Kivojen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Tsemii tsemii jaksaa jaksaa! Alun kun saa vedettyä niin loppu menee itsekseen. Sijaistoimintoja vaan peliin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä voisin kohta olla kuukauden kännissä :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kreitsu kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Minä lupasin olla paastonajan selvinpäin. Sehän EI tarkoita sitä että viinaa ei saisi juoda, sitä vaan ei saa juoda niin paljoa että humaltuisi. Ei ollu kauhian vaikiaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kreitsu kirjoitti: Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Mä oon tällä määritelmällä aika pitkälti absolutisti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

annepa kirjoitti:
Minä lupasin olla paastonajan selvinpäin. Sehän EI tarkoita sitä että viinaa ei saisi juoda, sitä vaan ei saa juoda niin paljoa että humaltuisi. Ei ollu kauhian vaikiaa.
Mutta mäpäs olin ihan kokonaan absolutisti melkein kuukauden!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exsu kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Mä oon tällä määritelmällä aika pitkälti absolutisti.
Multa lähti oikeasti mopo käsistä "tissuttelun" suhteen eli olin joka viikonloppu ihan päissäni. Oli pakko katkaista se kierre, koska se ei ollut enää kivaa.

Nyt aloitin ihan uuden tavan nauttia alkoholista eli ruuan kanssa pari lasillista ja sitten tietty, jos tapaa kavereita ja mennään baariin tmv. niin ei tartte mitään jäävettä juoda ja känniinkin saa tulla. :)
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kreitsu kirjoitti:saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä
Olisi kiva, jos tässä pystyisi pysymään... mutta kun meikäläisellä menee aina vähän niinkuin tähän tyyliin:

Levyttäessään "Dr Feelgoodia" tuottaja Bob Rock asetti ehdoksi yhteistyölle bändin [Mötikät] ehdottoman raittiuden. Homma sujui aikansa, kunnes eräänä iltana oltiin illallisella jossa joku tarjosi basisti Sixxille lasin viiniä. Lasia seurasi toinen, hetken päästä oli kaksi pulloa juotu ja ukko säätää puhelimessa diilerinsä kanssa. "Nollasta sataan, tuosta vaan - kymmenessä minuutissa", pyöritteli Rock päätään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon viimeksi juonut alkoholia öö.. syyskuussa 2010.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään käynyt terassilla. Odotin pari minuuttia että Happy hour (klo 14 - 17) alkaisi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Mä lupasin itselleni olla kuukauden kännissä, mutten ole saanut aikaiseksi edes aloittaa. :roll:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Moi mä oon Ninni ja sain äsken seksiä vallan yllättäen :rofl:
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti:Moi mä oon Ninni ja sain äsken seksiä vallan yllättäen :rofl:
Jaaha, taas heikkenee huoltosuhde.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oliko UK kerrankin mies ja sanoi että panettaa samalla kun nahjusti niska lintassa ovesta sisään tuomaan röökiä ja suklaata?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku joku yllätti mut toist puolt Suomee tulemalla oven taa :h:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Oliko UK kerrankin mies ja sanoi että panettaa samalla kun nahjusti niska lintassa ovesta sisään tuomaan röökiä ja suklaata?
Ei se suklaata tuonu oo. Röökiä, maitoa, tuttelia (aikanaan), sipulia, MUN olkkaripöydän takas just, laittamaan verhoja 100 kertaa paikoilleen ku mä en yletä, plus lamput jne, muutti mun kans kahestaan kaik kamat tähän asuntoon, lainas rahaa, kulki mutsin hautajaisissa mun kans...mitähää vielä? On se hyvä mies, on. On on ja on.

Mut seksii en ole hältä saanut PÄIVÄLLEEN kolmeen vuoteen. Heh. Aika hyvin, just hiffasin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Hälvettiäkös sä netissä istut jos sulla on siellä mies? (ps. mä oon naimisissa, eri asia!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aika helvetinmoinen päivä kerrassaan duuniwise. Privana parempi. Taidan palkita hartiaosastoni puolikkaalla sirdaludilla.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elppis kirjoitti:^Hälvettiäkös sä netissä istut jos sulla on siellä mies? (ps. mä oon naimisissa, eri asia!)
Ja oot ollu naimisissa jo sen verran pitkään, että tulet viimeistään kohta huomaamaan ettei nettipalstalla roikkuminen ja miehen "hyötykäyttö" moniajona sulje toisiaan pois ;)
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:Moi mä oon Ninni ja sain äsken seksiä vallan yllättäen :rofl:
Osanottoni kikkelitelineelle.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Moi mä oon Ninni ja sain äsken seksiä vallan yllättäen :rofl:
Osanottoni kikkelitelineelle.
Kuule vallan tyytyväinen hää oli. Ja on. Tuossa kuorsaa.
Vastaa Viestiin