Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

S t a d i n a r s k a on voinut ihan hyvin tänään. S t a d i n a r s k a on nähnyt uusia kasvoja ja S t a d i n a r s k a on ollut rentoutunut. Välillä S t a d i n a r s k a on syönyt ja välillä taas S t a d i n a r s k a on juonut. Tosin S t a d i n a r s k a on juonut piimää vain kerta S t a d i n a r s k a on raitis tai sanotaan että S t a d i n a r s k a on melkein raitis. S t a d i n a r s k a toivottaa tukijoilleen ja lukijoilleen riemullista oloa S t a d i n a r s k an juttujen parissa. S t a d i n a r s k a on jo päivän jutuista väsynyt ja niinpä S t a d i n a r s k a käy kohta makaamaan ja nauttiipa S t a d i n a r s k a suloisesta lämmöstä jota kehittää peiton alla pääsääntöisesti S t a d i n a r s k a. Terveisin siis ja pusnus toivoo S t a d i n a r s k a

S t a d i n a r s k a
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Sika ei ole purrut
Tuota lausetta ensin ihmettelin. Sitten tajusin.
(Lanttu leikkaa. - Latojan huomautus.)

Ei ole purrut minuakaan. Käsiä olen pessyt jatkuvasti.

Odotan muuten SA sitä raporttia, josta kerroit viime yv:ssä.
Ei pidä kertoa mitä raporttia - se olisi sossupokea.
(Sossupoke sulla on housuissasi. - Latojan huomautus.)

Vitsi:

- Olen kehonrakentaja.
- Mutta onko rakennuslupaa?

Fiilikset tällä hetkellä: :evil:

Homeboy
homeinen vihainen uneton rauhaton
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Home! Raportti tulee.

Mutta nyt on pakko kuitata jotakin nopsasti!
Uusi kilpaileva ketju!! Auta armias jos sen levikki nousee!
Milläs palstalapsi enää elää!

Mainos on tarpeen!

Saminarskun ketjua sinä paljon vihaile. Ja Stadinarskan ketjua sillä aikaa ihaile.

AITO STADINARSKA
aito ja kestävä, varma valinta ja mukavampikin kuin Saminarsku
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:Home! Raportti tulee.

Raporttia edelleen odottelen, mutta ei kiirettä...voi laittaa yv:nä tai tähän ketjuun.

Ei tuosta kilpailevasta ketjusta ole haastajaksi. :paijaa:
Saat nähdä.

Vitsi:

- Tuo eukko sopii hyvin laskutusosastolle.
- Miksi?
- Jakaa, mutta ei kerro...

Röpötin eilen. Paikallisessa räkälässä tapasin tuttuja ja turkulaisen (!) äijän.

Levyostoksia:

Neil Young: Zuma (tuli aikoinaan ostettua 1986 divarista vinyylinä käytettynä, meni huonoon kuntoon)

Bob Dylan: Before the blood (ostin 1994 Prahassa katukauppiaalta kasettimuodossa, sitten kaadoin kahvia tms. sen päälle ja arvioin sen käyttökelvottomaksi) livetupla vuodelta 1974

Molemmat siis CD:itä.

Täältä tähän.

Homeboy
pohjoiseurooppalainen poskisolisti
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Home! Raportti tulee.

Raporttia edelleen odottelen, mutta ei kiirettä...voi laittaa yv:nä tai tähän ketjuun.

Saat nähdä.

Vitsi:

- Miksi?

Röpötin eilen. Paikallisessa räkälässä tapasin tuttuja ja turkulaisen (!) äijän.

Levyostoksia:

Neil Young: Zuma (tuli aikoinaan ostettua 1986 divarista vinyylinä käytettynä, meni huonoon kuntoon)

Bob Dylan: Before the blood (ostin 1994 Prahassa katukauppiaalta kasettimuodossa, sitten kaadoin kahvia tms. sen päälle ja arvioin sen käyttökelvottomaksi) livetupla vuodelta 1974

Täältä tähän.

Homeboy
OI kun ihanaa olla omalla rakkaalla maaperällä omassa rakkaassa ketjussa!

KOVASTI ovat maan kurjat kohdelleet viimeaikoinen Stadinarskan vahvaa ja voimakasta BRANDIA. Kaikenmaailman uudet tuulet ja yrittäjät KOETTAVAT VARASTAA Stadinarskan pitkään kehittelemän paratiisimaisen yhdistyksen, Arskalaiset.

Olisi keksittävä keino, milla sadistiset kansankiihkoilijat ja uudet halpamaiset ja kierot kopiot rynnistävät Styadinarskan vaivalla hankitulle maaperälle ja viljelevät SYÖPÄÄ viattoman Arskan rattaisiin.

MUTTA MINÄ STADINJOHTAJA ja kaikki PUSNUS-tukijani, OIKEASTI, nyt PARRIKAATEILLE Arskan nimen puolesta.

Suurin syyllinen on nimettu Saminarskuksi. Kuinka tulemme jyräämään hänet yli. SE ON HELPPOA, kun meillä Arskalaisilla on toinen toisemme tuki!

Siis runollisesti:

Hei te kultaiset ihaaanat pusnussukat...kai te Saminarskuun karkoitat. Hän sikapossumainen Arskal on, MUT tilanne ei ole lohdutON.

Me Arskasta pitävät, joita uskoisin olevan lähes kaikki oikeasti, saamme aikaan huonotuoksuisen Saminarskun karkoituksen varmasti!

JOOKOSTA!!

Toivoo NARSKIS

JA SITTEN HOMELLE VASTAUS!!

SAAT SEN MUTTA ÄLÄ TAPA; JÄTÄ NAPA. Nyt Saminarsku on vienyt ajan kun täytyy poistaa se. Hän on kuin INFLUENSSAVIRUS!!

Saat nähdä.

NO EI TIETENKÄÄN. Minä vain pilailen huolestunutta! AITO VOITTAA AINA

Vitsi:

- Miksi?

HAHAA, tää oli 9+ vähintään!

Mottaistko kuonoon muukalaista? (Kommentti ei Stadinarskamaista, mutku Arsku hermostuttaa)

Levyostoksia:

EN tunne. Mä en ole oikein fani Youngiin.

Et kaatanut kaljaa kuitenkaan! Kahvia! Oletpa sä "kiltti"...

AI 94 jo CD ihanko totta (multa mennyt muisti väliaikaisesti...koskas cd-levyt tuli markkinoille...APUA, mähän ostin Eppujen levyn jo 1985 UNOHDA KOKO HOMMA!

Täältä tähän.

Homeboy

Homeboy, myös varma valinta! Mitens Homie naisasiat nyt viime aikoina? Minä olen löytänyt muutamia taas, mutta he naamiaisissa jo tahi montakymmentä lasta ja yksihuoltis....liika on aina liikaa, pitää kattoo mukavaa piikaa!

Tämänkin vastauksen Homeboylle antoi

Stadinarska
AINOANA 10 vuoden takuu MUKAVUUDELLE!!
AITO VOITTOON VIE, Narskun kopio huono on TIE
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa taas...

Ensin vastauksia Arskalle.
(Kenelle muullekaan? - Latojan huomautus)

EN motannut turkulaista. Vaikka kunnon syntyperäisenä *öhöm* stadilaisena tietysti inhoan heitä. Suomen Joutsen my ass... :evil:

Naisasiat. Suomi24:stä löytynyt eukko, jonka kanssa vähän viestien vaihtoa. Aivan äsken lähetin viestin johon laitoin puh.numeroni. Ilmoitin kuitenkin että en vastaa "numerottomiin".

EU:n presidentiksi väärä mies. Virka olisi kuulunut Pelle Miljoonalle.

Päivän siteeraus:

"Maalaisjärkeä? Mehän elämme saaristossa."
- Sven Lindström, kalastaja Ahvenanmaalta

Homeboy
piraattiketjujen tekijöille jokin roti - yhdistyksen pj.
Stadinarska
Kitisijä

Hei kaikki Arskaliinit!!

Olen huomannut aika huvittavia asioita viime aikoina. Huvittavat asiat tekevät Stadinarskasta hauskan pojan.

Nimittäin! Minulla on selvästi "kilpailija", hehheh! Sellainen huihaimanaajapappa täällä joka matkii minua ja tekstejäni! Ei ole alkuperäinen vaan aikas haiseva muovikopio! Lisäksi tämä "kilpailijani" on alkanut muuttumaan teksteiltään kovinkin aggressiiviseksi ja minulle toki kateelliseksi, jota aina ja ikuisesti ihmettelen ja totean, oletteko huomanneet?

Älkää ottako aggressiivisia tarhapöllöjä muuta kuin tilapäisessä naurutarkoituksessa, ottakaa tervepäisiä johtajia! Hulluus leviää laajalle sieluun muuten!

Mutta ystävät ja toverit jotka ryhmät sisältävät tukijani, ei meillä hätää ole vaikka pikku syöpäpallero kitisee jotain! Itse asiassa tulemme olemaan toki oikeasti aina voitokkaita! Sen kertoo jo se, että parissa päivässä on hassujakin kateellisia kommentoijia saminarskuun siunattu jo lähemmäs ne pari kateellista kappaletta, vaikka on tämä lama-aika ja kaikki!

Kilpailevassa ketjussa lukijoita ei ole siis kuin noin 22-kertanen määrä vähemmän, yli kahden vuoden aikana! Eli laskelmieni mukaan he tulisivat voittamaan meidät vasta puolen vuoden kuluessa, silloin kun aidon Stadinarskan palstalla ei kävisi kukaan! Hehheh. En viitsi nauraa kun se aiheuttaisi hengitysvaikeuksia. Hihhii, tämän verran pitää nauraa.

Tätä puolustaa myös se tosiasia, että te toverit ja ystävät olette olleet sankoin joukoin liikkeellä täällä rakkaalla kanavallani! Monipuolisuus on hyve! Sen sijaan kilpailevassa ketjussa ei kirjoittele kuin muutama todennäköisesti pikkupikkuisen tuoksahtava käsittämättömän kateellinen pikku köpöttelijä, jotka ei saa piparia muuta kuin Kantolan sellaista ostamalla Osuuskaupasta! Kuinka säälittävää on se, minä vain kysyn!

Kyllä ollaan siellä vierailevassa leirissä jotkut tosi tornipöllöjä! Terve paniikki on kunnon paniikki, naapurissa narsissit EIVÄT KUKI VAAN MEILLÄ!

Nyt minä en voi kauheasti teille tässä kirjoitella, mikä vääryys, vaikka minä en ole lähdössä palauttamaan "viallista" pelikonsolipeliäkään kauppaan vain siksi että osaan käyttää sitä toisin kuin eräät! Kun osaisi narskut käyttää pelikonsolipeliä, pysyisi narskutkin vähemmän tarhiksina!

Lolita kiitos kysymyksestäsi! Olemme miettineet kovasti vastausta tähän kysymykseesi HERRASKAISraadin illanistujaisissa! On mukava ilmoittaa, että yhteistuumallinen loppupäätös kysymykseesi on EI!

Terveisin...

SN! The Great StadiNarskis! The Ronald McArska! Arska Af den Manaajallenauraja!

Eli ihmiset kullinkaiset. Se aito ei himmene. MIKÄ SE ON se aito?

Johan te sen arvasittekin. Se on luotettava yötäpäivää kanssanne...

S t a d i n a r s k a

Mitään turhaa ei koskaan plagioida, hys hys....ei kerrota pikkurosvoille, hihhih...
Viimeksi muokannut Stadinarska, 21.11.2009 10:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nainen käveli metsässä ja kompastui yhtäkkiä johonkin, joka lähemmän tarkastelun jälkeen paljastui öljylampuksi. Kun nainen pyyhki sitä tuli tietenkin henki esiin.

"Saanko nyt kolme toivomusta?" nainen kysyi.
"Et", vastasi henki, "huonojen aikojen ja muun sellaisen takia saa nykyään esittää vain yhden toivomuksen... No, mikäs se olisi?"
"No siinä tapauksessa haluaisin rauhan Lähi-itään", sanoi nainen ja kaivoi esiin kartan. "Näetkö tämän kartan? Haluan, että nämä maat lopettavat taistelemasta keskenään."

Henki katsoi karttaa ja sanoi: "Voi herranjestas sentään, nämä maathan ovat tapelleet keskenään jo tuhansia vuosia. Luulenpa, että asialle ei ole mitään tehtävissä. Olen hyvä, mutta en NIIN hyvä. Toivo jotain muuta."

Nainen mietti hetken ja sanoi: "En ole vielä onnistunut tapaamaan sitä oikeaa miestä. Miestä, joka on ajattelevainen ja rakastavainen, joka ottaa muut huomioon, osaa laittaa ruokaa ja tekee puolet kotitöistä. Joka on uskollinen, hyvä sängyssä, eikä katso urheilua koko ajan. Lyhyesti sanottuna ihanteellinen elämänkumppani."

Henki oli hetken aikaa hiljaa ja murahti sitten: "Näytä nyt vielä sitä @!#$¤## karttaa... !!!"

Naurattiko oliivin värinen copypasteni? Mua vähäsen. :]
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa taas...

Ensin vastauksia Arskalle.
(Kenelle muullekaan? - Latojan huomautus)

EN motannut turkulaista. Vaikka kunnon syntyperäisenä *öhöm* stadilaisena tietysti inhoan heitä. Suomen Joutsen my ass... :evil:

Naisasiat. Suomi24:stä löytynyt eukko, jonka kanssa vähän viestien vaihtoa. Aivan äsken lähetin viestin johon laitoin puh.numeroni. Ilmoitin kuitenkin että en vastaa "numerottomiin".

EU:n presidentiksi väärä mies. Virka olisi kuulunut Pelle Miljoonalle.

Päivän siteeraus:

"Maalaisjärkeä? Mehän elämme saaristossa."
- Sven Lindström, kalastaja Ahvenanmaalta

Homeboy
piraattiketjujen tekijöille jokin roti - yhdistyksen pj.
Hejssan Homie ja kaikki muutkin lukijatukijani!

On jo kovin myöhä MUTTAKU Arskalla on hiukan matalalentoa ja sitten Homiekin odottaa vastausta...

Eli vastaksia.

Ensinnäkin, Homie, teen raportin, älä ole vihainen kun kestää, muistan kyllä!! Tulee YVnä!!
Kiitos Safkasta. Pullea on palstalapsoseni ja hyvinvoiva.Kiitos tosiaan Homien erityisesti!

Kyllähän turkulaisissa on hieman sitä sisäpiirin "tiedostettua" hienoutta. Mutta ihan kivoja ne ovat. Hiukan hitaita ehkä, mutta se on yleensä symppistä. Koeta kestää parahin Homie! Peevelin kauniita naisia ovat, muuten , ei ihan sellaista leveänenäistä maskuliinista kun tulee erityisesti savonmaalta. Siellä taas on omat arvonsa. kaikkien hyveiden ja paheiden summa on yleensä vakio!

Kuule, ymmärtääkseni Suomen Joutsen on siirretty johonkin? Kotkaan?
Olikohan se sittenkin SIGYN?

Pitäisi kysyä Xibeltä. Tai asuukos Zebphyr myös Turkusessa, niinhän se oli?

No onko eukko soittanut? Miksi hän teki vaikutuksen sinuun? Oletko nähnyt kuvan? Vai ilmoitit ettei numeroimattomia, hehheh. Kyllä se on ihan hyvä vaatimus, mutta onko siinä hiukan riskiä jos liian tiukkaa...
Eukkonen voipi PELJÄSTYÄ???

kerro parahin Homie milloin nainen on tyttö ja milloin akka ja milloin eukko? Mikä on määritelmäsi? Minulla on sellainen että jos se pitää huivia ja on muuten sievä, se on akka mutta jos sillä on väkäleuka niin se on eukko.

TÄMÄ OLI HUMOR!!

HYVÄ yhdistys sinulla. Vastustetaan piratismia! Kalastajajuttu oli hauska toki!

Saminnarsku tuntuu aika samanlaiselta kuin Stadinarska. Olenko löytänyt SIELUNVELJEN?

Mutta ei hätää! Homie on aina ykköstukija! Siitä ei ole epäilystä.

JENNY-GEETZU!! Saat vastauksen seuraavana! Ethän pahoita mieltäsi koska minä pidän vastausjärjestystä.
Vastaus tulee olemaan OLIIVINEN!

S t a d i n a r s k a
Stadinarska
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nainen käveli metsässä ja kompastui yhtäkkiä johonkin, joka lähemmän tarkastelun jälkeen paljastui öljylampuksi. Kun nainen pyyhki sitä tuli tietenkin henki esiin.

"Saanko nyt kolme toivomusta?" nainen kysyi.
"Et", vastasi henki, "huonojen aikojen ja muun sellaisen takia saa nykyään esittää vain yhden toivomuksen... No, mikäs se olisi?"
"No siinä tapauksessa haluaisin rauhan Lähi-itään", sanoi nainen ja kaivoi esiin kartan. "Näetkö tämän kartan? Haluan, että nämä maat lopettavat taistelemasta keskenään."

Henki katsoi karttaa ja sanoi: "Voi herranjestas sentään, nämä maathan ovat tapelleet keskenään jo tuhansia vuosia. Luulenpa, että asialle ei ole mitään tehtävissä. Olen hyvä, mutta en NIIN hyvä. Toivo jotain muuta."

Nainen mietti hetken ja sanoi: "En ole vielä onnistunut tapaamaan sitä oikeaa miestä. Miestä, joka on ajattelevainen ja rakastavainen, joka ottaa muut huomioon, osaa laittaa ruokaa ja tekee puolet kotitöistä. Joka on uskollinen, hyvä sängyssä, eikä katso urheilua koko ajan. Lyhyesti sanottuna ihanteellinen elämänkumppani."

Henki oli hetken aikaa hiljaa ja murahti sitten: "Näytä nyt vielä sitä @!#$¤## karttaa... !!!"

Naurattiko oliivin värinen copypasteni? Mua vähäsen. :]
Hahhaah! Oliivin värinen juttu oli aivan hypersuper. Nauratti juttu ja ilahdutti Oliivi! Sinäkin olet aikamoinen värityttö. Tiedätkö, että ihan alunperin sain oliiviväri-idean SAIRALTA Tampereelta, jolla oli silloin oliivipuu ja sitten innostuin väristä. olenkin jutskannut tänään p-jauhantapalstalla Sairan kanssa, joka asia myös ilahdutti.

JennyG, se juttu oli kyllä hauska. Henkiparka vain teki sitten nopean helpomman valinnan. Missähän muuten on mahdollisesti se kaikkein paras mies tai nainen. Ei sellaista olekaan vaan oikeastaan sellainen voi olla, joka KESKIMÄÄRIN parhaimin sopii kaikille naisille ja miehille. Minkähänlainen sellainen nainen on? Minä tietysti miehenä mietin tätä.

SUURKIITOS, että tuit palstaani, joka onkin joutunut piratismin kohteeksi, mutta minkäs noille rikollisille sivuilmiöille voi (this was humor).

Se oli aidon tukijan teko kun kirjoitti palstalle. Voisit jatkossakin kirjoitella tai laittaa oliivisia vitsejä, jookosta! Katsos, varma vastaus on aikamoinen bonus!

Hyvänen yötä nyt sitten ainakin minulle. En tiedä missä luuraat, mutta kun näet tämän niin hyvää vuorokaudenaikaa!

S t a d i n a r s k a
Jenny Daa-aah! ling

Tulin sopivasti luuraamaan tähän ja näinkin kaiken heti, oih!

Naposteltiin tossa BB:n äärellä vähän keksejä ja juustoja, tuhosinpa ite sitten puolikkaan purkillisen niitä lemppari-oliivejakin. Aamulla ei ehkä sormus irtoa sormesta mut eipä sekään mitään koska hei kuule mä niiiin tiedän missä se semmonen maailman paras mies on ja toi vitsin henkikin ties! Ja niiiin ties, etten siitä aio irrottaa ilman maailman suurinta sotaa, jotenka pötenkä poks.

Oon vähän väsy, tosi raskas marraskuu. Manalan piratismi pisti hymyttämään, on se jotenkin tosi söötti tyyppi, eiks ookin? Söötit tyypit suo sulle ajatuksiansa, ihanan kutkuttava ajatus eikö!

Unia kauniita. :]
Homeboy65
Kitisijä

Sitten ensin vastauksia.

Eukko EI ole soittanut eikä ottanut muutenkaan yhteyttä. Se kai siitä. Hänen suomi24:ssä oleva profiilinsa teki vaikutuksen, mutta en muista miksi...

Eukko on sellainen yleisnimitys jota käytän naisista. Neutraali sana, jolla ei ole mitään halventavia konnotaatioita (= sivumerkityksiä). Eikä muitakaan konnotaatioita.

Woody Allenin tarinakokoelma vuodelta 2007 eli "Pelkkää anarkiaa" löytyi kirjastosta. Lainasin heti suosista.

Fillarin vein tänään korjattavaksi. Luulen, että korjaus ei tule maksamaan n. 20 euroa enempää.

"Piraattiketjun" suosio näyttää hiipuvan... :loser:

Levyostoksia taas:

Neil Young: Prairie wind (Vähän laid back-kamaa, mutta mukavaa...)

Homeboy
hilipatian kruununprinssi
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Homeboy65 kirjoitti:
Woody Allenin tarinakokoelma vuodelta 2007 eli "Pelkkää anarkiaa" löytyi kirjastosta. Lainasin heti suosista.
Ai tuollainen on tullut? Luin aikoinaan joskus teininä Woody Allenin kaksi silloin suomennettua novellikokoelmaa ja tykkäsin kovasti. Olen myöhemmin lukenut ne useampaankin kertaan, mutta mukava kuulla, että lisää on suomenennettu. Täytyypä etsiä.
Homeboy65
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Ai tuollainen on tullut? Luin aikoinaan joskus teininä Woody Allenin kaksi silloin suomennettua novellikokoelmaa ja tykkäsin kovasti. Olen myöhemmin lukenut ne useampaankin kertaan, mutta mukava kuulla, että lisää on suomenennettu. Täytyypä etsiä.
Minäkin luin nuo teininä ja pidin kovasti. Taisi olla kesällä 1983 eli "Parhaat" ja "Sivuvaikutuksia". Tuota uutta vasta silmäilin vähän kotona. Samanlaista absurdia huumoria näyttää olevan. Lyhyitä tarinoita ja aika ohut. Ja...tähän päättyy kuluttajavalistus.
NuoriD

Homeboy65 kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Minäkin luin nuo teininä ja pidin kovasti. Taisi olla kesällä 1983 eli "Parhaat" ja "Sivuvaikutuksia". Tuota uutta vasta silmäilin vähän kotona. Samanlaista absurdia huumoria näyttää olevan. Lyhyitä tarinoita ja aika ohut. Ja...tähän päättyy kuluttajavalistus.
Noissa vanhoissa on monia kuuluisia Woody Allen sitaatteja:

"En pelkää kuolemaa, en vain halua olla paikalla, kun se tulee"

"Kumpa Jumala antaisi minulle jonkun selkeän merkin, esimerkiksi tallettaisi tilille sveitseläiseen pankkiin kymmenen miljoonaa dollaria"

"Katsoin eilen kaunista auringonlaskua merellä, ja tunsin itseni mitättömäksi. Toisaalta tänään olin kaupungissa ja satoi, ja tunsin edelleen itseni mitättömäksi"
Stadinarska
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tulin sopivasti luuraamaan tähän ja näinkin kaiken heti, oih!

Naposteltiin tossa BB:n äärellä vähän keksejä ja juustoja, tuhosinpa ite sitten puolikkaan purkillisen niitä lemppari-oliivejakin. Aamulla ei ehkä sormus irtoa sormesta mut eipä sekään mitään koska hei kuule mä niiiin tiedän missä se semmonen maailman paras mies on ja toi vitsin henkikin ties! Ja niiiin ties, etten siitä aio irrottaa ilman maailman suurinta sotaa, jotenka pötenkä poks.

Oon vähän väsy, tosi raskas marraskuu. Manalan piratismi pisti hymyttämään, on se jotenkin tosi söötti tyyppi, eiks ookin? Söötit tyypit suo sulle ajatuksiansa, ihanan kutkuttava ajatus eikö!

Unia kauniita. :]
Hei JennyliiniGee! :h:

Onpa aivan IIIIIIIIIHAAAAAAA naaaaaaaaa että vastasit heti. Näin vastauksesi heti mutta nyt sitten taasen wastaan. Eikös se niin voikin olla että ihan nopea vastaaminen on vastaus ja vähän vanhempi vastaus on wastaus!! (siis ikäänkuin w vanhanaikaisen merkintänä, hehheh)

Eiks Pekka Virtanen ole mieluimmin Pekka Wirtanen? Mut olisiko hän vanha, hmm?

NYT EKSYIN PAHASTI aiheesta eli tein syrjähypyn! Huhhuh. Askel vasempaan MARS!

Niin tuhosit Beebeeb aikaan oliivejakin. Turpoat siis siitä, huh, kuulostaapi pelottavalta osin.

Paras mies maailmassa. Niinpä. Onnea sinulle kun sellaisen olet löytänyt.
Gulppis. Sotaa? No pidä hänet mukana ilman sotaa.

Mitäs minä selkeää asiaa kiistämäänkään. Olen sitten itse maailman toiseksi paras mies ja Manaaja kolemanneksi...No, tämä oli raskasta huumoria, tosi tyhmää huumoria.
Nimittäin ei Manala niin korkealla ole, hihhih.

Mutta Manalan piratismi on södeä! MANAAJA ON SÖÖTTI TYYPPI ilman muuta ja suo minulle ajatuksia tosiaan!

Olenkin aika otettu koska hän tuntuu pitävän minusta! Ohhoh. Tämän sanominen tulee taas ilman muuta kopioitua, mutta MINKÄS teet kun Manala pitää? Pitäisikö minun tulla pahemmaksi, kysyn vaan!

MUTTA sinulle Geetzu Niskapusun jälkeen nyt pusu olkapäälle, molemmille. Ne on hyvä hoitaa, jotta oliivipurkkia pystyy käsittelemään ahtassa paikassa.

Pus Nus ja Pus :h:

Oletkos sinä jo arvostellut uuden allekirjoitustyylini?
Mitä muutoksia haluat minun tekevän?
Riemumielikö ajatteli sitä kokonaan mustaksi?

S t a d i n a r s k a

------------------------------------------------------------------------------------

HUOMIO NUORI DAAVID JA HOMEBOY! SAATTE VARMOJA VASTAUKSIA SEURAAVANA! KIITOS JO TÄSSÄ VAIHEESSA!! KIRJOITTAKAA VAAN, SE ON KIVAA.
NuoriD

NuoriD kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ai tuollainen on tullut? Luin aikoinaan joskus teininä Woody Allenin kaksi silloin suomennettua novellikokoelmaa ja tykkäsin kovasti. Olen myöhemmin lukenut ne useampaankin kertaan, mutta mukava kuulla, että lisää on suomenennettu. Täytyypä etsiä.

"Kumpa Jumala antaisi minulle jonkun selkeän merkin, esimerkiksi tallettaisi tilille sveitseläiseen pankkiin kymmenen miljoonaa dollaria"

"Katsoin eilen kaunista auringonlaskua merellä, ja tunsin itseni mitättömäksi. Toisaalta tänään olin kaupungissa ja satoi, ja tunsin edelleen itseni mitättömäksi"
Lainasin eilen tuon "Pelkkää anarkiaa" kirjastosta ja luin pari tarinaa. Olipa taso pudonnut valtavasti :(

Ei voi mitenkään verrata Allenin 70-luvun teksteihin. Jopa minä pystyisin kirjoittamaan vastaavaa kuin tämä.
Homeboy65
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ai tuollainen on tullut? Luin aikoinaan joskus teininä Woody Allenin kaksi silloin suomennettua novellikokoelmaa ja tykkäsin kovasti. Olen myöhemmin lukenut ne useampaankin kertaan, mutta mukava kuulla, että lisää on suomenennettu. Täytyypä etsiä.

Jep.

Muistuu mieleen tämä:

"Menenkö naimisiin K:n kanssa? En, ellei hän kerro minulle nimensä muita kirjaimia." :)

Ja tämä Manhattan-elokuvan huuli:

- Luuletko olevasi joku jumala vai?
- Jostainhan minunkin on mallia otettava.

EN kyllä oikein pidä WA:n "vakavista" elokuvista. :krooh: Useimmat komediat ovat sen sijaan mainioita. Olenkohan koskaan nauranut niin paljon kuin katsoin "Bananasia" ensimmäisen kerran...
Stadinarska
Kitisijä

Päivää kaikki.

On vaikeaa kirjoittaa tähän kun tämä on tällainen yhteisö, jossa salataan tietoisesti kaikkein yksityiskohtaisin tieto, tietysti jonkin asian takia.

On muuten ihan hassua, että ihmiset pitää selviönä, että kaikki privaatti pitää olla salassa. Miksiköhän? Siis tarkoitan että miksi ihmiset pitää selviönä sen...

En ole siis tyhmä enkä halua vastausta että "no turvallisuuden takia". Kyllä kyllä, mutta mitähän ihmiset niin kovasti pelkäävät silti?
Hyvin marginaaliset kohteet joutuu uhatuksi jos sanotaan vaikka kotipaikka! Tai oma nimikään. Naiset, jotka laittavat kauniin kuvansa, ovat vaarassa. Suosittelisinkin kaikille laittamaan kuvansa, joka EI ole kaunis tai houkutteleva. JOS haluaa olla rauhassa!

MUTTA MIKSI, rakkaat tukijani ja lukijani ylipäänsä otan tämän aiheeksi.

NO KOSKA minulla oli eilen suuri ja mielenkiintoinen päivä ja kuitenkaan en tässä puhu kuin siitä, että avasin aamulla myös Gefiluspiimäpurkin (paljastan, että tykkään 1% gefiluspiimästä! Nami. Olikohan tämä vakava paljastus!)

Oli miten oli, olen tietysti tunnelmissa.

Mutta jos palataan faktaan niin nyt olen kotonani ja on harmaa ilma ulkona ja kaikki ikäänkuin tavallisessa uomassa. Joskus rauhallisessa, joskus siitä suistuu niinkuin kuulemma Venäjällä eilen. Huhhuh. Mietin kuinka kamala ensiapukohde sekin olisi. Hirveä katastrofi. Vai tykkäättekö säilöä irtonaisia käsiä? Niinpä...

HIUKAN poukkuloitsen vaikka kirjoitus on oikeastaan leivän tuoma ominaisuuteni.

Minulla ei ole oikeastaan nyt enempää sanomista tässä.

Senverran, että sekin on minulle epävarmaa kuinka paljon te ajattelette oikeasti. Siis ymmärrättekö, että minä aivan taatusti ymmärrän, mikä on ajatusmaailmanne taso, myös erikseen. olen Kitinässäkin ollut aivan tarpeeksi. Otataan esimerkiksi koulukiusaaminen. Sehän johtuu paljolti siitä ettei erilaisuutta suvaita tai ollaan kateellisia. Se on käsitys ja se on oikea fakta!
Minä olen erilainen ja tottakai tiedän sen. Kirjoitan värikkäästi ja joskus vaikeasti. Minä en vastaa että "vittu, tuli pleikkari avattua"...

Mitä sellaiselle älykkäälle pitää tehdä sellaisen, joka ei pysty muuhun kuin tuollaiseen vitun toistoon! NO TIETYSTI poistamaan ja mollaamaan!

Täällä on muutama, jotka eivät pidä siitä, että tällainenkin kuin Stadinarska SAA SUUNVUOROA. Siksi heillä on ilo tehdä vielä aikuisenakin kiusaa! Se on hurjan mielenkiintoista. Tuo lannistamisyritys että sinä olet ikäänkuin uhka "tavallisuudelle ja latteudelle eli meille". "Jos en minä osaa niin et sinäkään saa osata"...

Kaikkein myötähäpeimpää on se, että he sanovat että älykkäät ovat idootteja...

Tosin sitten on ihmisiä, jotka eivät ajattele sen enempää kuin uskovat noihin ja tottelevat laumasieluna. He ovat jo älykkäämpiä kuin nämä tyhjät haukkujatynnyrit, mutta eivät jaksane ajatella. HEIHIN KOETAN usein vedota!!

SE ON pelottavaa. Ja Kitinässä olisi mahdollisuus huomata ne lajattomat koulukiusaajatapaukset täällä. Minuun kohdistuu esimerkiksi paitsi laumasielullista välttämistä, myös tietoista "koulukiusaajien, vaatimattomasti lahjakkaiden, kohdallta, alasajamista".
Mainitsen kuitenkin yhden henkilön. Hän on ainoa, jonka sielunelämää en ymmärrä. Hän on Manaaja. Hän haluaa toisaalta lannistaa kuten kateellinen tai lahjaton yleensä, MUTTA HÄN ON SELVÄSTI silti älykäs !!
Kuitenkin hän varmaan tykkää teksteistäni kun lukee ja on Saminnarskun isä... Kaikki palaset ei loksahda hänen suhteen paikoilleen. Olen sitä mieltä, että hän on älykäs, sellainen hauskasti OIKEASTI kiusaaja, johon ei liity lahjattomuutta vaan korkeintaan kateutta. Mutta mistä hän on kateellinen? Koska hän ei tunne minua enemmän. Ehkä on syytäkin, mutta en ole edes itsestäni puhunut suuren suuria...

Minä esim. en ryhtyisi ystäväksi sellaisen kanssa joka esiintyy täällä alistajana ja on samalla lahjaton. Hän ei olle jatkoelämässä kannattava ystävä. Tämä on yleistystä, mutta tämä Kitinä on siinämäärässä psykokolginen testi!

Täällä on sitten rohkeita oman tien kulkijoita, jotka vähän välittävät siitä mitä muut ajattelee. Niistä selkeitä esimerkkejä on onneksi paljon.
Virkistäviä, joista ihan hyvin voi sanoa, että he ovat kannattava "sijoitus", jos näin leikillisesti voi sanoa...

Rohkeita ajattelijoita ja EI-laumasieluja täällä on paljon ja he kirjoittelevat minulle.

Jos nimittäin osaa ajatella oikein, sellaisten lokakirjoittajien ja muiden alasajavien "koulukiusaajien" tyhmyyksien jälkeenkin, eikä ota niiden varsin typerää käytöstä oikeana, he ovat selvinneet minun mielestäni psykologisesta testistä täällä.

Jos nyt ihan esimerkin laitan, että kaikki tajuavat. Joku ei ikinä kiusaisi koska on älykäs. Silti hän ei pidä minusta jollain usein tiedostamattomalla tasolla. Niitäkin on. Onneksi hyvin harvinaisia ja luulen, että olen antanut heille väärän kuvan itsestäni. Haluaisin tavata kaikki älykkäät livenä, jotka ovat antipatiassa minuun. haluan siksi, että haluaisin tietää, mikä on antipatian tuonut. Väitän, että olen sopuisin ja mukavin ja ystävällisin henkilö... ja kyllä. Sanotaan etten ole tyhmä...

Sitten on niitä, jotka nauttivat siitä, että viikonpäiviäni tuhotaan ja minua koettavat kaikin mahdollisin tavoin alistaa tökeröillä tavoilla. He ovat järjestään varsin lahjattomia. He eivät pidä muusta tyylistä kuin siitä mitä osaavat ja he nauravat vain miespuoliselle ajattelijalle, koska eivät itse pysty siihen, esim. kirjoittamaan tai tyyliin. He ovat siis myös kateellisia.

Ne eivät oikeasti ole harmittavia minulle, muutoin kun silloin kun levittävät törkyjuttua ja esiintyvät ei-idiootteina. Jotenkin se rasittaa minua, jos eivät näe, mitä HE kirjoittavat! Se vain on niin myötähäpeän raivostuttavaa...

Viikonpäivieni tuhoaminen ainakin on merkki siitä, että se ihminen ei kovin mukava ole. Sellaisen ystävänä olisi uhka olla.

Sitten on niitä, jotka ovat laajakatsoisia ja persoonallisia ja hyviä ihmisiä aivan selvästi. Minulla on onneksi tällaisia tukijoita!

SUMMA SUMMARUM!

MINUN TUKIJANI OVAT KAIKKI ihanasti ajattelelevia laajakatsoisia älykkäitä itsenäisesti ajattelevia ihmisiä!

NYT JOKU koiranleuka ajattelee, että ahaa, hän on kiva silloin kun juttelee Arskan, minun, kanssa! Ei ole näin! Jos huomaatte heidän ajatusmaailmaansa ja luonnettaan ja älykkyyttään, he valikoituvat!! Ja en voi olla olematta siitä ylpeä!

Vain liian varovaisesti suhtautuvat tai hieman pelkääväiset liian arat älyköt välttävät minua. En sille asialle voi mitään kun tämä ei ole real-vaan virtuaaliKitinä. Tapaan teidät mielelläni livenä!

ELI KIITOS KAIKILLE TUKIJOILLENI. Olette ihania!

Ja pyydän epäileviä lukemaan tuo edellinen. EN OLE NYT HAALIMASSA lisää tukijoita vaan levitän hiukan ymmärrystä, JOS JOKU EI KUITENKAAN ajattele omilla aivoillaan!!

Noniin. Pitkästä aikaa romaani! Suukko tukijoilleni tai miehille siis halaus.
Ja muutkin saavat halauksen. Ihmisiähän me ollaan ja kukaan ei ole oikeastaan syyllinen siihen minkälaisen pään on saanut! Muistetaan ja muistan sen! halaus siis. :)

S t a d i n a r s k a
Stadinarska
Kitisijä

Huomio!! Koska moni on lukenut jo Stadinarskan Sanomia (katson tilastosta) tuon edellisen pitkän kirjoitukseni jälkeen niin tässä ILMOITUS!

KORJASIN TUOTA KIRJOITUSTA, KOSKA SIINÄ OLI MUUTAMIA VIRHEITÄ JA VAIKEITA LAUSEKOHTIA. LUKEKAA UUDELLEEN, please.

Kiitän taasen!

S t a d i n a r s k a
Jenny Daa-aah! ling

Tyttäreni, jota pidän melko fiksuna ja ajattelevaisena kuukautta vajaa 5-vuotiaana, lohdutti päiväkodissa kiusatuksi tullutta serkkupoikaansa:

Kuule, kun maailmaanhan mahtuu kaikenlaisia. Kaikki ei oo yhtä viisaita ja kivoja ja jotkut lapset ei vaan oo kuunnellu mitä isillä on sanottavaa. Tai sitten niiden isi on kuollu eikä kukaan ole pystynyt opettamaan tärkeitä asioita. Äideillä ei ehkä ole aikaa. Lapsella voi olla paha mieli ja sitten se kiusaa muita. Kiusaritkin tarvitsee ystäviä mut mä en jaksa sellanen olla. Oon sun ystäväs.

Tämänkin tallensin sinne, minne elämäni tärkeimmät virkkeet kuuluvat. Ja siis lisäksi nyt tähän ketjuun. ;)

Muksaa lauantaita. :h:
Stadinarska
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tyttäreni, jota pidän melko fiksuna ja ajattelevaisena kuukautta vajaa 5-vuotiaana, lohdutti päiväkodissa kiusatuksi tullutta serkkupoikaansa:

Kuule, kun maailmaanhan mahtuu kaikenlaisia. Kaikki ei oo yhtä viisaita ja kivoja ja jotkut lapset ei vaan oo kuunnellu mitä isillä on sanottavaa. Tai sitten niiden isi on kuollu eikä kukaan ole pystynyt opettamaan tärkeitä asioita. Äideillä ei ehkä ole aikaa. Lapsella voi olla paha mieli ja sitten se kiusaa muita. Kiusaritkin tarvitsee ystäviä mut mä en jaksa sellanen olla. Oon sun ystäväs.

Tämänkin tallensin sinne, minne elämäni tärkeimmät virkkeet kuuluvat. Ja siis lisäksi nyt tähän ketjuun. ;)

Muksaa lauantaita. :h:
GOLDEN JENNYG ja PIENI JENNY :h: . Eihän tuota voi kauniimmin sanoa . Ja oikeammin. Tämä on hyvä säilöä. Siihen ei yksinkertaisesti ole hyvä lisätä tai poistaa mitään!
Tyttäresi on henkinen hyvä pieni ihminen. Hyvä, että hän on täällä maailmassa. Hyvä, että hyvässä huomassasi. Pidä aina huolta.

Ja kiitos kaunis tosiaankin, että kaunistat palstaani tällä hienolla arvokkaalla tärkeällä virkkeellä. Palstani kun on hiukan miehinenkin usein, on todella mielissään kun saa naisellista ääntä, joten kannustan sinua jatkossakin lähestymään pikku "palstalastani"!

Iso hali :h: sinulle ja tyttärellesi toivoo ystävällisesti

S t a d i n a r s k a
Stadinarska
Kitisijä

Frederik Krueger kirjoitti:
SamiNarsku kirjoitti:Hei kaikki palleroiset ja vakavamielisesti vammaiset!
Safkaa palstalapseroiselle...

- ituja
- etelän hetelmiä
- sisäfilèébiffêjä
- maustevoita
- ja tietenkin lopuksi röpöttää olutta :beer: :miitti: :perse: :barf: :laatta:

Vitsi:

- Kävin kaupassa ostamassa sieniä.
- Ai, montako aiot syödä?
- En yhtään, ostin pesusieniä.

:perse: :rofl:
Moi Homie ja kiitos vastauksestasi taasen. Olitko röpöttänyt kun postauksesi feikkipalstalla, heh?

Kiitos Safkasta pallerolle. Kumma kun sinä tunnut niin takakireältä. Se vaan tuntuu vastatessa sunkin fiilikset. Ihan kuin ampiaiset pistelisi sinua...voin olla väärässä, mutta sitä aistin, parahin Homeboy!

Hyi kun sä puhut vammaisista, sehän on barbaarista ja moukkamaista, huhhuh. Mikä sun Homie oikein on?

Ja mikä tuo "olevinaan" ruokalista on? SINÄHÄN KUULOSTAT MUOVILTA nyt? Kamalaa jos Homien luomu-rentous vaihtuu muoviin. Mitäs tämä nyt on?

Ai sieniä ja pesusieniä. HOMIE! Mikäs nyt on. KAMALAA tämä koska tukijoitteni kunnia-asia on olla aito ja nyt minun täytyy huomauttaa että sinä olet ihan korviketta nyt, Homie, kaverini!

AIDON ELI ESIMERKIKSI STADINARSKAN JA EPÄAIDON MUOVISEN FEIKKIPIRAATIN EROTTAA TOISISTAAN SILLÄ ETTÄ AJATTELEE SEURAAVAA.

AITO STADINARSKATYYPPIVERTAUS.

Poika menee kauniin terveen tytön luo ja ojentaa hänelle kauniin tuoreen punaisen ruusun.

KORVIKEMUOVI-SAMINARSKU VERTAUS

Haisulipoika laahustaa raskaasti meikatun ja lävistetyn nuoren kokeneen kalpean naisen luokse ja ojentaa tälle muovisen pölyisen tekokukkamöykyn ja oksentaa mennessään jääkaapille kaljaa ottamaan.

Tämä vain siksi että osaatte erottaa miellekuvana aidon ja oikean.

Homeboy...minusta tuntuu että pilailit tuossa ylhäällä. Sinä et tosiaankaan osaa edes olla noin feikki. ...

TULE TAKAISIN KOTIIN Homeboy.

JA RAKKAAT TUKIJANI muut , antakaa tukenne niinkuin tukenne olettekin antaneet. Kiitän

S t a d i n a r s k a
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:
TULE TAKAISIN KOTIIN Homeboy.
Täällä ollaan. :wink:

Viime perjantaina (27.11.) röpötin. Nyt menossa nenänvalkaisukausi.
Eilen Englantilaisen koulun kirpparilla. Joitain löytöjä.

YLE se tässä raportoi että monissa sotapeleissä rikotaan ihmisoikeudet sotatilanteissa määrittävää Geneven sopimusta. Hirveää. :shock:
Sanat eivät riitä kuvaamaan kuinka kauheaa tuo on. Nykysuomen sanakirjassa on 200 000 sanaa, mutta ne eivät riitä. :shock:

Päivän siteeraus:

"Älä koskaan valehtele, jos voit keplotella tilanteesta puhumalla paskaa."
- Harry G. Frankfurt

Vitsi:

Kitinäläinen X matkusti Amsterdamiin ja takaisin. Helsinki-Vantaan lentoasemalla hänet vietiin tullitarkastukseen. Pian oven takaa kuului ääni: "Mä luulin, että se oli PIIPPUTUPAKKAA!" :roll:

Ei tässä enempiä.

Homeboy
puhdikas palkokasvi
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Homeboy65 kirjoitti:...
Vittu jätkä matkii! Keksi omat juttusi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin