Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mitä se on?
huima kirjoitti:[Vaikka kuinka hyppisi tasajalkaa, itkisi tai heittäisi keijupölyä Δ:n päälle, ei se muutu D:ksi vain sen takia.
Ehkä sitä myydään Makuunissa pieninä kerta-annoksina combossa, johon sisältyvät myös Meg Ryanin romanttinen komedia sekä Ben&Jerry jädepurkki? Jostain tuo huima sen kuitenkin keksi...
Pelkäänpä, että keijupölyä myydään vain namipyllyille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäkin haluan keijupölyä!

Ps. oon pöllyssä! Ja vielä töissä!
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kun kyseessä on kunnon rahasumma niin se kannattaisi laittaa sinne voudille, on sekin sitten alta pois. Mikään muu ei tunnu eikä kuulosta järkevältä.

Vanhemmat ym. varmasti haluavat lapsilleen sen rahan, mutta itse en ole kokenut luontevaksi shoppailla ympäri kyliä perintörahoilla tms. vaan olen käyttänyt ne esim. oman/miehen opintolainojen maksuun.

Pitkällä aikavälillähän se on vaan plussaa kun saa pitää ansaitsemansa tulot.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan aikuisten oikeesti Ninni, maksa ne velat. Siitä on sulle ja lapsille eniten hyötyä pidemmällä aikavälillä. Keplottelemalla saatat saada itsellesi hetkellisesti PALJON rahaa, mutta se ei paljoa lämmitä, kun vouti edelleen perii edelleen omiaan tulevina vuosina. Se raha ei edes nosta sun elintasoa kuin pienen hetken, sitten se on mennyttä. Kuten tuossa jo aikaisemmin sanottiin, niin tuet eivät katoa mihinkään vaikka sen korvauksen ottaisitkin. Ei velkojen maksu koskaan ole kivaa, mutta ne on sun omia velkoja, ja sijoitus tulevaan. Ilma ulosottovelkaa sä saat enemmän käteen töistä ja luottotietojen kanssa mahdollisuuden vaikka yksityiseen vuokrakämppään ja pankkikorttiin. Vähän vastuuta nyt itsestäs!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä haluan pitää asuntoni. Piste.

Nita on kirjoilla isällään koulun takia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:Mä haluan pitää asuntoni. Piste.
Johon tämä asia vaikuttaa.. miten?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä haluan pitää asuntoni. Piste.
Johon tämä asia vaikuttaa.. miten?
:facepalm:
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Ninni nyt sä et ymmärrä..
Jos näin moni neuvoo samaa.. plus eikö olisi kevyempi elää ilman velkoja tai vähempivelkaisena?

Usko nyt vaan mitä mm Tix kirjoittaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ninni ihan totta. Älä ota sitä riskiä. Todennäköisesti jäät kiinni, josta seuraa sulle vain lisää velkoja, oikeudenkäyntikuluja ja sen semmoista.

Eihän se kivaa ole, kun on velkaa, mutta elämä on varmasti niin paljon helpompaa kun luottotiedot ovat kunnossa ja sen mitä tienaa saa itse pitää jne. Kunhan vain hoitaa asiansa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

MIten muuten, jos rahat menee Nitalle ja UK päättää pistää rahat haisemaan?
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Rahoille voi käsittääkseni nimetä hoitajan ja varahoitajan. Mä olen aikeissa tehdä testamentin, siltä varalta että jos kuolen tyttöjen ollessa alaikäisiä, niin isänsä ei pääse rahoihin kiinni.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tai ehkä mä olisin halunnut nauttia elämästä - hetken. Mut ei. Maksetaan velat ja jatketaan soppalinjalla ja murjotetaan pojan kanssa kotona (jos semmonen enää on)

Te ette nyt vaan helvetti tajua.

Mä lähden itkua vääntäen kierrätyskeskukseen ostamaan hautajaisvaatteita mutsin hautajaisiin, muuhun ei varaa.

Ja töitä olis, mutta 8 kk vanhaa sydänvikaista poikaa EI laiteta päiväkotiin. Jeesusperkele mitähän seuraavaks...
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä haluan pitää asuntoni. Piste.
Johon tämä asia vaikuttaa.. miten?
:facepalm:
:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Huhhuh! Ihan oikeasti, ei sun kapasiteetillasi kannata lähteä liikaa kikkailemaan voutien yms. kanssa, jää pelkkä luu kouraan. Mutta kysytään nyt toi exsun kysymys uudestaan: johon tämä asia vaikuttaa.. miten? Eli jos sä saat rahaa, jolla maksat velkojasi, sulta lähtee kämppä alta? Olet laittanut nimesi mielenkiintoiseen vuokrasopimukseen. Kolme pistettä.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tää on taas niitä päiviä kun kitinästä saa päänsärkyä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:Tää on taas niitä päiviä kun kitinästä saa päänsärkyä.
Tiiätkö mikä tähän auttais. Vai ootko niitä "päätä särkee" miehiä.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Tää on taas niitä päiviä kun kitinästä saa päänsärkyä.
Tiiätkö mikä tähän auttais. Vai ootko niitä "päätä särkee" miehiä.
Musta "päätä särkee" ja "miehiä" ei mahdu samaan virkkeeseen!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti: Maksetaan velat ja...
Kuka ne velat on tehnyt?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jepjep.

Lyödääks lyötyä viel lisää?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Jepjep.

Lyödääks lyötyä viel lisää?
:facepalm:
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Hitsi, se tajus. me kaikki neuvotaan sitä sen takia, että me halutaan olla ilkeitä ja kieltää Ninniltä KAIKKI onni ja silleen, koska me ollaan vaan niin ilkeitä... hitsin vitsi
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Jepjep.

Lyödääks lyötyä viel lisää?
Tässä vähän niinkuin yritin estää sinua lyömästä itseäsi päähän rikossyyttellä, mutta ilmeisesti se oli väärin tehty. Anteeksi häiriö. Annan sinun jatkossa mokata ihan rauhassa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kyllä te ootte ilkeitä.


Musta ninnin kannattas hoitaa perintö itselleen keinoja kaihtamatta, ja soittaa rekkis juhlimaan perintöä. Pari viikkoa siinä varmaan menis juhliessa ja muistoksi jäis rekkis 7.

Miten hieno muisto perinnölle, eikö vain!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Näkeekö TK:n perus-nieluviljelystä esim. sikainfluenssan. Mulla on ollut ihan kamalan kipeä kurkku ja kuumetta muutaman päivän, vaikka mulla ei normisti ole koskaan kuumetta. Nieluviljelyssä ei ollut bakteerilöydöksiä, mut olisko sikis näkynyt sellaisessa?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vaola kirjoitti:Näkeekö TK:n perus-nieluviljelystä esim. sikainfluenssan. Mulla on ollut ihan kamalan kipeä kurkku ja kuumetta muutaman päivän, vaikka mulla ei normisti ole koskaan kuumetta. Nieluviljelyssä ei ollut bakteerilöydöksiä, mut olisko sikis näkynyt sellaisessa?
Se on virus, eli ei se ainakaan bakteerilöydöksistä löydy. Ymmärtääksen nyt on vankasti liikkeellä ihan normi-influenssavirusta.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:Näkeekö TK:n perus-nieluviljelystä esim. sikainfluenssan. Mulla on ollut ihan kamalan kipeä kurkku ja kuumetta muutaman päivän, vaikka mulla ei normisti ole koskaan kuumetta. Nieluviljelyssä ei ollut bakteerilöydöksiä, mut olisko sikis näkynyt sellaisessa?
Mun käsittääkseni SUomessa ei nyt ole sikainfluenssaa. Perusnieluvilj. näkyy vain streptokokki, joka bakteereista yl aiheuttaa akuutin nielutulehduksen (jos on bakteeritauti). JOs nieluvilj. neg, niin tod. näk. virustauti.

Toki on todettava, että mikään labra ei ole absoluuttinen totuus ja Jumalan sanaa, eli minkään lab. tutkimuksen herkkyys ja spesifisyys ei ole yhtä aikaa 100%.
Vastaa Viestiin