Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Voiks Uimastadikalle tai Kumpulan maauimalaan mennä? Siis onko siellä vaan kirkuvia, altaaseen pissaavia kakaroita, perverssejä, kyttääviä pappoja ja taskuvarkaita? Mulla on vieroitusoireita, kun en oo päässyt vesijuoksemaan, ku meijän salilla meni allas kiinni. Pulikoin mielellään vain sellaisessa paikassa, jossa voin nähdä pohjan eikä siellä ole esim. ruumiita, vesikasveja, rikkinäisiä pulloja tai murhaajasärkiä.
Edit: typo
Viimeksi muokannut swirl, 28.06.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl kirjoitti:^Mut entä ne kirkuvat veteenpissaajat? Pelottaa. Onks noissa oma rata vesijuoksijoille? Onks vesijuoksuvöitä?
T: Kyselyikäinen
Veteenpissijät lienee lasten- tai hyppyaltaassa Stadikalla. Ei ainakaan vesijuoksuradalla, jollainen on siis oma. Vöistä tiedä, enkä Kumpulan uimalassa oo koskaan käynyt, mutta Stadion on ok, vaikka porukkaa noin kaikin puolin riittää tietysti runsaasti nätillä ilmalla. Kannatta mennä joko just avauduttua tai sitten vasta vähän ennen sulkemista.
sipsi kirjoitti:Onks chili ihan nou nou, jos on raskaana? Meinasin vaan, että tuleeko siitä lapsesta sitten tulennielijä, jos syö vähän maustetumpaa ruokaa?
Mulle syötettiin jo pienestä pitäen kuulemma melko reippaasti valkosipulia. Sitten musta tuli tämmönen.
Miks naiset aina hyökkää kimppuun rykelmänä? Silleen että ensin on päiviä - pahimmassa tapauksessa jopa viikko tai pari - ettei ole minkäännäköisiä prospecteja tai säpinöitä. Sitten yht'äkkiä on taas joku 3-4 naista kiinnostunut ja homma pitäisi jonglöörata jotenkin kunnialla kotiin siten että kaikkia pääsisi testaamaan, mutta kukaan ei tulisi huijatuksi.
Toklhan ingenjööri osaa luoda projektikaavion, jossa jokainen saa ansionsa mukaan, vastuut ovat selvät, pullonkaulat selätettyjä eikä päällekkäisyyksiä ole?
Miksi, siihen ei ole muuta vastausta kuin kuukausikierto.