Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ostin unissani 3000 euron fillarin, jonka fillariliikkeen myyjä huima (tosin pitkätukkaisena ja parransänkisenä) myi mulle ovelasti väkisin.
Sairasta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tartti kaivaa tää ketju esiin, kun muistin aamulla että Geetzu vieraili seksiunessa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Mitä me tehtiin? Pelasta vähän mun vittupersepaskakusimunahetkeäni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Mitä me tehtiin? Pelasta vähän mun vittupersepaskakusimunahetkeäni.
Päästiin ainakin halailemaan ja pussailemaan alasti. Melkeen pidemmällekin, mut sit päätettiin jatkaa myöhemmin.

Ota krediittiä, olet luultavasti ainoa nainen ikinä, joka vierailee mun unissa näissä merkeissä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Lilo kirjoitti:Ota krediittiä, olet luultavasti ainoa nainen ikinä, joka vierailee mun unissa näissä merkeissä.
En pysty ymmärtää miksi, mutta kyllähän mua aivan erityisesti kutkuttaa tää... Menenkin tästä hieman miettimään pidemmälle menoa, avantoon (huh) ja saunaan kera pushalien.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tunnin päikkärit, näin ehkä parhaan seksiunen ikinä ja jostain käsittämättömästä syystä (...) siinä oli ~ 10 palstalaista. Tää pitäis jo kirjata tarkasti ylös mut onneks ei oo kiire, ei tuu unohtumaan ihan heti.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tunnin päikkärit, näin ehkä parhaan seksiunen ikinä ja jostain käsittämättömästä syystä (...) siinä oli ~ 10 palstalaista. Tää pitäis jo kirjata tarkasti ylös mut onneks ei oo kiire, ei tuu unohtumaan ihan heti.
3* Homie, 3* Niba ja 4* Gattaca?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kitinäorgiauni. Nice :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Täytyy kirjottaa sopivalla hetkellä. Kuumottaa vieläkin, vaikka mies kiltisti yritti panna tilan pois. Herätin sen voihkimalla "Daveee daveee". :oops:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Näin Dumiksesta unta. Unessa hää soitti mulle ja pyys palauttamaan lainassa olleet pelikortit sekä C-kasetin, jossa oli Commodore64-pelejä :lol:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Aikaisemmista keskusteluista tuli mieleeni: ehkä mielikuvituksessani on vikaa, mutta en muista nähneeni koskaan seksiunia ihmisistä joita en ole tavannut (toki olen saattanut nähdä kuvitteellisista henkilöistä joissa on luultavasti yhdistynyt monia kohtaamiani tai näkemiäni henkilöitä).

Tämä selittänee sen miksi lienen Kitinän ainoa uroos joka ei ole nähnyt seksiunia (tai oikeastaan mitään unia) esim. Fjuk-Jennystä. Lähes aina seksiuniini päätyvät henkilöt ovat naisia jotka olen tavannut joskus livenä, joidenkin kanssa olen jopa ollut oikeastikin sillai. Vallattoman mielenkiintoista!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä näin sen kitinäuneni jossa katsoin elcon kanssa Ramboa, shoppailin Vesperin kanssa ja tekstailin FKn kanssa mamuista, kiukkuisesti. En muistaakseni ole nähnyt mitään eroottisia unia, tai olen saattanut nähdä Tixistä joskus City aikana. Mutta se nyt onkin tosi hot.

Ps. lupaan seuraavaksi nähdä unta tosta jazzbluestyypistä, kuitennii käy jossain vaiheessa naputtamassa :P
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Täytyy kirjottaa sopivalla hetkellä. Kuumottaa vieläkin, vaikka mies kiltisti yritti panna tilan pois. Herätin sen voihkimalla "Daveee daveee". :oops:
Estääköhän Daven kestoseisokki kommentoimasta tätä maukasta informaatiota?
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:jazzbluestyypistä
Edesauttaisko jos näytän hiihtoladulla treenattua pepatinta?

:perse:
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Täytyy kirjottaa sopivalla hetkellä. Kuumottaa vieläkin, vaikka mies kiltisti yritti panna tilan pois. Herätin sen voihkimalla "Daveee daveee". :oops:
Estääköhän Daven kestoseisokki kommentoimasta tätä maukasta informaatiota?
Ei ku mä luulen, että se kiltisti vaan odottelee mun yksityiskohtaista settiä... Ei sovi kiirehtiä, tarvitsen tunnin rauhan ja sitä ei selkeästikään ole luvassa ennen kuin pääsen kotiin möksältä.

(Dave oli harmittavasti sivuroolissa, hyvin pienessä. Voi olla, että mies siis vain valehteli mulle, on niin kyllästyny kuuntelee niitä "jazzbluestyyppi-tix-voihkimisia".)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Täytyy kirjottaa sopivalla hetkellä. Kuumottaa vieläkin, vaikka mies kiltisti yritti panna tilan pois. Herätin sen voihkimalla "Daveee daveee". :oops:
Estääköhän Daven kestoseisokki kommentoimasta tätä maukasta informaatiota?
Mä olen jo niin tottunut siihen, että vierailen kitinänaisten seksiunissa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Näin viimeyönä todellisen no life -kitinäunen:

Gattis oli suuttunut jostain ja flodasi palstan tukkoon satunnaistekstiä eri nikeillä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Näin viimeyönä todellisen no life -kitinäunen:

Gattis oli suuttunut jostain ja flodasi palstan tukkoon satunnaistekstiä eri nikeillä.
Aika todentuntuisia nämä unesi ottaen huomioon, että a)gattaga oli suuttunut jostakin, b) joku floodasi palstan tukkoon eri nikeillä.

Normipäivä.
Came here for school, graduated to the high life
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ai niin joo...mähän näin taannoin Kitinäunta...ihan kauhea painajainen. Riitelin Niban kanssa ja se puhui järkeviä. Jouduin pyytämään siltä anteeksi kun se oli oikeassa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Näin unta (yllätys!) Dumiksesta ja (vielä suurempi yllätys!) oluesta.
Dumis tiskas olutpulloja (täysiä siis, päältä päin, don't ask why...) ja mä sanoin että toi on niin dorkan näköstä et eiköhän sille jo kannattais kippistää, otettiin sit yhet ja Dumis työnsi päänsä tiskialtaaseen ja kiskas olusen naamaan veden alla. Sit se jäi päästään tukkeeksi siihen viemäriin kun tulppa oli hukassa ja silmät vaan möllötti pinnan yläpuolella. Ältsin isot ja ihanat ruskeat silmät. Ei ne musta kyllä ruskeat oikeesti ole..?
Että näin hieno ja järjellinen tällä kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ :D :h:
Ne on siniset noi mun simmut. Tai niin exä ainakin väittää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ No sitä minäkin!

Sä olet kyllä kummallinen kestovieras mun unissa.
Kappas, iski ölppäjano kun ton kirjasin, notta pistetäänpä korkaten. Tässä unessa oli siis selkeästi ennettä ja sanomaa!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Joo käsittämätöntä että oon unissas vaikkei enää olla tsättäilty pitkään aikaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Sä olet silti aina mun tsempparipupu! Älytön henkinen (telepaattinen) yhteys kato. <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole nähnyt yhtään kitinäunta, toisaalta en yleensäkään muista uniani epäilen etten katsoa uniani vaan pidän ne vain taustameluna.

Dumis ja Lappari ne koppiin vietiin, toisin sanoen hankkikaa huone?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin