Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä taas en suostu pidemmäks aikaa samaan tilaan kenenkään kanssa, joka hengailee skiniseurassa. Oon silleen tuomitsevaa sorttia.
Mä kans vähän. Ja samaan porukkaan menee kiellettyjen kemiallisten stimulanttien kanssa hääräävät.
Tuskin voisin olla skinien tai vastaavien kanssa ystävä, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että ei ole riittävästi yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksen kohteita. Se ei vaan riitä, että on "muuten ihan kiva" jos ajatusmaailmat eivät yhtään kohtaa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

bliss kirjoitti:Tuskin voisin olla skinien tai vastaavien kanssa ystävä, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että ei ole riittävästi yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksen kohteita. Se ei vaan riitä, että on "muuten ihan kiva" jos ajatusmaailmat eivät yhtään kohtaa.
Mua ei edes nuo niin häiritse... Mut ihan vaan se, että ahdistun omasta vihastani, jota rupean väistämättä ääriryhmäläisiä kohtaan tuntemaan. En ikinä hengaa seurassa, jossa en itsestäni pidä. Nää tällaset lukeutuu kyllä just siihen nippuun. Mussa on hyvin paljon sitä vikaa, että asetun korkeuksiin ja sieltä tuijottelen alempia säälien ja inhoten... Hus pois sellaset.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Eli jotain hyvää siinäkin on, vaikka et paljastakaan mitä? 8)
Öö..siis mitä? 8)
Mä en ihan täysin ymmärrä, mitä tarkotat. Ei mulla mitään ole mitään teologiaa vastaan (eikä varsinkaan yliopisto-opiskelua). Oon sitäpaitsi itsekin entinen "seurakuntanuori" ja kiinnostunut uskonnosta/uskonnoista.

(Haa! Ja sit mun toinen paras ystävätär on nykyään kahden pienen lapsen äiti, ja asuu Vantaalla. Siis VANTAALLA! Pitäisköhän pistää välit poikki, etten saa mitään vantaalaisvaikutteita?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ei. UK kyllä toi/tuo.

Millon sä Manis lopetat ton :paska:
Sitten kun siitä lupaamastasi viimeisestä rekkistä koskevasta viestistä on kulunut yli kuukausi. Tai no, jos nyt edes viikko.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, onhan se hirveetä että oon ollu paljonkin kirkon kanssa tekemisissä koko nuoruuden, ja vieläkin kohtuullisen paljon. Ja sit on skinejä kavereina IIIIIIK! Sattuneesta syystä. Opin tuntemaan niitä mein baarissa aika paljon aikanaan. Ihmisiä nekin on eivätkä tosiaan puhu neekerien hakkaamisesta jatkuvasti. Yhdeltä saan erinomaisia ruokavinkkejä aina. Hitsi! Tekeekö skinit ruokaa?!!!

Ketkäs täällä ny ei ole suvaitsevaisia...
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Ketkäs täällä ny ei ole suvaitsevaisia...
Luitko sä mun viestiä ollenkaan? Jos luit, ymmärsitkö? Jos ymmärsit, voitko kommentoida?
Work like a captain, play like a pirate.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ketkäs täällä ny ei ole suvaitsevaisia...
Luitko sä mun viestiä ollenkaan? Jos luit, ymmärsitkö? Jos ymmärsit, voitko kommentoida?
Sori mul on skinheadin poika sylis, nyt en kerkii ettimään mitä viestiä tarkoitat.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi morjens.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:rofl:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä osoittaa pettämätöntä suvaitsevaisuutta, kun äänestää Toni Halmetta eduskuntavaaleissa. Kyllä tällä äänestäjällä täytyy olla iso ja lämmin sydän kaiken muun lisäksi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tarkoitus olikin naurattaa, jos meni ohi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Tarkoitus olikin naurattaa, jos meni ohi.
Olis paljon hauskempaa nauraa sun jutuille, ei sulle.
Work like a captain, play like a pirate.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tarkoitus olikin naurattaa, jos meni ohi.
Olis paljon hauskempaa nauraa sun jutuille, ei sulle.
Kuule, se on ihan sama mitä te musta ajattelette taas. Juuri te tietyt, samat morkkaajat. Aina samat tyypit.

Ja he jotka tosiaan täällä OVAT mun kavereita, eivät siitä mekkalaa pidä. Enkä minäkään. Aika moni on kyläillykin täällä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Ihmisiä nekin on eivätkä tosiaan puhu neekerien hakkaamisesta jatkuvasti.
Juurikin mun pointti. Maailmassa on paljon puheenaiheita, ja frendien kanssa jutellaan paljon. Kaikesta. (Myös ruoasta. 8) )

Itse en hyväksy väkivaltaa, paitsi itsepuolustustilanteissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ihmisiä nekin on eivätkä tosiaan puhu neekerien hakkaamisesta jatkuvasti.
Juurikin mun pointti. Maailmassa on paljon puheenaiheita, ja frendien kanssa jutellaan paljon. Kaikesta. (Myös ruoasta. 8) )
Jea, en mäkään suunnittele murhia joka päivä. Vain silloin kun siihen on hyvä syy.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Ja he jotka tosiaan täällä OVAT mun kavereita, eivät siitä mekkalaa pidä.
Joo, aika hiljaista ollut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen, just noin mäkin olisin kirjoittanut, jos olisin osannut :P

Lisäys vielä: ihmisten kanssa ollaan ystäviä, ei niiden ajatusmaailmojen. Jotkut pieksää somaleita mielessään, jotkut katsovat samaa sukupuolta sillä silmällä, joillakin näkyy vain silmät vaatetuksen lomasta: ei erilaisuus meihin verrattuna tee niistä ei-ihmisiä.

En mä usko että Irakilainen ihminen rakentaa itsemurhapommia 24/7 jne.

Ninni, on rasisti ja aktiivinen rasisti. MÄ olen rasisti, vaikka kuinka olisin hyvää pataa tummaihoisen kanssa kaupan kassalla tai rappukäytävässä: silti jossain määrin koko joukko menee ihon alle. En kuitenkaan suunnittele massamurhaa tai Molotovia ikkunasta, omassa mielessäni sekä empatioin heidän omien kotiolojensa puutteellisuutta omassa maassaan ja toisella kädellä näytän keskisormea, kun saavat täältä kaiken niin helposti. Ei voi mitään, luonto on sellainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Itseasiassa Elppa on toistaiseksi ainoa kuka täällä rehellisesti ja järkevästi koko jutusta. (Paitsi että mähän sanoin että tää on ihan tuhoonhuomittu aihe jo syntyessään. 8) ) Suvinen kirjotti viestin loppuosassa (kai?) lähinnä samaa ku Ninni, mutta eri sanoilla.
Ja myönnän, oon mäkin jonkuntasonen rasisti tai ainakin ennakkoluulonen..mutta se perustuu ihan omiin kokemuksiini maailmasta. (huono sanavalinta, mutku en nyt keksi parempaa).

(Ainiin ja Manis: Voisko olla mahdollista, että on myös semmoisia aatteellisia isänmaallisia ihmisiä ilman hullua väkivaltaihannointia?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eiköhän meistä jokaisella ole omat ennakkoluulonsa enkä usko, että kukaan meistä allekirjoittaisi sellaisenaan Suomen maahanmuuttopolitiikkaa. Fakta on kuitenkin se, että skinit aktiivisesti kertovat ympäristölleen omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään, että he ovat rasisteja. Määrittelevät oman identiteettinsä rasismin kautta. Se on jotenkin täysin käsittämätöntä – miksi kukaan haluaisi täyttää elämänsä vihalla ja tehdä sillä tavalla oman elämänsä vaikeammaksi. Yodakin sen sanoi: Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. Eikä Yoda voi olla väärässä.

Eikä Ninni edelleenkään ymmärtänyt mun alkuperäistä pointtiani, vaikka Vespakin sitä yritti hänelle valottaa. Ihmettelen, miksi Ninni tahtoo päivittäin tuoda esiin läheisiä suhteitaan skineihin, kun tietää mikä yleinen kanta siihen ihmisryhmään on? Ja sitten heittäytyy marttyyriksi ja itkee, että rasistiksi haukutaan. Onko kyse juuri siitä halusta sovitella marttyyrin kruunua päähänsä? Kärsi, kärsi - kirkkaamman kruunun saat?!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: Jea, en mäkään suunnittele murhia joka päivä. Vain silloin kun siihen on hyvä syy.
Mikähän se sun hyvä syy mahtaa olla? Chilit loppuis kaupasta tai joutuisit jostain syystä luopumaan autostas?
Mä en muuten ole koskaan suunnittelut murhaa. Eikö olekin pirun mielenkiintoista?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa että pilottitakki ja kaljupää kertoo ihmisen olevan väkivaltainen? Juu ei se ihan noin mee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Jaa että pilottitakki ja kaljupää kertoo ihmisen olevan väkivaltainen? Juu ei se ihan noin mee.
Kuka näin on sanonut?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jaa että pilottitakki ja kaljupää kertoo ihmisen olevan väkivaltainen? Juu ei se ihan noin mee.
Kuka näin on sanonut?
Luetun väärinymmärtämistä vissiin taas. "viestivät käytöksellään ja vaatetuksellaan olevansa rasisteja".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, skinit useimmiten viestivät myös vaatetuksellaan olevansa nimenomaan niitä skinejä. Ei minua tai miestäni tai Albea tai Bluntlyä kukaan pahemmin "oikeaksi" skin headiksi luule.

Kyse taitaa olla vähän siitäkin, että sinulla on tarve korostaa tämän ja tuon kaverin olevan nimenomaan skini, vaikka asia olisi mikä. Mitä väliä sillä on kun puhutaan jostain ihan muusta? Ei siinä ainakaan mitään ylpeilyn aihetta ole.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin