/ilmoitus. Eli ne lisäkuvathan täytyy olla jossain muualla netissä, eikö niin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:
Dave kirjoitti: Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.
Siis. Eihän huutonetin palvelimelle saa ladattua kuin yhden kuvan/ilmoitus. Eli ne lisäkuvathan täytyy olla jossain muualla netissä, eikö niin?
Kun painat nappia siinä "kuvauskohdassa" (siinä mihin kirjoitat kuvauksen) niin saat omalta koneelta valittua kuvan siihen yhdellä klikkauksella. Toki se menee nettiin mutta ei sun tartte linkitellä tai muuta vastaavaa. Se pienentää yms. sen kuvan automaattisesti. Muusta sun ei tartte huolehtia kuin napin painamisesta ja kuvan valitsemisesta. Tai useamman kuvan. Itse en yleensä myy yhdellä kuvalla vaan useammalla.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Jaa. Mä olen ollut käsityksessä, että ainoastaan yksi kuva/ilmoitus ja jos haluaa enemmän niin pitää ladata jonnekin muualle nettiin ja sitten linkata siihen. Mutta hyvä jos onnistuu noin helposti.
Vastaa Viestiin