Mammailu
- irmelianneli
- Kitisijä
Pupu: Multa ei kysytty, mut vastaan kuitenkin
Meil oli eka uä vkolla 13 mut siellä ei kuulunut mitään ku ei niitten kakkalaitteissa ollu ääniä
Ja neuvolassa ne ei vielä tuolloin ees kuuluneet, ei ne aina vaan kuulu. Mut monitorissa näkyi syke kuitenkin. Ekan kerran sydänäänet kuulin sit vasta vkolla 18 neuvolassa.
Käytiin me varhaisultrassa yksityisellä viikolla 8, ja siellä kans näkyi syke mut ei kuulunu mitn.

Käytiin me varhaisultrassa yksityisellä viikolla 8, ja siellä kans näkyi syke mut ei kuulunu mitn.
Juuh, meilläkin on vasta ensimmäinen ultra maanantaina eli silloin on toi 11+6. Aika korville sen kyllä sain kun täällä tehdään ne niskaseulonnat ja kromosomi jutskat vkolle 12 asti. Varhaisultrassa ei käyty vaikka mielessä se kävi josko yksityiselle marssisi, mut jotenkin ajatus että näkisi/kuulisi ja jotain tapahtuis ois paskempi olo. Neuvolatäti oli kahden vaiheilla kuunnellaanko siellä vai ei sillon joskus 8+ jotain, mutta totesi että huonot laitteet. Funtsin et ois voinut olla paska olo jos ei mitään ois kuulunut. Ompas monta paska sanaa, vaikka tänään ei paskempi päivä olekaan 
Mut joo, hiukan jänskättää. Silloinhan sen sitten näkee onko siellä kaikki ok ja varsinkin onko siellä sitä elämää.

Mut joo, hiukan jänskättää. Silloinhan sen sitten näkee onko siellä kaikki ok ja varsinkin onko siellä sitä elämää.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Mun unien takuu on ihan vaan Nukkumatin Unipuurot! Toimii, suosittelen!Geep kirjoitti:ja illan maitovellistä en prkl luovu koska haluan uneni.

Meillekin siinä kolmen kuuauen neuvolasta lähtien sanottiin, että ihan kohta tulee ne hampaat, että sitä tuo kuolaaminen teettää... Joo, se ihan kohta tapahtu sitte sen seittemän kuukauen iässä!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tänään, ties monennenko kerran viikon sisään oon yrittäny varata itelleni ja pojalle neuvola-aikoja Vantaalle. Vitut tosta touhusta mitään tuu. Aina se sama lehmä sanoo vastaajassa, että "puhelinaikani on peruttu työkiireiden vuoksi!!".
Ei meillä täällä tollai toimita. Täällä saa tarvittaessa ajan vaikka samalle päivälle eikä tietookaan mistään "puhelinajoista".
Mihin kaikkialle mä ees voin lähtä synnyttään, jos oon HUS:n piiriin kuuluva ja mitä puolia missäkin on? Mikä se on se haikaranpesä ja missä? Pääseekö PK-seudulla ees minnekään pelkopolille enää...? Saatika tutustuun mihinkään synnärille.
Ei meillä täällä tollai toimita. Täällä saa tarvittaessa ajan vaikka samalle päivälle eikä tietookaan mistään "puhelinajoista".
Mihin kaikkialle mä ees voin lähtä synnyttään, jos oon HUS:n piiriin kuuluva ja mitä puolia missäkin on? Mikä se on se haikaranpesä ja missä? Pääseekö PK-seudulla ees minnekään pelkopolille enää...? Saatika tutustuun mihinkään synnärille.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Vantaalla synnytät "automaattisesti" Peijaksessa. Haikaranpesä on Kätilökopiston oma synnytysosasto, Naistenklinikka on etelä-helsingissä. Neuvolassa saat vaihtoehdot missä haluaisit synnyttää, en ole varma onko se vain Peijas Vantaalaisille, vai saatko valita. Naistenklinikalle kuitenkin siinä vaiheessa, jos olet riskisynnyttäjä. Pelkopoleja on, onneksi, ainakin naistenklinikalla ja kätilöopistolla. Synnärille tutustuu yleensä ensikertalaiset, mutta aivan varmasti pääset ryhmään mukaan pyynnöstämustaenkeli kirjoitti: Mihin kaikkialle mä ees voin lähtä synnyttään, jos oon HUS:n piiriin kuuluva ja mitä puolia missäkin on? Mikä se on se haikaranpesä ja missä? Pääseekö PK-seudulla ees minnekään pelkopolille enää...? Saatika tutustuun mihinkään synnärille.

Itse halusin Naistenklinikalle siitä syystä, että jos synnytyksessä on hämminkiä ja lapsi tarvitsee pikaista tehohoitoa, ei tarvitse lähteä ambulanssilla kilometrien matkaa kulkemaan lastenklinikalle, vaan tunnelia pitkin pääsisi 300m juoksemalla. Ja näin kävikin, joten tyytyväinen valintaani

The great club outshines the individual, always and forever.
Milloin Peijakseen on synnäri tullu?Elppis kirjoitti:Vantaalla synnytät "automaattisesti" Peijaksessa.mustaenkeli kirjoitti: Mihin kaikkialle mä ees voin lähtä synnyttään, jos oon HUS:n piiriin kuuluva ja mitä puolia missäkin on? Mikä se on se haikaranpesä ja missä? Pääseekö PK-seudulla ees minnekään pelkopolille enää...? Saatika tutustuun mihinkään synnärille.

Olin vantaalainen kun jätkä syntyi, ja sain valita Kätilöopiston ja Naistenklinikan välillä.
Edit. Linkki
Miellyttävää seurata ajatuksiesi kehitystä viikkojen kuluessa. On se aikamoinen ihme, että sellaisen sintin sydän hakkaa jo.Rouva Pupu kirjoitti:Mut joo, hiukan jänskättää. Silloinhan sen sitten näkee onko siellä kaikki ok ja varsinkin onko siellä sitä elämää.
Came here for school, graduated to the high life
Mulle sanottiin et 2009 tulis..Bliss kirjoitti:Milloin Peijakseen on synnäri tullu?Elppis kirjoitti:Vantaalla synnytät "automaattisesti" Peijaksessa.mustaenkeli kirjoitti: Mihin kaikkialle mä ees voin lähtä synnyttään, jos oon HUS:n piiriin kuuluva ja mitä puolia missäkin on? Mikä se on se haikaranpesä ja missä? Pääseekö PK-seudulla ees minnekään pelkopolille enää...? Saatika tutustuun mihinkään synnärille.![]()
Olin vantaalainen kun jätkä syntyi, ja sain valita Kätilöopiston ja Naistenklinikan välillä.
Edit. Linkki
The great club outshines the individual, always and forever.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Juu, ja mähän en varmana synnytä yhtään lasta vuonna 2009!Elppis kirjoitti:Mulle sanottiin et 2009 tulis..Bliss kirjoitti:Milloin Peijakseen on synnäri tullu?Elppis kirjoitti:
Vantaalla synnytät "automaattisesti" Peijaksessa.![]()
Edit. Linkki

Riittää, että tälle vuodelle pusketaan maailmaan kaks...

Sain kuin sainkin sen täti neuvolan kiinni. Hämmensin sen tädin puhelimessa. Kertoi, että minun pitäisi valita sairaala Kättärin, naistenklinikan tai Jorvin väliltä tai halutessani pääsen toki myös Lohjalle, Hyvinkäälle, Tammisaareen tai minnelie...
Kerroin olevani eniten kiinnostunut siittä Tammisaaresta. Täti puhelimessa kertoi sinne olevan kyllä Vantaalta matkaa melkoisesti, jolloin valaisin häntä, että Kaavilta KYSsille on semmoset 60km, eikä se ole matka eikä mikään... että kaikki voi olla suhteellista.
-muumimamma
-muumimamma
En jaksa tekohengittää blögiä, joten jatkan tänne.
Parin viikon zaibatsulla oli hyviäkin puolia. On ehtinyt viettää aikaa pikkuäijän kanssa huomattavasti enempi ja olen ollut huomaavivani et kundikin on kiintynyt ihan eri lailla. Tuorein leikkimme on "saurustelu". Jäbä levyttää sängyllä ja jokeltaa vokaaleilla. Isin tehtävä on toistaa samat sävelet mahdollisimman kurkkuäänteinä, vähän niinkuin joku klingoni tai dinosaurus. Tästä seuraa muutaman sekunnin kelaustauko, ujo hymy ja pieni kujerrus silmiin katsoen.
Tavallaan vituttaa palata töihin maanantaina.
Parin viikon zaibatsulla oli hyviäkin puolia. On ehtinyt viettää aikaa pikkuäijän kanssa huomattavasti enempi ja olen ollut huomaavivani et kundikin on kiintynyt ihan eri lailla. Tuorein leikkimme on "saurustelu". Jäbä levyttää sängyllä ja jokeltaa vokaaleilla. Isin tehtävä on toistaa samat sävelet mahdollisimman kurkkuäänteinä, vähän niinkuin joku klingoni tai dinosaurus. Tästä seuraa muutaman sekunnin kelaustauko, ujo hymy ja pieni kujerrus silmiin katsoen.
Tavallaan vituttaa palata töihin maanantaina.
- Frederik Krueger
- Kitisijä