Tänks. Useimmiten yritän vaan unohtaa ton pikkuseikan. Muuten mulla on kyllä ihana ispä.Elukka kirjoitti: Ei ole helppoa alkoholistin läheisillä, ei.
Voimia sulle.
Vitutusketju
Kyllä siinä voi joku viisikin vuotta helposti vierähtää ennen kuin eksästään toipuu. Joiltakin menee koko elämä. Riippuen tietenkin siitä, miten ero on tullut ja niin poispäin.RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Kikkelis kokkelis.
Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...Keikaus kirjoitti:Kyllä siinä voi joku viisikin vuotta helposti vierähtää ennen kuin eksästään toipuu. Joiltakin menee koko elämä. Riippuen tietenkin siitä, miten ero on tullut ja niin poispäin.RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
Tuttua settiä minullekin, kumminkin päin!RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...
Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
Kikkelis kokkelis.
Niin, elämä on!!!Keikaus kirjoitti:Tuttua settiä minullekin, kumminkin päin!RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...
Sinäänsä surullista, kun ei oikein luota naisiin, kun on nähnyt, jutellut ja puuhannut niiden kanssa ja tietää minkälaisia ne oikeasti ovat. Sitten kun kerrankin ottaa pienen riskin, niin käy nolosti... (ei tämän viestin tarkoitus ei ole tarkoitus kylvää naisvihaa)
Kaikki naiset ovat ovat lutkia ja miehet pukkeja... ainakin joskus...
Sinkkumatti kirjoitti:Olis perkele tehnyt sitten mielummin kaviot. Niillä kävelis paljon pidempään.
Ei se helppoa kavioillakaan ole.Kaviossa tapahtuu usein sekä muodon että sarven laadun muutoksia, joita ei ajoissa huomaa, ellei terveen kavion tuntomerkkejä tarkkaan tunneta.
Sarveisaineen tulee olla joustavaa, ei liian kovaa eikä liian pehmeätä sekä ilman punaisia täpliä.
Terveessä kaviossa kehä on ehjä ja pehmoinen eikä millään kohdalla kutistunut, ei haavainen eikä arpinen.
Sarveisseinämä on sivulta katsottuna suora kehästä aina kannatinreunaan saakka ja kantaseinämät ovat miltei samansuuntaiset kuin varvasseinämä. Kiillekerrospinnan tulee olla tasainen, ilman halkeamia, rakoja tai sarveispilareita. Seinämän sarvessa on jokin määrä renkaita, jotka ovat yhtä etäällä kehästä.
Erittäin miellyttävä kotiinpaluu ulkomaanmatkalta: kun ehdin laukkuineni kotitalon ovelle, näen miehen kusemassa portaalle. Siis tosiaankin suoraan oven eteen rappuselle niin, että jos joku tahtoo mennä ovesta sisälle tai tulla ulos, hänen on pakko astua kusilammikkoon! IHANAA OLLA TAAS SUOMESSA!
Mitä helvetin barbaareja ja moukkia täällä oikein asustaa?! Tuollaiset otukset eivät ansaitsisi asua ihmisasumuksissa!
Melkein harmittaa, että jäin äimän käkenä toljottamaan vähän matkan päähän enkä tajunnut heti mennä sanomaan hyypiölle suoria sanoja.
(Ensijärkytyksestä selvittyäni kiersin kotiini toisesta ovesta sisäpihan kautta ja osoitin kansalaisaktiivisuutta hakemalla asunnostani kaksi siivousämpärillistä vettä ja kaatamalla ne ovenraosta rapulle.)

Melkein harmittaa, että jäin äimän käkenä toljottamaan vähän matkan päähän enkä tajunnut heti mennä sanomaan hyypiölle suoria sanoja.
(Ensijärkytyksestä selvittyäni kiersin kotiini toisesta ovesta sisäpihan kautta ja osoitin kansalaisaktiivisuutta hakemalla asunnostani kaksi siivousämpärillistä vettä ja kaatamalla ne ovenraosta rapulle.)
- Riemumieli
- Kitisijä
Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta. Kun toinen ei vittu IKINÄ puhu mistään issueistaan oma-aloitteisesti. Joka sana pitää kiskoa ja maanitella ulos. Jos toisesta näkyy kilometrin päähän, että nyt on lekasoraa sandaalissa puoli kiloa, miksi sitä ei voi ääneen sanoa, vaan aina ja toistuvasti "ei mulla mikään o". On sitten niin helevetin mukava arvailla päivätolkulla, jotta "mikähän tällä kertaa vaivaa? Olenko se minä, jotain mitä tein kolme viikkoa sitten, kenties työasioita..?"
Luojan kiitos pääsee vetämään bärsset ja ensi viikoksi merelle.
Musta on kyllä jotenkin suloista, että haluaisit keskustella issueista. Ymmärrän kyllä, miksi sua ottaa päähän, todella rasittavaa ja lapsellista tuollainen mökötys. Mä näen muuten sut uusin silmin, kun tajusin, että olet rapu. Oletkin herkkä, hieman oikukas, hellä ja tarvitseva, etkä pelkästään miehekäs sängynhakkaaja.killkill kirjoitti:Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta. Kun toinen ei vittu IKINÄ puhu mistään issueistaan oma-aloitteisesti. Joka sana pitää kiskoa ja maanitella ulos. Jos toisesta näkyy kilometrin päähän, että nyt on lekasoraa sandaalissa puoli kiloa, miksi sitä ei voi ääneen sanoa, vaan aina ja toistuvasti "ei mulla mikään o". On sitten niin helevetin mukava arvailla päivätolkulla, jotta "mikähän tällä kertaa vaivaa? Olenko se minä, jotain mitä tein kolme viikkoa sitten, kenties työasioita..?"

Kikkelis kokkelis.
Enkä o! Minnoon mies! Mies! Kossuva tänne ja tapellaan! Ja sitten huorriin!Keikaus kirjoitti:Oletkin herkkä, hieman oikukas, hellä ja tarvitseva, etkä pelkästään miehekäs sängynhakkaaja.
Vakavasti puhuen... en tajua, miksi se että mies haluaisi selvittää asiat kotonaan on jotenkin erityismainitsemisen arvoista? Tokihan myrkky on parempi saada pois, kun antaa sen kalvaa ja syövyttää viikkotolkulla.
Tosin tämäkin ns. puhumisen taito piti opetella kantapään kautta, mutta kun sen per aspera vihdoin oppi, sitä haluaisi käyttää. Olen huomannut, että pääni ei kestä kovinkaan kummoisen huoli-ja-murhemäärän kertavarastointia, vaan lokaämpäri on päästävä tyhjentämään heti, kun sinne alkaa kertyä tavaraa. Muuten ei hjuvaa seuraa.
Ehkä erityismaininnan arvoista on se, että mies, etenkin niinkin perimiehekkään oloinen kuin sinä, kirjoittaa suhdehuolistaan tänne. Se on jotenkin viehättävää.killkill kirjoitti: Vakavasti puhuen... en tajua, miksi se että mies haluaisi selvittää asiat kotonaan on jotenkin erityismainitsemisen arvoista? Tokihan myrkky on parempi saada pois, kun antaa sen kalvaa ja syövyttää viikkotolkulla.
Tosin tämäkin ns. puhumisen taito piti opetella kantapään kautta, mutta kun sen per aspera vihdoin oppi, sitä haluaisi käyttää. Olen huomannut, että pääni ei kestä kovinkaan kummoisen huoli-ja-murhemäärän kertavarastointia, vaan lokaämpäri on päästävä tyhjentämään heti, kun sinne alkaa kertyä tavaraa. Muuten ei hjuvaa seuraa.
Juu, ei munkaan päähän mahdu paljon peetä, ulos se tulee ennemmin tai myöhemmin eli yleensä ennemmin.
Kikkelis kokkelis.