Noniin, se on sitten sabatti ja vapaana olen kuin taivahan haukka niinkuin sananlasku sannoo.
Mitäs kutas on mielessä sitten näin LUCIANpäivänä. No tietenkin Lucia!
Eli olen tällaisena Stadinarskamaisena jo satoja vuosia kunnioittanut naiskauneutta Lucian päivänä ja ihan varmaan menen nytkin vähintään Senaatintorille lataamaan tyttönaisesta kauneuslatauksen itseeni. Se tekee hyvää niin sanoakseni. Lucianpäivä tuottaa ns. valoa ihmiseen, kun on tällainen PIMEE AIKA jossette ole sitä, arvon lukijani, huomanneet.
Liitän tähän tämänvuotisen sievyyden, niin saatte tekin ihailla!
Ellen Husberg. Minä olen aina seurannut Lucia-vaalia ja äänestänyt ja lähes aina osunut oikeaan ja ARVASIN tällä kertaakin voittajan. Se on aina sellainen, jolla on katu-uskottavin valoisuus itsessä. Sellainen luontainen rehellisyys ja söpöys yhdistettynä sievään, varsinkin, kasvoihin. Luciavaaleissa korostetusti ei katsota seksikkyyttä, eikä esim. isot rinnat merkinne mitään. Sensijaan Lucian on hyvä olla pitkähkö ja kantaa uljaasti valokruunua.
Ellen sanoo tuossa liittämässäni haastattelussa (jos joku ei osaa ruotsia, minähän olen käytännössä kaksikielinen niin en voi aina tietää mitä kukin ymmärtää...) että on Vantaalta ja opiskelee Vaasassa kauppakorkeakoulussa. Uskoo että Luciaperinne on kuin 60 vuotta sitten vaikkakin kaupallistunut nykyään. Sitten hän on iloinen persoona joka tuo valoa maailmaan. Uskon siihen.
Tässä haastattelu, jossa tulee ilmi kyllä tosi kaunis kokonaisolemus verrattuna toisiin:
http://www.youtube.com/watch?v=LGSFWr9e ... r_embedded
OMA TYTTÖSUOSIKKINI oli kuitenkin eri asia kuin se, jonka uskoin voittavan, eli voittaja. Olen tuntenut myös tietyistä asioista seuraavan helsinkiläiskaunottaren. Ja tiedän, että hänellä on suuri sydän ja että on sympaattisempi kuin tämä video antaa ymmärtää.
MINULLE ITSELLENI vaalea nainen on parempi Lucia kuin tumma, mutta valitettavasti tämä Sofia ei saanut sitä lempeyttä ulos, vaan haastattelussa hänessä on liikaa kovuutta. Se on kovin valitettavaa.
http://www.youtube.com/watch?v=pC3Kj842 ... r_embedded
MUTTA sitten antaa Lucian olla. Minä olen aina äänestänyt Hufvudstadinarskasbladetista tyttöjä. Nuorempana hiukan enemmän seksikkyyden perusteella kun mies ei voi haluhormoneilleen mitään. Nyt kun täytin 100 niin alkaa jo ajatella ihan muutakin.
Mutta nussukat ja erikseen Mussukka! paljon hyviä oloja teille taasen sinne omiin karsinoihinne.
Saminnarsku on tuossa myös varsin menestyksekkäästi kokeillut Stadinarskan sielunmaisemaa. Hän on muuten aika kehityskelpoinen yksilö, ja kenties annan hänelle oikeuteni Stadinarskan tavaramerkkiin kun minusta aika jättää. Ja jos hän kupsahtaa aikasiemmin, niin voin jatkaa Saminnarskun kirjoitusta. Toki se on vaikeaa kun aito koettaa feikata itseään. Sittenhän lopputulos kuitenkin olisi aitoa!!!!
Hänellä on vielä paljon töitä värimaailman kanssa, jossa postauksessaan oli aivan käsittämättämän levottomasti pantu violettia mustan perään. Phyi. Teksti oli aikalailla oikeankaltaista paitsi että Jennylle ei saisi puhua noin kerta on kulta. Jos Saminnarsku myöskään kohtelisi maailman herttaisinta Kitinäkultaani-Sairaa huonosti, lupaan tarttua asiaan!
Ja oliivia...PALJON enemmän oliivia! Mutta kyllä Manaaja toki oppii. Opettaja on lähellä eli tässä!
RAKKAAT TUKIJANI ja toki IHAN KAIKKI myös!
Kirjoittakaa tähän palstalleni mukavia! Saatte vastauksen, ilman tilausta mukavan ja sitten jos jostain syystä haluatte kärkevän palautteen niin voin sen tehdä. Liitän sydämen niille jotka sen ansaitsevat. Kuitenkin pojille en sydäntä viitsi vaivautumisen takia usein laittaa.
YKSI sellainen on Homeboy, joka ansaitsee paitsi Kitinässä parempaa myös varmasti sydämen. Hän on todella lämmin tukijani ja muutenkin avarakatsoisena persoonana mieluusti ansaitsee kunnioittavan kohtelun.
Hänelle vastaukset seuraavassa edelliseen postaukseen!
Niin se venakko. Taisi olla suomi24. Hän otti yhteyttä minuun tai päinvastoin...en muista!
Jaahas, nyt en kyllä ihan usko ettet muista. Kyllähän tällaiset muistaa, HOMIE, pikku salailija siellä. Katsos, jos se on elämäsi nainen niin täytyyhän se tärkeä kontakti muistaa!!!!
Hän pitää "kirjeenvaihtoamme" kuitenkin "kiehtovana", heh. Saattaa jopa muuttaa Suomeen, omien sanojensa mukaan.
Tarkkaile asiaa. Voipi olla helmi tahi sitten lasihelmi.
Ostin taas vinyylisinkun: Sielun Veljet: Toiset on luotuja kulkemaan / Kanoottilaulu
B-puolesta pidän enemmän. Kanoottilaulu on suggestiivinen, hieno piisi.
(Tiukasti vaan edelleen "piisi" kovalla peellä, vai? - Latojan huomautus)
Kova on aina sellainen asia, josta maailmaan syntyy jotakin joten anna olla kovana vaan!
Vitsi:
- Mitä neekeri sanoo suojatien luona?
- Nuo seepranraadot pitäisi korjata pois...
Hehheh. Poika tai tyttöinen ei ollut hirveän inspiroituinut Suomen systeemiin...
Pellestä edelleen: olin hänen kanssaan samaan aikaan kusella Vanhan kuppilassa syksyllä 1996.
Elämäni toinen (ensimmäinen oli Eppu Normaali) rock-konsertti oli Pelle Miljoona & Avoimet ovet joulukuussa 1980.
Määäääkin oon ollunna Pellen konsertissa. Olisko ollut Tavastialla?
AI KUSELLA Pellen kanssa. Toivottavasti eri pisuaari, hihhih. Olisi siitä yhdistelmästä syntynyt räjähdys? (Nyt sinun täytyy erotella tästä se kepeä vitsi, Homeboy)
Pelle on kertakaikkiaan jautaa. En ole niin poliittinen henkilö, mutta Pelle vaan on niin super!
Homeboy
pappa muistelee
paappa? Et ole. Minusta paapan ikä on 70 vuotta eli minä olen ollut paappa jo noin 30 vuotta, hehheh. Timanttipaappa.
Mutta kirjoittele ja kirjoitelkaa kaikki muutkin!
S t a d i n a r s k a