Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ok, kiitos teille vastauksista. Eipä tuolla periaatteessa niin väliä ole, kun levättävä on kuitenkin. Aattelin vaan, etten sit mee sikisrokotuksiin, jos mulla on se nyt.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:Aattelin vaan, etten sit mee sikisrokotuksiin, jos mulla on se nyt.
Kyllä mä voin sua rokottaa. Hoida itsesi vaan ensin kuntoon, mä en halua mitään pöpöjä! :wink:
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Ihanaa!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Mä haluan pitää asuntoni. Piste.
Ihminen voi elä yli varojensa vain niin kauan.

Sulle on jo kauan että sun tukituloista se tonnin kämppä saunoineen on kallis.

On oma valintasi joutua sitten kituuttamaan muun talouden osalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

EDIT: Jossain oli joku ahdistava postaus, josta taas kerran, näköjään syyttä ja turhaan, huolestuin.



Ei mulla muuta.
Viimeksi muokannut Elppis, 09.10.2010 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Niin tuksumaista :roll:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tajua! Tuo kuulostaa niin mun siskolta, eletään hetkestä "nautitaan elämästä hetken", tehdään sitä mikä just nyt tuntuu hyvältä, ei huolta huomisesta. Kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin kun asenne on niin sama.
Perinnöstä voi kieltäytyä lapsen hyväksi, jolloin lapsi maksaa normaalin perintöveron jne. Mulle on epäselvää että mitä sitten kun lapsi on alaikäinen, huolehtiiko huoltaja (=uk/ninni) niistä rahoista vai onko ne "lukossa" kunnes lapsi on täysi-ikäinen. Lisäksi, jos kyse on tosiaan perinnöstä, niin voiko ninni perinnöstä kieltäytyessään omien perillistensä hyväksi sivuuttaa toisen rintaperillisensä ja ohjata koko homman vain Nitalle?
Ja onko tässä kyse perinnöstä vai vakuutuskorvauksesta vai onko ne tässä tapauksessa sama asia?
Joka tapauksessa yhdyn edellisiin; velat pois, velattomana on niin mukava olla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

^Kuulostaa Ninni myös hieman Gattacalta.

Muut eivät voi tajuta miten vaikeassa tilanteessa Ninni on. Siinä olisi oksat pois kaiken maailman vellihousuilta, kun aluksi kestää väkivaltaista alkoholistia ja niin edelleen.

Onneksi ninni sentään kuuntelee muiden neuvoja.

Harmi ettei se ota niistä mitään vinkkiä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Tai ehkä mä olisin halunnut nauttia elämästä - hetken. Mut ei. Maksetaan velat ja jatketaan soppalinjalla ja murjotetaan pojan kanssa kotona (jos semmonen enää on)

Te ette nyt vaan helvetti tajua.
Me nimenomaan tajutaan. Että sä haluat nauttia elämästä - hetken. HETKEN. _HOO-EE-TEE-KOO-EE-ÄN_ HEEETKEEEEN. Niin ku aina. Ei huolta huomisesta kunhan tulee nyt heti kyrpääilmankortsua, fyffeeilmanvelkojia ja känniäilmankrapulaa. Mutta kun sä vitun doono et ikinä pysty aktivoimaan sitä sun aivosoluas sitä vertaa, että sä näkisit myös sinne seurauksiin asti. Et niinku mitäs huomenna kun on siittiöt sisällä ilman ehkäsyä, fyrkat käytetty + rikossyytteet päällä ja vitunmoinen krapula ja taas tullu tehtyä jotain idioottimaista. Tai no. Ehkä sun kannattais nimenomaan olla koko ajan kännissä, koska et sä ainakaan typerämmin pysty enää elämään kuin mitä elät selvinpäin.
Ja töitä olis, mutta 8 kk vanhaa sydänvikaista poikaa EI laiteta päiväkotiin. Jeesusperkele mitähän seuraavaks...
Jeesusperkele se sun poikas tuomittiin jo omien sanojesi mukaan täysin terveeksi sydänsairauksistaan. Joudut siis pikkuhiljaa alkaa keksimään uusia tekosyitä marttyyrimaiselle sossunelättielämäntyylilles.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Itseasiassa tätä on suhteellisen turhauttavaa katsella sivusta päin. Sitä, että ihminen tekee huonoja päätöksiä toisensa perään, ei kuuntele. Kuuntelemattomuuden huomaa tietysti siitä ettei koskaan vastata itse aiheeseen vaan jostain sieltä mutkan kautta, aiheeseen tavallaan liittymättä.

Noh, jokainen elää oman elämänsä miten lystää. Mitä sitä sen enempää jankuttamaan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Noh, jokainen elää oman elämänsä miten lystää. Mitä sitä sen enempää jankuttamaan.
Jotkut elää sitä elämää myös lapsilleen, you should know. Sehän tässä surullista on. Kakarat kärsii niistä jatkuvista idiotismeista joko suoraan tai välillisesti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Noh, jokainen elää oman elämänsä miten lystää. Mitä sitä sen enempää jankuttamaan.
Jotkut elää sitä elämää myös lapsilleen, you should know. Sehän tässä surullista on. Kakarat kärsii niistä jatkuvista idiotismeista joko suoraan tai välillisesti.
Niin on, surullista.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ninni. Mieti nyt vähän. Kumpi on parempi?
a) Maksat velat/velkoja pois, niin että sulla on mahdollista päästä joku päivä pois tuosta jatkuvasta talouskriisistä, jolloin ei tarvi mököttää pojan kanssa kotona ja elää makaronilla. Ja sitten voi olla mahdollista nauttia elämästä pitempäänkin kun hetken. Että voisit saavuttaa mielenrauhan talouden suhteen.

b) Pimität rahat ja nautit niillä elämästä...miten? Kaikki kerralla palamaan ylellisyystuotteisiin, matkoihin jne. ja sitten takaisin makaronilinjalle. Ja sitten jos satut jäämään kiinni (mikä on ihan paljon todennäköistä, verottajaa kiinnostaa aina kun rahaa liikkuu) toteaa syyttäjä että turha antaa sakkoja, kun ei se niitä maksa. Ja hop, häkki heilahtaa. Niin minne mahtaa poika mennä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

par-sky kirjoitti:Niin minne mahtaa poika mennä?
Kai tässäkin lasketaan maailman paskimman ukkokullan varaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
Ja töitä olis, mutta 8 kk vanhaa sydänvikaista poikaa EI laiteta päiväkotiin. Jeesusperkele mitähän seuraavaks...
Jeesusperkele se sun poikas tuomittiin jo omien sanojesi mukaan täysin terveeksi sydänsairauksistaan. Joudut siis pikkuhiljaa alkaa keksimään uusia tekosyitä marttyyrimaiselle sossunelättielämäntyylilles.
Öö...kyllä siltä se yksi läppä tulee aina puuttumaan, ei se sinne kasva, aorttaa ei vaan tarvitse leikata.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Ja töitä olis, mutta 8 kk vanhaa sydänvikaista poikaa EI laiteta päiväkotiin. Jeesusperkele mitähän seuraavaks...
Jeesusperkele se sun poikas tuomittiin jo omien sanojesi mukaan täysin terveeksi sydänsairauksistaan. Joudut siis pikkuhiljaa alkaa keksimään uusia tekosyitä marttyyrimaiselle sossunelättielämäntyylilles.
Öö...kyllä siltä se yksi läppä tulee aina puuttumaan, ei se sinne kasva, aorttaa ei vaan tarvitse leikata.
Mutta tossa tilanteessahan sen ei pitäis vaikuttaa pojan hoitoon/elämään mitenkään, varsinkaan nyt? Tai siis toivotaan ainakin näin. Perhepäivähoitopaikka on samanhintainen kuin päiväkotipaikka, joten paperit vain vetämään, vaikka 1.1.2011 alkaen?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en todellakaan jatka tätä keskustelua täällä kun muualta sai fiksumpia ja asiallisempia kommentteja, jopa lohdutusta.

Eläisittepä edes päivän mun saappaissa ni pitäisitte turpanne kiinni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Jos toi mun ylläoleva kommentti oli sun mielestä vittuilua ja asiatonta edes yhdestä kohtaa, sulla on vakava ongelma luetun ymmärtämisen kanssa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ps. viimeaikaisiin lohdutuksiin ja ymmärtäviin kommentteihin on sun vastaus ollut "suksikaa vittuun", joten kovinkin tekee mieli liittyä vittua kohti suksivaan joukkoon.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lohduttavia kommenttejahan on tullut sata joo...ja voisit lopettaa sen kirjottelun mitä biisejä mä postaan FB:hen, kiitos.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Anteeksi. Editoin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en todellakaan jatka tätä keskustelua täällä kun muualta sai fiksumpia ja asiallisempia kommentteja, jopa lohdutusta.

Eläisittepä edes päivän mun saappaissa ni pitäisitte turpanne kiinni.
Hmm... Kun sä oot siellä hyppyrin nokassa niin sulle tulee sellanen Bon Voyage -fiilis, että ihan kun sä oisit nähnyt tän saman itkun jo 861 kertaa ennenkin. On se saatana lapsille rankkaa kun pitää elää äidin kanssa joka heittäytyy itse jatkuvasti lapseksi. Ei mene enää kuin pari vuotta kun Nita joutuu ottamaan teidän perheessä aikuisen roolin, ellei ole ottanut jo. Sä et siihen pysty.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en todellakaan jatka tätä keskustelua täällä kun muualta sai fiksumpia ja asiallisempia kommentteja, jopa lohdutusta.

Eläisittepä edes päivän mun saappaissa ni pitäisitte turpanne kiinni.
Hmm... Kun sä oot siellä hyppyrin nokassa niin sulle tulee sellanen Bon Voyage -fiilis, että ihan kun sä oisit nähnyt tän saman itkun jo 861 kertaa ennenkin. On se saatana lapsille rankkaa kun pitää elää äidin kanssa joka heittäytyy itse jatkuvasti lapseksi. Ei mene enää kuin pari vuotta kun Nita joutuu ottamaan teidän perheessä aikuisen roolin, ellei ole ottanut jo. Sä et siihen pysty.
Tähän on pakko kommentoida. HAISTA VITTU. Idiootti. KSE.

EDIT: toivon että sun vanhemmat ja läheiset kokevat tuskaisen pitkän kuoleman ja sulle vaan vittuillaan. AH!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
EDIT: toivon että sun vanhemmat ja läheiset kokevat tuskaisen pitkän kuoleman ja sulle vaan vittuillaan. AH!
Kyllä me vittuillaan, älä pelkää. Mutta suksippas nyt siitä vittuun, kiitos.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joku raja.
Vastaa Viestiin