Oho, Helenius on sijalla 10. pistepörssissä. Hyvä Jani!!Lucas Jackson kirjoitti:Oi mahtava Thor, anna minun olla väärässä ennustaessani, että Karppasen kasetti ei vaan kestä, Tiitu on Mies paikallaan ja finaalit ovat tältä keväältä taputeltu.
Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
The great club outshines the individual, always and forever.
Älä käännä vanhaa veistä vanhassa haavassa...sanctus kirjoitti:Kyllä! Tunne, kun noustaan tilanteesta 1-5 käsittämättömän uljaaseen 6-5 voittoon, on yksi ns. priceless -tyyppisistä urheilumuistoistani.ninnithequeen kirjoitti:Luojalle kiitos kohta alkaa MM-kisat ja sitten me ollaan kaikki samalla puolella...
Joka jumalan matsi tuon jälkeen mä hoen vaan että viis yks, viis yks...
Ukko sanoo että mun kans on tyhmä kattoo mitään urheilua. Oon kuulemma kyyninen paska

On se hassua miten nopeasti tämäkin muuttui. Vielä muutama vuosi sitten etelässäkin riemuittiin Kärppien menestyksestä, mutta nyt sitä on tullut jo liikaa. No, onpa tuo itellä oululaisena vähän sama meininki, eihän tuo finaalipaikka edes hetkauta kun siellä joka vuosi ollaan ja hopea olisi suuri pettymys.exPertti kirjoitti:Kärppiä ei saa päästää voittamaan mitään enää koskaan.
Tän illan peli onkin vähän ristiriitainen, Bluesille toivoisi menestystä ja finaalipaikkaa mutta Jokerit olisi huomattavasti mukavampi voittaa.
En tiedä muista, mutta minulla ei ole muutosta tapahtunut. Naureskelin porukalle jo silloin kun eivät onnistuneet pääsemään liigaan muuten kuin liigan sääntöjä muuttamalla.bedlam kirjoitti:On se hassua miten nopeasti tämäkin muuttui. Vielä muutama vuosi sitten etelässäkin riemuittiin Kärppien menestyksestä, mutta nyt sitä on tullut jo liikaa. No, onpa tuo itellä oululaisena vähän sama meininki, eihän tuo finaalipaikka edes hetkauta kun siellä joka vuosi ollaan ja hopea olisi suuri pettymys.
Came here for school, graduated to the high life
Jos joukkue on aina aiheuttanut sinussa huvitusta, niin sen jatkuvan menestyksenhän pitäisi olla suorastaan riemuisaa?exPertti kirjoitti:En tiedä muista, mutta minulla ei ole muutosta tapahtunut. Naureskelin porukalle jo silloin kun eivät onnistuneet pääsemään liigaan muuten kuin liigan sääntöjä muuttamalla.
Ei kun heidän menestymättömyytensä (ja koko maailmalle siitä itkeminen) tuotti sen mielihyvän.bedlam kirjoitti:Jos joukkue on aina aiheuttanut sinussa huvitusta, niin sen jatkuvan menestyksenhän pitäisi olla suorastaan riemuisaa?exPertti kirjoitti:En tiedä muista, mutta minulla ei ole muutosta tapahtunut. Naureskelin porukalle jo silloin kun eivät onnistuneet pääsemään liigaan muuten kuin liigan sääntöjä muuttamalla.
No, ei kaikkea voi saada.
Emme kai me tappelua harrastaneet, joten äläs nyt älähdä vielä.ninnithequeen kirjoitti:^Lopettakaa ny isot miehet herranjee sentään...
Kenen hiekkakakku on isoin?
Koetin ihan analyyttisesti kertoa mikä Kärpissä näkökulmastani mättää. Oletan, että ketjua taaksepäin mennessä vastavuoroisuutta on havaittavissa.
Ei ihan sama, koska antipatia kärppiä kohtaan on ollut tasaisen varma heidän ykkösdivariajoistaan lähtien. TPS alkoi pahiten ärsyttää loputtomina mestaruusvuosinaan. Jokerit nyt ovat jokerit.masa kirjoitti:Ihan sama ilmiö kuin TPS:n ja Jokereidenkin kohdalla aikoinaan, kun dominoivat liigaa.
Tulee ne Kärpät vielä alas huipulta. On ne ennenkin tulleet.
Joo, eihän heillä ole kuin yksi suunta mihin mennä.
Miks tätä pahinta mun-jengi-hiekkalaatikkourpoilua harrastaa käytännössä poikkeuksetta vain yli 30-vuotiaat äijät?
Joka kerta huvittaa miten tää apinatouhu menee: Pari neropattia inttää keskenään että miten SUN idioottijoukkuetta ei voi kannattaa kuin tampaxi perseessä kuoliokoomassa keskellä hampailla suoritettavaa katetrointiyritystä. Sitten kun ilmoittaa että taidatte olla kaikki kyseisellä tavalla flippailevat vähän enemmänkin sekaisin, apinalauma löytää yht'äkkiä suurta kollektiivisuutta koska sitä Omaa Tärkeintä, eli hikisten miesten taitoluistelun fanaattisuutta on arvostelemalla loukattu.
Se on vähän niinku että jos sä vittuilet mun tyttöystävästä ni mä vittuilen sun tyttöystävästä, vai mitä Tixuliini?
Joka kerta huvittaa miten tää apinatouhu menee: Pari neropattia inttää keskenään että miten SUN idioottijoukkuetta ei voi kannattaa kuin tampaxi perseessä kuoliokoomassa keskellä hampailla suoritettavaa katetrointiyritystä. Sitten kun ilmoittaa että taidatte olla kaikki kyseisellä tavalla flippailevat vähän enemmänkin sekaisin, apinalauma löytää yht'äkkiä suurta kollektiivisuutta koska sitä Omaa Tärkeintä, eli hikisten miesten taitoluistelun fanaattisuutta on arvostelemalla loukattu.
Se on vähän niinku että jos sä vittuilet mun tyttöystävästä ni mä vittuilen sun tyttöystävästä, vai mitä Tixuliini?
Liittyykö tämä nyt miten olennaisesti äsken aloittamaani yleiseen avautumiseen pohjois-pohjanmaalaisista pieneläimistä?Herra Manala kirjoitti:Miks tätä pahinta mun-jengi-hiekkalaatikkourpoilua harrastaa käytännössä poikkeuksetta vain yli 30-vuotiaat äijät?
Lähinnä tohon Pyryharakan "kukaan ei voi" -tyyliin, mutta älä huoli, kyllä toi teidän jatkokin oman paikkansa evoluutiokeskustelussa ansaitsee. :-pexPertti kirjoitti:Liittyykö tämä nyt miten olennaisesti äsken aloittamaani yleiseen avautumiseen pohjois-pohjanmaalaisista pieneläimistä?
Ja siis minähän tykkään lätkästä. Nytkin odotan MÖMMÖM-kisoja ihan kympillä. MÖMMÖM-kisat ovat kivoja. Sen sijaan tätä perisuomalaista "oot vittu naapuripitäjästä, hakkaan sut luuseripaska ja sun tyttöystäväs on tyhmä huora" -mentaliteettia en ole koskaan ymmärtänyt, joka näihin liigalätkäkeskusteluihin aina heijastuu.
Ihanan taantumuksellista.
Montako kertaa olet nähnyt että porukalla on hillot poskella sen vuoksi että ne kannatti väärän merkkistä näytönohjainta?masa kirjoitti:Niin tai sitten ne vääntää kättä siitä kellä on paras näytönohjain, digikamera tai tietokoneen prosessori.Herra Manala kirjoitti:Miks tätä pahinta mun-jengi-hiekkalaatikkourpoilua harrastaa käytännössä poikkeuksetta vain yli 30-vuotiaat äijät?
Kuka tuollaista ymmärtää? Olisi vaan kiva joskus todeta kärppäfaneille erään pelin selostajan äänellä:"All that is left is crying".Herra Manala kirjoitti:Ja siis minähän tykkään lätkästä. Nytkin odotan MÖMMÖM-kisoja ihan kympillä. MÖMMÖM-kisat ovat kivoja. Sen sijaan tätä perisuomalaista "oot vittu naapuripitäjästä, hakkaan sut luuseripaska ja sun tyttöystäväs on tyhmä huora" -mentaliteettia en ole koskaan ymmärtänyt, joka näihin liigalätkäkeskusteluihin aina heijastuu.

Heh, pitäiskö näin utopistista heittoa nyt sitten kommentoidakin jotenkin? Et oo vissiin eläessäsi baarissa käynyt liigalätkäaikana?masa kirjoitti:Yhtä monta kertaa kuin lätkäporukoillakin, eli 0-kertaa.Herra Manala kirjoitti: Montako kertaa olet nähnyt että porukalla on hillot poskella sen vuoksi että ne kannatti väärän merkkistä näytönohjainta?
En mä ainakaan nyrkkitappelua ole liigajengeistä ikinä nähnyt, helvetin kovaa huutoa vaan...Herra Manala kirjoitti:Heh, pitäiskö näin utopistista heittoa nyt sitten kommentoidakin jotenkin? Et oo vissiin eläessäsi baarissa käynyt liigalätkäaikana?masa kirjoitti:Yhtä monta kertaa kuin lätkäporukoillakin, eli 0-kertaa.Herra Manala kirjoitti: Montako kertaa olet nähnyt että porukalla on hillot poskella sen vuoksi että ne kannatti väärän merkkistä näytönohjainta?
Yleensä pysyy ystävällismielisenä kettuiluna, mutta löytyy niitä hulluja pässejäkin kyllä joille se oma joukkue on elämää tärkeämpi. Siinä vaiheessa on aina tullu mietittyä että onkohan toi ottanu lääkkeensä.
masa kirjoitti:Yhtä monta kertaa kuin lätkäporukoillakin, eli 0-kertaa.Herra Manala kirjoitti: Montako kertaa olet nähnyt että porukalla on hillot poskella sen vuoksi että ne kannatti väärän merkkistä näytönohjainta?
Okei, no jos sä et ole nähnyt sitä, niin sitä ei tapahdu. Kuten ei myöskään jalkapallohuliganismia eikä nälänhätää.masa kirjoitti:Paljonkin. Tosin pyrin välttelemään parhaan mukaani räkälöitä, joissa tuopit ruukaavat lentelemään.Herra Manala kirjoitti: Et oo vissiin eläessäsi baarissa käynyt liigalätkäaikana?