Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Elppis kirjoitti::D Huomaa että takana on "hyvin" nukuttu yö ;)
Tissit on osa mammautta ja tissit on kivoja, miksei niistä sais puhua?
Niin on. Jos selviän klo 16 asti lyömättä jotakuta, päivä on ollut onnistunut.
Ei silti, olisin kihahtanut tuosta kommentista 12 tunnin yöunetkin plakkarissa.

Kommentin antaja kokee ilmeisesti, että me miehet "alennamme" pyhää, puhdasta äitiyttä rasvaisilla kommenteillamme, kun uskallamme ajatella kumppaniamme seksuaalisena olentona senkin jälkeen kun lapsi on syntynyt.

Aivan kilinvitunhaituvan sama. Menen leikkimään pojan kanssa hetkeksi, niin unohtuu nämä vähemmän tärkeät asiat...
Viimeksi muokannut daddykillkill, 14.08.2008 8:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

No voi vittu että on "herkkää" porukkaa. Mä en kuule "isitappaja" edes tiedä mitä noraus tarkoittaa, mut varmaan jotain tosi tuhmaa, hah, ihan sama hei!

Säästä hermos, tuut tarviimaan niitä vielä monesti uhmaikäisesi kanssa, voi parkaa poloista, jos ne noin herkästi menee! :wink:
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Elppis kirjoitti:

Tissit on osa mammautta ja tissit on kivoja, miksei niistä sais puhua?

Toki saatte puhua, mut kai mäkin saan sanoa, että tollanen juttu sopis paremmin vaikka erotiikka-osastolle. Onneks mun mies ei käy mammaketjuihin höpöttää mun tisseistä, yäks. Ihan on meidän kahdenkeskinen juttu meidän ruumiinosat tossa mielessä. Kai tähän maailmaan nyt mahtuu muitakin kun teitä, joista toi on tosi normaalia.



HAH HAH HAH.... kyllä mun mies mut näkee seksuaalisena olentona, vaikka olen synnyttänyt kaksi lasta... ehkä jopa enemmän, on niin ylpeä musta. Daddykill on nyt vähän hakusessa mun kanssani. Ei kannattais noin hätäsii päästellä suustaan.
Viimeksi muokannut Alexandra, 14.08.2008 8:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

daddykillkill kirjoitti:Menen leikkimään pojan kanssa hetkeksi, niin unohtuu nämä vähemmän tärkeät asiat...
Onkohan muuten miesten keskuudessa normaalia, että kun rintoja "käytetään" imetykseen, niihin ei uskalla ns. koskea? Nyt kun toi imetys loppui, eikä tartte liivinsuojukset kainalossa viilettää, niin mies on kuin pikkupoika rintojen kanssa. *Näpl-näpl-näpl*
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Alexandra kirjoitti:
Elppis kirjoitti:

Tissit on osa mammautta ja tissit on kivoja, miksei niistä sais puhua?

Toki saatte puhua, mut kai mäkin saan sanoa, että tollanen juttu sopis paremmin vaikka erotiikka-osastolle. Onneks mun mies ei käy mammaketjuihin höpöttää mun tisseistä, yäks. Ihan on meidän kahdenkeskinen juttu meidän ruumiinosat tossa mielessä. Kai tähän maailmaan nyt mahtuu muitakin kun teitä, joista toi on tosi normaalia.
Mä ajattelen asiaa tosiaan siltä kannalta, että jos ei saa "anonyyminä" netissä jutella kaikista asioista, niin missä sitten? Ja kyllähän noi RINNAT ja niiden kokoerot on miehille ihan outo asia, vielä oudompi kuin meille. Miehet on ikuisesti tollasissa asioissa pikkupoikia (thank god), joten tissijutut hihityttää. Mä en panis pahakseni ollenkaan jos oma mies ihmettelisi asioita muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.
Toi mitä kirjotit, on tosiaan teidän tapa. Kukin tavallaan, eiks jee? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Alexandra kirjoitti:Toki saatte puhua, mut kai mäkin saan sanoa, että tollanen juttu sopis paremmin vaikka erotiikka-osastolle.
Pitää kai sitten naamioida se vaan sanomalla jotain tyyliin "voi rakas kultaseni, olet - jos vaan mitenkään mahdollista - vielä entistäkin kauniimpi!" (eli "jumankekka mitkä tissit!" toisin esitettynä)
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Elppis kirjoitti:
Alexandra kirjoitti:
Elppis kirjoitti:

Tissit on osa mammautta ja tissit on kivoja, miksei niistä sais puhua?

Toki saatte puhua, mut kai mäkin saan sanoa, että tollanen juttu sopis paremmin vaikka erotiikka-osastolle. Onneks mun mies ei käy mammaketjuihin höpöttää mun tisseistä, yäks. Ihan on meidän kahdenkeskinen juttu meidän ruumiinosat tossa mielessä. Kai tähän maailmaan nyt mahtuu muitakin kun teitä, joista toi on tosi normaalia.
Mä ajattelen asiaa tosiaan siltä kannalta, että jos ei saa "anonyyminä" netissä jutella kaikista asioista, niin missä sitten? Ja kyllähän noi RINNAT ja niiden kokoerot on miehille ihan outo asia, vielä oudompi kuin meille. Miehet on ikuisesti tollasissa asioissa pikkupoikia (thank god), joten tissijutut hihityttää. Mä en panis pahakseni ollenkaan jos oma mies ihmettelisi asioita muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.
Toi mitä kirjotit, on tosiaan teidän tapa. Kukin tavallaan, eiks jee? ;)

No sitähän mä just, että jee jee, mutta tarviiko sit jonkun täällä kilahtaa mun kommentista (todella lapsellisesti vieläpä) ja sit sinä puolestelet. Ehkä en kuulu tänne foorumille, teillä tuntuu olevan jo valmiiksi joku sisäpiiri ja heitä puolustellaan, vähän lapselliselta tuntuu. Ehkä siirryn mammafoorumeille näiden asioiden tiimoilta.
Viimeksi muokannut Alexandra, 14.08.2008 8:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

NegaDuck kirjoitti:
Alexandra kirjoitti:Toki saatte puhua, mut kai mäkin saan sanoa, että tollanen juttu sopis paremmin vaikka erotiikka-osastolle.
Pitää kai sitten naamioida se vaan sanomalla jotain tyyliin "voi rakas kultaseni, olet - jos vaan mitenkään mahdollista - vielä entistäkin kauniimpi!" (eli "jumankekka mitkä tissit!" toisin esitettynä)

Onko sulla edes naista? Jos on, niin kyl mä luulen, että se mieluummin kuulee sun hehkutuksesi ihan itse, eikä niin että se lukee netissä, mitä mieltä sä hänestä olet, veikkaan...
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Alexandra kirjoitti: HAH HAH HAH....
OUTI? Ainakin typeryys on samaa luokkaa.
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

masa kirjoitti:
Alexandra kirjoitti: HAH HAH HAH....
OUTI? Ainakin typeryys on samaa luokkaa.

Voi hyvänen aika mikä paikka tämä on? Kiitos vaan, kasvakaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Alexandra kirjoitti:Toki saatte puhua, mut kai mäkin saan sanoa, että tollanen juttu sopis paremmin vaikka erotiikka-osastolle. Onneks mun mies ei käy mammaketjuihin höpöttää mun tisseistä, yäks. Ihan on meidän kahdenkeskinen juttu meidän ruumiinosat tossa mielessä. Kai tähän maailmaan nyt mahtuu muitakin kun teitä, joista toi on tosi normaalia.



HAH HAH HAH.... kyllä mun mies mut näkee seksuaalisena olentona, vaikka olen synnyttänyt kaksi lasta... ehkä jopa enemmän, on niin ylpeä musta. Daddykill on nyt vähän hakusessa mun kanssani. Ei kannattais noin hätäsii päästellä suustaan.
Ylempi kappale kertoo Pertille, että et itse näe itseäsi seksuaalisena olentona synnytyksen jälkeen ja haluat etteivät miehetkään häiritse sinua keskusteluillaan.

Alempi voitaisiin laittaa FAQ:n alaotsikolla "klassinen puolustusreaktio".
Came here for school, graduated to the high life
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

TISSIT!

Vttu toi "pyhät tissit" -ajattelu kuuluu sinne kaksplussan palstalle. Vain mun mielipide, kilahtakoon kuka lystää.
Ai niin, saako äiti (Saint Mama) olla pahalla päällä? :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai täällä ei sais näköjään enää puolustaa oman mielipiteen sivuavaa mielipidettä?

Eikä meillä ole ainakaan omassa parisuhteessa tapana käydä netissä lukemassa toistemme kommentteja, yhteistä elämää on tosiaan (!!) netin ulkopuolellakin

All for one and one for all! NOOOOOOT! (Borat-ääni) :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bliss kirjoitti:Ai niin, saako äiti (Saint Mama) olla pahalla päällä? :evil:
Ei saa. Eikä olla väsynyt. Eikä isä saa ajatella lapsestaan, että "voi vi*** pitäis nyt edes vähän aikaa turpansa kiinni!" tai "vittuillaksesko laskit uudet sonnat housuun JUST kun sain edelliset siivottua?!" tai "kyllä täällä joku muukin huomiota kaipaisi" kun äitee touhuaa vaan vauvan kanssa.

Ihan sinänsä kiva, että noita kirkasotsaisia mammapyhimyksiä maailmaan mahtuu. Mä olen varmaan sitten isänä täysi paska, kun kaikki yllämainitut ajatukset vilahtavat päivittäin päässä.

Toisaalta tyytyväisen pojan jokeltelujen seuraaminen hyvittää aika paljon...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

daddykillkill kirjoitti: Toisaalta tyytyväisen pojan jokeltelujen seuraaminen hyvittää aika paljon...
Parhaat palat vasta tulossa ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Toisaalta tyytyväisen pojan jokeltelujen seuraaminen hyvittää aika paljon...
Parhaat palat vasta tulossa ;)
Isi, en mä tartte viikkorahaa
Isi, avaanko sulle oluen?
Isi, mä lähden kaverille yöks niin saatte äidin kans pussata
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti: Isi, ..
Ei vaan: Isi, mitä tää aine on jota suihkuaa tosta sun keltasesta sukelluslaitteesta. Aika heikko kone. Ei kestänyt polkupyörän perässä hinaamista. Miks sä tommosen ostit?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaahans, oiskohan hurmosmamma bongattu täältäkin. Mitä.

No kuitenkin, olen sellaisille allerginen. Saan ihan ihottumaa. Törmäsin sellaiseen lajiin nyt sitten ensimmäistä kertaa raskautumisen jälkeen ja voi helvetti sitä älämölöä mitä siitä seurasi, taisi innostuksissaan päästää ihan höyryjä korvista. Miten nämä saa rauhallisiksi, silleen asiallisesti? Kun ei voi loputtomiinkaan vältellä. Tämä mun "oot sekasin, hanki elämä" ei oikein tehonnut halutulla tavalla. Paasaus oli sitä luokkaa, aijai.

No kuitenkin, tärkeiden asioiden pariin eli mistä saa kaikenlaisia kivoja potkupukuja sun muita (nettikauppoja), tiedätte kyllä millaisia tarkoitan pojjaat ja tytööt?

Hermojen menettäminen on ihan oukei, luonnotonta ois jos niin ei kävis. Mulla tulee ainakin käymään, enkä näe sitä kyllä mitenkään ongelmana. Miehellä voi mennä hiukan kauemmin kun on semmonen tasanen luonne.

Tänään ensimmäinen päivä kun heti aamusta pahoinvointi ei ole megaluokkaa vaan sellaista tasaista jomotusta kurkussa. Voisi jopa siivota ja pyykätä piiiitkästä aikaa nyt kun pystyy. Väsymyskin on jo suht aisoissa, pärjää ilman monen tunnin päikkäreitä.

Saan vihdoin sen pesukoneen, säästyy hitunen hermoista ainakin jollei muuta ;)
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rouva Pupu kirjoitti:Jaahans, oiskohan hurmosmamma bongattu täältäkin... No kuitenkin, olen sellaisille allerginen. Saan ihan ihottumaa.
Ditto. Erehdyin joskus vilkaisemaan paria vauvafoorumia ja voi ristus mitä sisäavaruuskadetteja marsalkansauva ojossa takomassa vääräuskoisia vanhempia paatoksella takaraivoon!

Google löytää montakin roku-aiheista baby-vaatekauppaa, tuossa yksi:
http://www.punkbabyclothes.net/
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti: No kuitenkin, tärkeiden asioiden pariin eli mistä saa kaikenlaisia kivoja potkupukuja sun muita (nettikauppoja)
Mm. seuraavaa tyrkyllä:
Tenavapuoti
Gymboree
Peppilotta
Lasten Metsola
Punavuoren Peikko
Metkula
Nitta
Helmililja
Pompox
Tinttamarelli
Keltainen Kettu
Kuperkeikka

Iteppä kysyit... :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Laitoin tiistaina kyselyn meidän lähimmälle eläinklinikalle (10 eläinlääkäriä, eli ei mikään turha laitos!) ensi kevään työpaikoista. Kutsuivat juttelemaan (mielellään!) lisää 8)
Työmatka olis 200m, alakerrassa olis ryhmäperhepäiväkoti. Eli nyt vaan peukkua pystyyn että poju sais siitä hoitopaikan :) Taloudellinen tilanne pakottaa pojan hoitoon jo äitiysloman päätteeksi, joten nimenomaan toi perhepäivähoito- idea kuulostaa parhaalta.

Noni, paiskatkaa nyt niitä kommentteja siitä, että pitäis jäädä lapsen kanssa kotiin mahdollisimman pitkäksi aikaa, niin voin kehitellä vastaväitteitä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Noni, paiskatkaa nyt niitä kommentteja siitä, että pitäis jäädä lapsen kanssa kotiin mahdollisimman pitkäksi aikaa, niin voin kehitellä vastaväitteitä.
Onks pakko? Meidän ipana aloitti päiväkotiuransa 10,5 kuukauden ikäisenä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sieltä vastattiin, eli 3.9. aamupäivällä menen paikan päälle :) (eläinklinkalta siis)
The great club outshines the individual, always and forever.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Elppis kirjoitti:Noni, paiskatkaa nyt niitä kommentteja siitä, että pitäis jäädä lapsen kanssa kotiin mahdollisimman pitkäksi aikaa, niin voin kehitellä vastaväitteitä.
Mut laitettiin tarhaan 9kk ikäsenä.
Täytyyks sanoo enempää??
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hellu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Noni, paiskatkaa nyt niitä kommentteja siitä, että pitäis jäädä lapsen kanssa kotiin mahdollisimman pitkäksi aikaa, niin voin kehitellä vastaväitteitä.
Mut laitettiin tarhaan 9kk ikäsenä.
Täytyyks sanoo enempää??
Täytyy, ihan vaik palstantäytteeks.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin