Toisaalta nämä lääkärit eivät olleet nähneet koskaan pölynimuria (piti kertoa mikä se on) ja valmiiksi kypsiä pakastekalapuikkoja yrittivät paistaa hellalla, täyttäen koko asunnon savulla. Mohamud oli kuulemma syntynyt Ogadenin autiomaassa. Puhui kyllä englantia, italiaa, arabiaa ja ties mitä neekeriheimomongerrusta. Pukeutui usein kaftaaniin.Zeb kirjoitti:
Oletko varma ettei tämä johtunut sittenkin siitä, että olivat lääkäreitä, eikä siitä somaliudesta?
Päivän uutiskatsaus
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Pikkaisen pinnistelemällä olisit saattanut tämän keksiä ihan itsekin, mutta autetaan nyt miestä mäessä. Lusikka ja kauha ja tolleen.exPertti kirjoitti:Miten nämä kaksi asiaa kommenttia liittyvät toisiinsa?
Elcon lähes onslowmasamainen horina siitä, miten rummutan näiden "monikulttuurisuuskriitikkojen" alempaa sosiaalista statusta lienee saanut kimmokkeensa siitä, että aiemmassa ketjussa esitin, että "Halla-ahon ydinkannattajaressukoille ei ole kyetty antamaan sosiaalisia, tiedollisia ja taidollisia eväitä selvitä nykymaailmassa, mikä on sitten johtanut itsetunnon ja omakuvan romahtamiseen. Ja tästä pisteestä on sitten kovin lyhyt matka siihen, että sulkee silmänsä oman ulkomaalaisten syntipukkidemonisointinsa ilmeiseltä perusteettomuudelta. Johonkinhan sitä pitää omanarvontuntonsa rakentaa, myös rassukoiden." Tätä taustaa vasten oli sitten nähdäkseni ihan relevanttia huomauttaa, että persujen äänestäjäkunnasta tiedämme ihan tutkitusti, että yliedustettuna on juuri se väestöryhmä, joka ei ole saanut tiedollisia ja taidollisia valmiuksia luovia nykyaikaisessa tietoyhteiskunnassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Mies = ressukkaurpiainen kirjoitti:Pikkaisen pinnistelemällä olisit saattanut tämän keksiä ihan itsekin, mutta autetaan nyt miestä mäessä. Lusikka ja kauha ja tolleen.exPertti kirjoitti:Miten nämä kaksi asiaa kommenttia liittyvät toisiinsa?
Elcon lähes onslowmasamainen horina siitä, miten rummutan näiden "monikulttuurisuuskriitikkojen" alempaa sosiaalista statusta lienee saanut kimmokkeensa siitä, että aiemmassa ketjussa esitin, että "Halla-ahon ydinkannattajaressukoille ei ole kyetty antamaan sosiaalisia, tiedollisia ja taidollisia eväitä selvitä nykymaailmassa, mikä on sitten johtanut itsetunnon ja omakuvan romahtamiseen. Ja tästä pisteestä on sitten kovin lyhyt matka siihen, että sulkee silmänsä oman ulkomaalaisten syntipukkidemonisointinsa ilmeiseltä perusteettomuudelta. Johonkinhan sitä pitää omanarvontuntonsa rakentaa, myös rassukoiden." Tätä taustaa vasten oli sitten nähdäkseni ihan relevanttia huomauttaa, että persujen äänestäjäkunnasta tiedämme ihan tutkitusti, että yliedustettuna on juuri se väestöryhmä, joka ei ole saanut tiedollisia ja taidollisia valmiuksia luovia nykyaikaisessa tietoyhteiskunnassa.
Huonosti koulutettu = ressukka
En kyllä tajua logiikkaasi. Minusta vaikutat siltä ylikouluttautuneelta huonoitsetuntoiselta kiusatulta pikkupojalta, joka isona ylenkatsoo kaikkia norsunluutornistaan. Tässä se mielikuva, joka tekstistä huokuu.
Came here for school, graduated to the high life
Itse en edes heitä äänestä, alkaa vaan tämä ylenmääräinen elitistinen oman pierun hajun analysointi ottaa päähän.Rouva Pupu kirjoitti:Unohdat sen, että kriittisyys ei ole sama kuin Perussuomalaisuus. Itse en todellakaan ole Persu, ääneni olen antanut pakosta kyseiseen puolueeseen.
Eikä siinä vielä kaikki, Ostos-TV:tä lainatakseni. Nuivat eivät myöskään ole koskaan käyneet Suomen rajojen ulkopuolella.elco kirjoitti:Paitsi että ovat tietenkin köyhiä, rumia, lihavia, tyhmiä, juntteja ja työttömiä, kuten päivystävä filosofimme urpiainen jaksaa rummuttaa.Rouva Pupu kirjoitti: Yleinen väittämä on, että nuivuuteen taipuvaiset ihmiset on vähän tekemisissä "tuntemattoman" kanssa.
Korjaa "rassukat" urpiaisella niin olet maalissa.exPertti kirjoitti:Minusta vaikutat siltä ylikouluttautuneelta huonoitsetuntoiselta kiusatulta pikkupojalta, joka isona ylenkatsoo kaikkia norsunluutornistaan.
urpiainen kirjoitti: Johonkinhan sitä pitää omanarvontuntonsa rakentaa, myös rassukoiden."
Kiitos analyysista, tutkiskelen sitä sydämessäni. En tosin kyllä oikein näe, miksi tyrmäät katkeroituneena elitisminä sen, että etsii Suomen poliittisen kentän huomattavalle rakenteelliselle muutokselle rakenteellis-sosiologista selitystä. Kai aika moni muukin näkee koulutuksen avaimena muuttuvan todellisuuden kanssa pärjäämiseen.exPertti kirjoitti:En kyllä tajua logiikkaasi. Minusta vaikutat siltä ylikouluttautuneelta huonoitsetuntoiselta kiusatulta pikkupojalta, joka isona ylenkatsoo kaikkia norsunluutornistaan. Tässä se mielikuva, joka tekstistä huokuu.
Sinänsä se, että et ymmärrä yhteiskunnallisten rakenteiden logiikkaa, ei enää yllätä.
Se puhuu kuin persu, se puolustaa persuja, se äänestää persuja, siis se ei ole persu.RouvaPupu kirjoitti:Itse en todellakaan ole Persu, ääneni olen antanut pakosta kyseiseen puolueeseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ah, ihanaa elitismiä. Minä en voi ymmärtää korkealentoista ajatteluasi, kun luinkin vaan tylsästi kaupallisia ja tekniikkaa.urpiainen kirjoitti:Kiitos analyysista, tutkiskelen sitä sydämessäni. En tosin kyllä oikein näe, miksi tyrmäät katkeroituneena elitisminä sen, että etsii Suomen poliittisen ketän huomattavalle rakenteelliselle muutokselle rakenteellis-sosiologista selitystä. Kai aika moni muukin näkee koulutuksen avaimena muuttuvan todellisuuden kanssa pärjäämiseen.
Sinänsä se, että et ymmärrä yhteiskunnallisten rakenteiden logiikkaa, ei enää yllätä.
Jos löydät jostakin south parkin jakson kun ihmiset ostivat hybridiautoja niin suosittelen katsomaan avoimin mielin.
Kiitos, että varmistit kyseessä olevan "kouluttamattomat ajattelevat väärin, koska ovat kouluttautumattomia" ilmiön. Tietty ymmärrettäväähän sinun on hakea selityksiä sille miksi jotkut kehtaavat ajatella niin eri tavalla kuin sinä (joka siis ei ole yleensä missään väärässä).
Menevät pilaamaan meidän ajopuuteorian vai miten se meni?Rouva Pupu kirjoitti:^Oikeastihan Urpoa ärsyttää se, että sitä paremmin koulutetut äänestää väärin. Ihan aikuisten oikeasti. Asia kun tuntuu olevan jonkin sortin pakkomielle, silloin luulisi tämänkin olevan tiedossa.
Äänestämättä jättäminen ei ole vaihtoehto. Muissa puolueissa ei ole hyvin koulutettuja kriittisiä ehdokkaita. Silloin se on pakko. Muutenhan äänestäisin kokkareita, kuten ennenkin.Zeb kirjoitti:Onneksi eivät käyneet täällä pakottamassa :shock:Rouva Pupu kirjoitti:Itse en todellakaan ole Persu, ääneni olen antanut pakosta kyseiseen puolueeseen.
Höö. Asiahan ei minulle kuulu, mutta epäilen vahvasti, ettei koulutuksellasi ollut ko.kommentin kanssa mitään tekoa, ulosannillasi tällä palstalla sitäkin enemmän.exPertti kirjoitti:
Ah, ihanaa elitismiä. Minä en voi ymmärtää korkealentoista ajatteluasi, kun luinkin vaan tylsästi kaupallisia ja tekniikkaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Oma teoriani tästä kriittisen keskustelun hankaloittamisesta, hyssyttelystä tai vähintään hullujen hommaksi leimaamisesta on se, että mitä enemmän näitä kriitikoita löytyy sitä hankalampi on unhoittaa oma erehtymisensä a la taistolaiset. Heiltähän se vielä sujui, kun kukaan ei oikein uskaltanut sanoa mitään suuren ja mahtavan arvostelulta kuulostavaa.
Nettipalstaulosanti ei aina ehkä kerro ihan kaikkea ihmisestä. Jos se kertoisi olisin leikannut jo nettipiuhan kymmeneen yhtä pitkään osaan väittäen juuri ennen katkaisua asuvani ruotsissa.Lilo kirjoitti:Höö. Asiahan ei minulle kuulu, mutta epäilen vahvasti, ettei koulutuksellasi ollut ko.kommentin kanssa mitään tekoa, ulosannillasi tällä palstalla sitäkin enemmän.

Ja kuten urpiainen sanoi, tällä on korrelaatio korkeakoulutuksen kanssa. Öö hetkinen. Siis korkeakoulutettu ei voi olla köyhä, ruma, lihava, tyhmä, juntti ja työtön. Niinkö?elco kirjoitti:Paitsi että ovat tietenkin köyhiä, rumia, lihavia, tyhmiä, juntteja ja työttömiä, kuten päivystävä filosofimme urpiainen jaksaa rummuttaa.
No ei nyt MILLÄÄN pahalla, mutta koulutuksilla on eroa enkä minä ainakaan tänä pänä lähtisi elvistelemään pelkästään sillä yliopistolla. Monet yliopistossa koulutetut tuntuvat olevat ihan pihalla esimerkiksi ympäristönsuojelusta, tasa-arvosta ja maahanmuutosta. Edes mitään keskustelua ei voi käydä näistä asioista kun heti on maailmantuhoaja, sovinisti tai rasisti. Kokemukseni mukaan lääkärien, lakimiesten ja tekniikan ihmisten kanssa voi käydä keskustelua, humanistien kanssa ei. Poikkeuksia on.Taloustutkimus & Yle kirjoitti:Kun katsotaan kannattajakunnan koulutusta, kuva perussuomalaisista työväenpuolueena vahvistuu: puolueen kannattajista 53 prosenttia on käynyt ammattikoulun tai opistotason koulutuksen, ja 27 prosentilla opinnot ovat jääneet peruskoulun tai keski- tai kansakoulun suorittamisen jälkeen. Yliopistokoulutus on vain viidellä prosentilla perussuomalaisten kannattajista.
Ja sen kyllä huomaa! Osalla on käytännön kokemusta ja osa elää pilvilinnoissa.Taloustutkimus & Yle kirjoitti: Ero muihin puolueisiin on huima. Esimerkiksi vihreiden kannattajista yliopistokoulutus on 33 prosentilla ja ammattikoulutus vain seitsemällä prosentilla.
Ja mokuttajaissa on suurin osa naisia. Mitä sitten?Taloustutkimus & Yle kirjoitti: Tärkeä havainto on myös se, että perussuomalaiset on miesten puolue. Puolueen kannattajista on miehiä peräti 67 prosenttia – enemmän kuin missään muussa puolueessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mun muistaakseni Urpiainen on tohtori.Rouva Pupu kirjoitti:^Oikeastihan Urpoa ärsyttää se, että sitä paremmin koulutetut äänestää väärin. Ihan aikuisten oikeasti. Asia kun tuntuu olevan jonkin sortin pakkomielle, silloin luulisi tämänkin olevan tiedossa.
Ei silti, että se tarkoittaisi, että hän on sen perusteella oikeassa, mutta lienee kuitenkin tämän palstan korkeimmin kouluttautunut henkilö (joku muukin tohtori täällä on, (Teräslilja?))
Huuhaahumanisteja taitaa eniten ärsyttää se seikka, että he hukkaavat opiskeluistaan vuosikausia paskapalkkaisten paperinpyörittäjähommien takia, ja sitten matkalla äänestyspaikalle tulee ammattikoulun käynyt Reino äänestämään uudella hienolla autolla ja roiskauttaa sohjokurat huuhaahumanistin Aino-polkupyörän päälle.Rouva Pupu kirjoitti:^Oikeastihan Urpoa ärsyttää se, että sitä paremmin koulutetut äänestää väärin. Ihan aikuisten oikeasti. Asia kun tuntuu olevan jonkin sortin pakkomielle, silloin luulisi tämänkin olevan tiedossa.
Kyllähän siinä vähemmästäkin alkaa korkeasti koulutetun itsetunto kärsimään, kun parta sohjossa joutuu vierestä katsomaan kun ammattikoulun käyneellä ja perussuomalaista äänestäneellä remontti-Reinolla pyyhkii elämässä kaikilla saroilla paremmin.
Kateudestahan suomalaiset tunnetaan.
-
- Kitisijä
Sun tehtävä ei olekaan kritisoida tai tuomita, vaan kirjoittaa tykimmät respat!NuoriD kirjoitti:Pelkään jääväni tässä rintamalinjojen väliin, kun en pysty oikein varauksetta hyväksymään persujen tai mokuttajien teesejä kumpiakaan.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 02.09.2009 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.