Bierjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Lehdessä luki miten sähköyhtiömme johtaja leuhuutteli sillä ettei heillä ole lumesta johtuvia sähkönjakeluongelmia ja virhepiikit on tänäänkin nolla. Tänään päivätty uutinen. Miksi meillä sitten on koko alueella mennyt useamman kerran koko roska pimeäksi. Kysyy epätietoinen.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RP kirjoitti:Miksi meillä sitten on koko alueella mennyt useamman kerran koko roska pimeäksi. Kysyy epätietoinen.
Katkot voivat johtua jostain tropista tai sitten kellarissanne asuu paha henki tai ehkä kylvetätte ankkaanne liikaa.
Viimeksi muokannut Bhven, 29.01.2011 0:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jäi sushi ja Cava huomiselle.
Näköjään talon lämmittäminenkin, pitää laittaa sähkölämmitys päälle €€ ! :x
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Bhven kirjoitti:
RP kirjoitti:Miksi meillä sitten on koko alueella mennyt useamman kerran koko roska pimeäksi. Kysyy epätietoinen.
Katkot voivat johtua jostain tropista tai sitten kellarissanne asuu paha henki tai ehkä kylvetätte ankkaanne liikaa.
Ei vaan kyseessä on koko alue joten kyllä se vikapiikin antaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Jotenkin tosi surullinen hahmo. Mä ihan aidosti toivoin että olis saanut tästä musabisneksestä uudet kuviot, mutta kyllä mä tunsin vaan myötähäpeää tätä Lady Kakkaa kuunnellessa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Jaa, ei tuo minusta niiiin pahalta kuulostanut. Eipä sillä että hyvältäkään, mutten muutenkaan välitä tuon genren tekeleistä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tuo esiintyminen ei oikein vakuuttanut, biisi itsessään kai aika normisettiä. Toivotaan että kokemuksen myötä alkaisi sutjaantumaan.
Vastaa Viestiin