RP kirjoitti:Pitäisi ostaa työtuoli, onko kokemuksia satulatuolista?
Sen verran että kannattaa pyytää useampi malli koeistuttavaksi, iiisoja eroja tuoleissa. Ja sittenhän se vaikuttaa myös työpöydän korkeuteen, suosittelen sähköjalkoja työpöytään.
Vihjatkaas pääkaupunkiseudun mestoja, jotka järjestävät kokkausiltoja esim. yritysporukoille! Sushi, tapakset ja ranskalainen keittiö ainakin kokeiltu jo aiempina vuosina.
^ Oon ollut useilla kokkauskursseilla ja mä tykkäsin Sarasta Paras on kyllä ollut Kari Aihisen kokkaustapahtuma, mutten tiedä minkä firman kautta häntä voi bookata.
^ Just tossa jtn tietoja päivittelin, ko aikasemmin ei oo onnistunu alkuunkaan ja siihen palanu päreet ja oon jättäny vallan sikseen sit, nyt se sentään niitä hyväksy mut arpo isoja kirjaimia sinne sun tänne aivan sattumanvarasesti. Eli vaikutan lukihäiriöiseltä urpolta (mikä nyt ei välttämättä vallan kaukana todellisuudesta oo, no lukihäiriöö ei sentäs o siunaantunu). Eli se perse feisbuukkia vaivaa et se ON ihan perse.
Macajuurijauhe on ehkä kamalinta skeidaa mitä olen ikinä maistellut. Nyt en jotenkin enää ihmettele että tietynsortinpiipertäjät tuntuvat olevan niinku enemmän purjo ahterissa poikittain.
Millä sen maun saa peitettyä jos sitä meinaa syödä? Hyvää se kai tekisi, mutta aamiaishetkeni ovat muuttuneet painaijaisiksi!!!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:
Millä sen maun saa peitettyä jos sitä meinaa syödä? Hyvää se kai tekisi, mutta aamiaishetkeni ovat muuttuneet painaijaisiksi!!!
Kohtalotoveri, mäkin tyhmyyksissäni sorruin kokeilemaan joskus. Smoothien seassa meni, pieninä määrinä, mutta jostain syystä pussukka on kyllä jäänyt lojumaan hyllyyn ja säteilemään hyväätekevyyttään ihan keskenään...
Tää lienee niitä "jos se maistuu pahalta, sen on oltava terveellistä" -juttuja.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Miksi te syötte niitä? "Superruoat" ovat käytännössä ylihypetettyä pahanmakuista hevonpaskaa, joiden terveydelliset vaikutukset ovat jääneet kliinisesti todistamatta.
Menkää mieluummin metsään poimimaan mustikoita, senkin typerät nartut.