Pitäisi vaan ennenkaikkea kerätä se olennainen data. Kilometrit/aika mittaa miten hyvä kunto on. Kunto rakennetaan syketaso/aika X toistot. Sopivat arvot valitaan sitten sen mukaan, mihin tarkoitukseen kuntoa rakennetaan.urpiainen kirjoitti:^ Sä et nyt ymmärrä perusinsinööriä. Datalla on itseisarvo.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Sittenhän datalla olisi ennenkaikkea välinearvo. Sä et nyt ymmärrä perusinsinööriä. Datalla on itseisarvo.Vagabondo kirjoitti:Pitäisi vaan ennenkaikkea kerätä se olennainen data.urpiainen kirjoitti:^ Sä et nyt ymmärrä perusinsinööriä. Datalla on itseisarvo.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Mä oon tällänen mustalammas, mutta ei musta oikein muutenkaan saa perusinsinööriä.urpiainen kirjoitti:Sittenhän datalla olisi ennenkaikkea välinearvo. Sä et nyt ymmärrä perusinsinööriä. Datalla on itseisarvo.Vagabondo kirjoitti:Pitäisi vaan ennenkaikkea kerätä se olennainen data.urpiainen kirjoitti:^ Sä et nyt ymmärrä perusinsinööriä. Datalla on itseisarvo.
We used to laugh a lot
En ole katsonut. Pitää katsoa. Oli mielenkiintoiset ilta keskustelut miehen kanssa siitä kuka normaalisti always hyvis onkin ollut joskus poikkeuksellisesti pahis. Olin valmis melkein vannomaan että Seagal ei olisi ollut. Ja ihan vaan siksi kun sen pitää aina olla "perhe-pari-whatever" ja nyt tulee the kostaja.küllküll kirjoitti:"Machete" ?RP kirjoitti:Onko Steven Seagal ollut koskaan missään leffassa ns. aikuisten oikeasti pahis?
Millä helvetillä kylppärin lattian laastisaumat saa puhtaaksi? Itse laatat ovat tollasta karkeapintasta paskaa, joten mikrokuituliinalla kun pyyhit niin liina menee vain päreiksi. Tiskiharjalla ei tunnu tekevän mitään tulosta, ainakaan yleispesuaineiden kanssa. Kokeiltu on myös partavaahtoa jonkun niksipirkkailun perusteella tuloksetta.
Kokonaisuudessaan aivan äärettömän vaikeasti puhtaanapidettävä lattia.
Kokonaisuudessaan aivan äärettömän vaikeasti puhtaanapidettävä lattia.
- pierupylly
- Kitinän uhri
- pierupylly
- Kitinän uhri
Mission Impossible 3:ssa Ethan Hunt väittää että ajoneuvoliikenteellä on muisti. Olen motarin aamuruuhkissa tuumaillut että tuo mahtanee pitää paikkansa. Vaikka kolari olisi siivottu reitiltä pois aikaa siitten, elää jono vieläkin kuin tilanne olisi yhä päällä.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5SMYognL2t4[/youtube]
True, or not true?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5SMYognL2t4[/youtube]
True, or not true?
Onko mun silverlightissa tai selaimessa jotain vikaa, vai onko tää ihan tyypillistä tälle mikkisoftan koodaamalle paskakikkareelle, että kun esim. katsomo.fi:stä YRITTÄÄ katsoa vaikkapa putousta, niin video vaan hyytyy ihan suht säännöllisesti mutta satunnaisesti. Pakko kelata taaksepäin että videon saa taas pyörimään, ja sitten se menee äsken jämähtäneen kohdan yli ihan nätisti. Välillä myös iskee mainokset ruutuun kesken kaiken ja koko saatanan klippi alkaakin alusta.
Aivan saatanan ärsyttävää.
Aivan saatanan ärsyttävää.
Maikkarin katsomispalvelu on enemmän perseestä ku paska. Ei Nelosenkaan mikään kehuttava ole (ainakaan ennen ollut), mutta maikkarin on jotain ihan beyond... Ylen areena ja elävä arkisto ovat toimineet mulla moitteettomasti, maikkari ei vissiin koskaan!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- pierupylly
- Kitinän uhri
"Jos sosiaalituilla elävä raiskataan ja hän saa siitä korvauksia, vähennetään sama summa sosiaalituista."
Ari Peltonen pisti pahan Päivi Räsäselle, pitäneekö paikkansa?
http://www.city.fi/artikkeli/Kuka+teill ... 4ivi/3729/
Ari Peltonen pisti pahan Päivi Räsäselle, pitäneekö paikkansa?
http://www.city.fi/artikkeli/Kuka+teill ... 4ivi/3729/