Perjantai-pillitykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Saatanan saatana, ei se OBD- ja pakokaasumittaus ollut sit voimassa kun sen 3kk, vaikka veli väitti että olis 4kk. Viikko sit mennyt vanhaksi. Noh, ens viikolla sit uudet mittaukset, en varmana ole maksamassa sitä 42e kun kerran on mahis saada ilmaiseksikin. Ryöstäjät stna.
Mikset teetä sitä konttorilla samalla?
Öh, justhan sanoin että on mahis saada ilmaiseksi, niin miksi maksaisin sitten siitä hyvästä?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:Öh, justhan sanoin että on mahis saada ilmaiseksi, niin miksi maksaisin sitten siitä hyvästä?

Ei tartte säätää ja sählätä. Hertsikan Hakusilla:

KATSASTUS
Henkilö- tai pakettiauton määräaikaiskatsastus 52,00 €
Bensiinikäyttöisen pakokaasutesti 23,00 €
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Öh, justhan sanoin että on mahis saada ilmaiseksi, niin miksi maksaisin sitten siitä hyvästä?

Ei tartte säätää ja sählätä. Hertsikan Hakusilla:

KATSASTUS
Henkilö- tai pakettiauton määräaikaiskatsastus 52,00 €
Bensiinikäyttöisen pakokaasutesti 23,00 €
+19e OBD :wink:

Kyllä sählään, kun:

a) olen köyhä duunari
b) mua vituttaa toi lähes kaikille pakollinen riisto jostain 2 min hommasta jossa kate on aivan taivaallinen.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti: Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: +19e OBD :wink:

Kyllä sählään, kun:

a) olen köyhä duunari
b) mua vituttaa toi lähes kaikille pakollinen riisto jostain 2 min hommasta jossa kate on aivan taivaallinen.
Miksi obd pitää ottaa?

köyhä minäkin olen, mutta kun aika ei riitä säätämiseen, on helpompi hoitaa noi paskahommat kiukulla läpi asap.

:oops:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
www.thehun.com
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Muut mummolassa, omaa rauhaa jiihaa!
Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
www.thehun.com
Kuva

http://media.riemurasia.net/albumit/mme ... 370001.jpg
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti: +19e OBD :wink:
Miksi obd pitää ottaa?
"1.1.2001 ja sen jälkeen rekisteröidyissä ottomoottorilla varustetuissa henkilö- ja pakettiautoissa OBD-mittaus on säädetty pakolliseksi katsastukseen liittyväksi toimenpiteeksi."
http://fi.wikipedia.org/wiki/OBD-mittaus
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: "1.1.2001 ja sen jälkeen rekisteröidyissä ottomoottorilla varustetuissa henkilö- ja pakettiautoissa OBD-mittaus on säädetty pakolliseksi katsastukseen liittyväksi toimenpiteeksi."
http://fi.wikipedia.org/wiki/OBD-mittaus
Ach so. Ei me dieselmiehet tommosista mitään tiedetä :P
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
Ajattelin kyllä ihan kuivalla vedellä. Kun en vain puristaisi liian kovaa, ettei tule asfaltti-ihottumaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kitutunti on alkanyt, kohta tippuu joku Bolivian kokoinen nakki niskaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin ja matkalle panemaan puita nurin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Pulkannaru kirjoitti:Kotiin ja matkalle panemaan puita nurin.
Melekonen panomies.
Pröötprööt
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bluntly kirjoitti:Kitutunti on alkanyt, kohta tippuu joku Bolivian kokoinen nakki niskaan.
Kitinä-aktiivin työvuorolista::

8-11 Kitinätunti
11-12 Ruokatunti
12-14 Kitinätunti
14-14.30 Kaffetunti
15-16 Kitutunti

Työt tehdään siis 14.30-15.00 välisenä aikana.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Mustikanvarpu kirjoitti:Oli pakko rekisteröidä ihan oma nimi kun salanikin salasana ei pelannu ja oli tarvetta tyydyttää nälkä galleriatirkistelijänä. Pidin tuota ekaa viestiäni hauskana.
Okei, saatoin olla väärässä. Sori.
Sleazoid hyvä! Mistä muuten nimesi juontuu? Olen sitä joskus hunteerannut! Sleazoidista tulee mulle aina mieleen keittoliesi (Slev) vanha merkki!

Olen ollut epävarmana, olethan sinä tukijani. Joskus vaan satelee Arskista päin kalkkiakin karvasta ja katson sen olleen ihan oikeaakin arvostelua.

Kuitenkin toivon, että olet tukijani, sillä minulla ei ole varaa menettää lukijoita ja mukavia ihmisiä "kerhostani".

Tiedätkö ja tiedättekö, että joskus minullakin tulee hämmästys kun juttelen hieman hassua näistä kerhoista. ne ovat kuitenkin sillätavalla vertauskuvallisia ja haluan nyt kuitenkin sanoa, etten ole millään tavalla hullu kun näin sanon.

Mustikanvarpu, olet siis salanikin salanikki. Ei se mitään! Olethan tukijani täällä, jolta voisi kysyä, jos jotain en tajua aina.

ESIMERKIKSI Manaaja, viimeisen sotamme hävinnyt ja järkialueitaan menettänyt, kysyi minkälainen minä olisin jo minulla FLIPPAISI???

PYYDÄN TUKIJOITANI kertomaan, mitä tämä tarkoittaa???


Mussukka on yleensä selittänyt mitä nää kaikki tarkoittaa, mutta jos hän ei ole paikalla niin muut tukijat, kiitos! :)

STADIN mukavin poika
Mustikanvarpu
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 21.01.2011 10:02

Viesti Kirjoittaja Mustikanvarpu »

Flipatessa sinusta ehkä kuoriutuisi vähemmän hauska ihminen?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mustikanvarpu kirjoitti:Flipatessa sinusta ehkä kuoriutuisi vähemmän hauska ihminen?
Kiitos kaunis!

Mitähän se nyt on, jotain pöpiksi menemistä? Pois se Arskasta!

Mutta kiva kun olet mukava ja tukija, Mustikanvarpu!! näin oletan ja toivon! Mikähän olisi sun lempinimi kun Mustis on varattu (Mustaenkeli) ???

En sinua Mussukka kakkoseksikaan halua kun kukaan ei halua olla kakkonen, eihän?

Mussukka on siis Suvinen.
Exsu on aurinko ja Saira on Helmi jne.

Mutta sulla on kaunis nikki! Mitä sitä muuttamaan! :)

Pusu poskelle!

Arskalta
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hei Arska, sanon suoraan kolme asiaa, jotka minua toisinaan ärsyttävät kirjoituksissasi:

1) Olet pyörinyt palstalla ties kuinka monta vuotta, mutta et silti tunnu olevan perillä ihmisistä. Tulee mieleen, että luetko vain niitä kirjoituksia, joita kommentoimalla pääset hehkuttamaan "tukijoitasi"? Toki niinkin voi tehdä, mutta sen takia tunnut ainakin minusta jotenkin ulkopuoliselta edelleen. Palsta on vuosien mittaan hioutunut tietynlaiseksi, ja sinun roolisi hilpeänä huhuilijana/herkkänä loukkistelijana/draamaqueeninä on toki osa sitä, mutta ehkä tapasi on jotenkin misfit, tosin joidenkin mielestä varmaan piristävääkin.

2) Huimassa( tämä kaikella rakkaudella!) oli joskus(irl) muinoin samaa vikaa kuin sinussa; ihmiset, jotka eivät koskaan kirjoita yhtään vakavaa viestiä ilman hymiöitä ja pelleilyä, käyvät rasittaviksi. IMO. Tämäkin on ihan ok tapa olla palstalla, mutta aiheuttaa tiettyjä reaktioita, joista lienet itsekin tietoinen.

3) Tuo jatkuva hyväksymisen ja huomion kalastelu "tukijoiltasi" vaikuttaa jotenkin avoimen lapselliselta ja itsekeskeiseltä. Samoin mielesi pahoittaminen ja :( :( jos joku sinua kritisoi. Ehkä tämä on omasta mielestäsi hassunhauskaa, mutta olisi kiva nähdä sinun niin sanotusti vaihtavan kanavaa välillä.

Tässä oli nyt mielestäni ihan ystävällistä palautetta sinulle, itsekin olen miettinyt miksi ärsytät minua ja muita. Ehkä haluamme palstan olevan juuri tietynlainen, juuri omiin tarpeisiin sopiva. Henk.koht. en edes kaipaa mitään uutta verta(toki ovat tervetulleita!), tämä on juuri sellainen kuin kuuluukin, välillä suunnatonta mielihyvää antava ja välillä paras laittaa kiinni pidemmäksikin aikaa. Ehkä tää kuuluis kehityskeskusteluun, mutta olokoon.

Rentoa viikkistä kaikille!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Rentoa viikkistä kaikille!
No kuule, nowa, sulle kans! Mä lähden juuri kotio, josta säntään hiihtoladulle. Sellanen parikymppiä ladulla, jonka jälkeen tukeva illallinen. Sitten olenkin Minean kanssa kaksin viikonlopun, keksitään jotain omia pikku juttuja ja sillee.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyviä havuja perkele ja mukavia lumileikkejä teille! :)
Prepare for the worstest.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tänään on sinkkuelämäni 5-vuotispäivä :]
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^Onnea!! Kuva
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:Tänään on sinkkuelämäni 5-vuotispäivä :]
Ai vasta? :D
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Tänään on sinkkuelämäni 5-vuotispäivä :]
Ai vasta? :D
No vasta.
Poikanen ehti melkein 3 kuukauden ikään kun allekirjoitin eropapereiden ekan erän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Persjantain iloksi?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin