Perjantain pikkunätit jutut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Koira on kipiä!!! Tai sitten nyt on löytynyt eka ruoka-aine mitä se ei hotkase nanosekunnissa. Pakastin kesällä mansikoita kolmessa muodossa; kokonaisina, paloina ja muussina. Tuoreita mansikoita Tuike kyllä söi, mutta ei tuota pakastettua muussia!!! Jonka siis olen sulattanut. Meille se kyllä maistuu esim mansikkamargaritassa NOMNOMNOM mutta koiralle ei. Tuike kuitenkin tykkää esim mansikkirahkasta, tämä mansikkamössö pelkiltään vain ei uppoa. MIKÄ SILLÄ ON???++++
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:
annepa kirjoitti:No lue se koko viesti. Siinä lukee että viime vuonna tein ekan kerran ikänä ja oli makiaa.
Olisipa hauska tietää millaisia ilmansaasteiden tuomia myrkkyjä noista lihoista löytyy.
Varmaan aika pitkälti samoja mitä sä hengität keuhkoihis 24/7. Johonkin passiivisena roikkuvaan lihaan tarttuu epäpuhtauksia joku 1000 kertaa vähemmän kuin keuhkoihin jotka oikeasti imee sitä ilmaa itseensä.
Kylläpä meillä on samat ajatukset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^10 kiloa ois päivässä ~30 viestiä. Kyllä tuohon vuositasolla slamkin saa rehkiä. Viikkotasollahan tuo ei iso luku ole.
Davella on kirjoitustahtina täällä 28 viestiä päivässä statsien perusteella. Se tekee 10220 viestiä vuodessa. Ja Dave vielä jaksaa kirjoittaa yleensä reilusti pidemmin kuin pelkkiä slam-onelinereita.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Davella on kirjoitustahtina täällä 28 viestiä päivässä statsien perusteella. Se tekee 10220 viestiä vuodessa. Ja Dave vielä jaksaa kirjoittaa yleensä reilusti pidemmin kuin pelkkiä slam-onelinereita.
Suurin osa työajalla, huikee äijä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Suvinen kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun isä on vm -46.
Nyt meni lapsenusko. Joko minä olen oikeasti wanha tai Dave huomattavasti nuorempi kuin luulin, jos meillä kerran on samanikäiset isät :o
No sä oot vanha daah!

Mutta kuten sanoin iskä ja äippä oli 21 kun mä synnyin. Olivat kyllä seukanneet 12-vuotiaista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Davella on kirjoitustahtina täällä 28 viestiä päivässä statsien perusteella. Se tekee 10220 viestiä vuodessa. Ja Dave vielä jaksaa kirjoittaa yleensä reilusti pidemmin kuin pelkkiä slam-onelinereita.
Suurin osa työajalla, huikee äijä.
Mitähän mä saisin aikaan, jos tekisin töitä samalla intensiteetillä?

Oon muuten töissä taas. Täytyykin ottaa poka penkkiin.
Vastaa Viestiin