Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti: Ainakin meidän toimiston naisihmiset arvostavat suuresti tuon tuomaa lisää ruumilliseen hyvinvointiin.
Reverse cowgirl on hyvä selälle.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

EveryWoman kirjoitti:Muutamat kehuvat tuolla ihan tavallista jumppapalloa työtuolina.
Sitä se ei ole. Siitä kun puuttuu kokonaan korkeussäätö.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen katkerasti todennut, että satulatuolilla ei tee mitään, jos pöytää ei saa nostettua. Ihan turha yrittää istua nätisti pöydän ääressä satulassa, kun polvet on liian koukussa. Sattuu selkään ja jalkoihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

huima kirjoitti:...ettei syviä lihaksia ole tullut treenattua tarpeeksi, vaikka pinnalliset lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa.
Tuota olen muuten kuullut yllättävän monelta taholta, joilla on ollut selän/niskan seudun ongelmia.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
huima kirjoitti:...ettei syviä lihaksia ole tullut treenattua tarpeeksi, vaikka pinnalliset lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa.
Tuota olen muuten kuullut yllättävän monelta taholta, joilla on ollut selän/niskan seudun ongelmia.
Ja se on ihan sama kuinka hyvät selkälihakset sulla on, jos ei selkää tukevat lihakset ole kondiksessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Hey... psst... Tässä ei saanut ladella itsestäänselvyyksiä... :piru:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä

Vaola kirjoitti:^ Hey... psst... Tässä ei saanut ladella itsestäänselvyyksiä... :piru:
Paitsi Manaaja. Määäkin haluuun päteee... määkin olen neeetiissää!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tarttis vähän apua itsestäänselvyyksiin. Mitä noi alemmat selkälihakset on, jos ei niitä selkää tukevia lihaksia?
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

huima kirjoitti:Satulatuolit?

Mikä on hyvä ja mistä - ja mihin hintaan?

Kotiin siis työtuoliksi tietokoneelle.
Meillä kaikilla miehillä kitinässä on niin isot pallit, että muuta ei kannata harkitakaan:
http://salli.com/fi/Tuotteet/Tuolit/Salli+Professional
Kuva
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Dänks.

Sallia katselinkin, mutta se on aika jumalattoman kallis uutena.

Toinen vinkki oli Human Toolista ( http://www.humantool.fi/ ), jonka tilasinkin kokeiluun. Kyse ei ole siis kokonaisesta tuolista vaan satulaosasta joka tulee tavallisen tuolin päälle. Voi olla ihan roskaa - tai sitten hyvä -- sittenhän sen näkee.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lolita kirjoitti:Olen katkerasti todennut, että satulatuolilla ei tee mitään, jos pöytää ei saa nostettua. Ihan turha yrittää istua nätisti pöydän ääressä satulassa, kun polvet on liian koukussa. Sattuu selkään ja jalkoihin.
Juurikin näin. Senpä takia meillekin tulee tänne officelle joulukuun remontin myötä joka jannulle sähkösäätöiset työpöydät. Tuolin saa sitten jokainen itse valkata, satulalla tahi ilman.

Testasin tota Humantoolia kauneusmessuilla, vaikutti ihan ok kapistukselle jos ei aina halua istua satulatuolilla, esim. hamepäivinä :mrgreen:
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Mulla on töissä tämmönen

http://www.ergoforum.com/fi/Tuotteet/Sw ... r+Classic/
Missä tossa istutaan?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mulla on töissä tämmönen

http://www.ergoforum.com/fi/Tuotteet/Sw ... r+Classic/
Missä tossa istutaan?
Perse keskelle penkkiä. Koska varsin on joustavasti kiinnitetty, siinä löytää väkisinkin mukavan asennon. Kerrassaan mukava vehje ja pitää selän huomaamatta koko ajan liikkeessä. Veri kiertää ja selkä ei rasitu lainkaan samalla tavalla.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Noniin, miehen pitäisi hakea mulla pari pakettia lähetystunnusten kanssa joten miten mä nyt muotoilen sen valtakirjan paperille? Aina ennen se on saanut nuokin vastaanotettua (vaikka ei kai pitäisi), mutta täällä tuli stoppi hommalle ilman valtakirjoja. Saapumisilmoituksissa on aina se valtakirja, mutta viesteissä ei luonnollisestikaan. Täytyy laittaa postiin se valtakirjailmoitus menemään kunhan saa jossain printattua, mutta siis nyt on siwa/mypack keikka.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kuinka usein 1 v ikäisen lapsen äidin on sopivaa käydä viihteellä?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:Kuinka usein 1 v ikäisen lapsen äidin on sopivaa käydä viihteellä?
Öööö... onko tähän vastausta?? Kerran kuussa???? Kaksi kertaa kuussa???

Mä en itse viitsi käydä kovin usein kun olen sitten aika kauan pois pelistä. Kävisin ehkä kerran kahdessa kuussa omalla toimintamallillani, jos mieli tekisi. Nyt vaan kalsarikännään!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tekisi mieli mennä vähintään kerran kuussa ja on vähän semisyyllinen olo siitä. Voi olla kyllä reboundia nämä menohalut tavallista sidonnaiseempaan vauva-aikaan. Kalsarikännejä en ole oikein koskaan hallinnut, ne on miehen osaamisaluetta. Istuisi saunassa kaljapullonsa kanssa ihan tyytyväisenä joka viikonloppu. Itse haluaisin tavata ihmisiä. Ihmekös tuo kun näitä neljää seinää on tullut tässä vähän katseltua jo eikä töihinpaluutakaan vielä näköpiirissä. Hohhoijaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä tein semmosen nopean laskupäätelmän tuohon kerran kuukauteen; kaksi weekendiä perheelle, yksi äidille ja yksi isälle. Kuulostaa mielestäni suht hyvältä.

Me ollaan niin kotihiiriä nykyään. Ennen toisiamme oltiin joka viikonloppu menossa, mies viikollakin. Kun tapasimme niin pari vuotta oltiin yhdessä joka viikonloppu menossa. Sitten kun tytsä tuli niin me oltiin jo sopivasti erakoiduttu. Mies enemmän, se kun ei missään käy, nytkin kysyin jotta mites koska pikkujoulut, mihin meette. Ne kuulemma oli jo. Aijjaa.

Itse olen käynyt muutaman tyttöjen illan, miitin ja keikan katsomassa tytsän syntymän jälkeen. Oon liian laiska lähtemään. Mutta jos olisin vähemmän laiska niin kerran kuussa sopis varmaan tähän perheeseen parhaiten. Paljon enemmän kotona kuin poissa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mulle kävisi kyllä mieskin mukaan niihin menoihin. Tai sitten kavereiden kanssa jos se istuu mieluummin kellarissa kaljapullonsa kanssa. Me saataisiin kyllä pyytäessä kerran pari kuussa lapsenvahtikin. Parisuhdeaika olisi minusta tarpeen jotta tässä saataisiin vähän otettua vajauksia takaisin. Dagen efter on tietty vähän ongelma jos ottaa liikaa ilolientä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, no me ei voida yhdessä käydä kun ei täällä ole lapsenvahteja, siksi ei varmaan käydäkään. Käydään yleensä silloin kun oma äitini tulee vierailulle tekemässä yhdessä kaikenlaista, onneksi tulee suhteellisen usein, 2-4 kuukauden välein noin viikoksi kerrallaan. Silloin saadaan muutenkin olla, nukkua, ruoka pöytään (:D) yms. Ja tytsä tykkää.
Elppis
Kitisijä

Zeb- mun mielestä se nyt riippuu vähän siitä mitä ulkona käyminen tarkoittaa.

FB:ssä kohtasin anopin ystävättären "vihan" siitä kun "joka vkl pitää päästät tuulettumaan", kuten itse asiaa kuvailin. Kyseessä oli toki 2h kestänyt ruokailu ystävän kanssa lauantaina, kovin paheellista viihteellä oloa, mutta viihdettä sekin, ainakin mulle :]

Jos ördää klo 18-04 tiukassa huppelissa, se kerran kuussa vois varmaan riittääkin. Se, että haluaa nähdä ystäviä, syödä hyvässä seurassa, vaikka istua sohvalla ja juoruta tai käydä leffassa/keikalla, ei mun mielestä ole mitenkään sellaista toimintaa, mitä pitäisi rajata mihinkään suuntaan. Kyseessä on kuitenkin aikuisen ihmisen mielenterveys, ja sosiaaliset toiminnot, joihin ei kuulu potalla istumisen harjoittelua tai tavaroiden sijoittelua yli metrin korkeuteen niiden oman turvallisuuden vuoksi, on ihan tervettä :D
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

RP kirjoitti:Noniin, miehen pitäisi hakea mulla pari pakettia lähetystunnusten kanssa joten miten mä nyt muotoilen sen valtakirjan paperille? Aina ennen se on saanut nuokin vastaanotettua (vaikka ei kai pitäisi), mutta täällä tuli stoppi hommalle ilman valtakirjoja. Saapumisilmoituksissa on aina se valtakirja, mutta viesteissä ei luonnollisestikaan. Täytyy laittaa postiin se valtakirjailmoitus menemään kunhan saa jossain printattua, mutta siis nyt on siwa/mypack keikka.
Kirjoitat vain, että nönnönnöö (hetu sulkuihin) saa käydä hakemassa ne ja ne tavarat ja allekirjoitus + pvämäärä. Vaihtoehtoisesti kirjoitat yleisemmän valtuutuksen koskemaan kaikenlaisia postinoutoja. Itse kirjoitan valtakirjat aina ruutupaperille, ei ole liian virallista.
Paras päivä ikinä.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Onko kukaan törmännyt tähän missään diiviidiikaupassa? En löydä mistään, tai sit en vaan osaa hakea.
Haluun!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Muistaakseni tuota ei ole julkaistu DVDnä.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

:cry:
Vastaa Viestiin