ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Exsat kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Hah, tällä kertaa ette pääsekään kotiin karkuun Bedweiserin kanssa!
Joudutte tenuttamaan uua hela natten.
Hah! Meillä on kuule hotelli siinä keskustassa. Pitäisikö siirtää jatkot meidän majapaikan aulabaariin, niin pääsee livahtamaan nukkumaan kuin huomaamatta..
Vilken håtelli? Mie kiipeän ikkunasta ninjana sisään ja soitatan heviä täysillä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mitäs niitä suht edullisia juottoloita siinä ytimessä on jatkoja ajatellen...
William.K,Belge,Friday,Public Corner (Mikonkadulla tai Keskuskadulla),
Praha,Sport Academy,Molly Malones ei noissa kai oikein missään ole pahoja narikkamaksuja eikä taida maksaakaan mtn ineen mikäli olen oikeilla jäljillä
:wink: :wink: :wink:
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Kun joku jossain aikaisemmin kitisi baarien hintatasosta, niin Amarillon viiden euron tuopit eivät ole ainakaan edullisimmasta päästä, luulen. Pääsymaksuttomuus on kyllä plussaa, ja mulle tuo hinta-asiakin on yhdentekevä, koska en kuitenkaan kahta enempää viimeisessä paikassa varmastikaan juo.
Lienee kuitenkin parempi että sillä ensimmäisellä vitosella saa edes sen tuopillisen, kuin että sillä saa vasta luvan astua känniääliöiden keskelle.

Sisäänpääsymaksu on listalla heti ykkösenä, kun halutaan varmistaa, että porukka splittaa eri teille, ja mahdollisimman moni ei tule edes käymään hetkeksi. En siis tue ajatuksena.

Mitä taas hintatasoon tulee, niin eipä siellä ytimessä tuoppi koskaan ole kovin halpa. Halpa tuoppi löytyy heti siitä ytimen ulkopuolelta, kuten Keravalta tai Kalliosta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti: Mitä taas hintatasoon tulee, niin eipä siellä ytimessä tuoppi koskaan ole kovin halpa. Halpa tuoppi löytyy heti siitä ytimen ulkopuolelta, kuten Keravalta tai Kalliosta.
Cornerissahan on halpaa. Tosin musiikki ei kelpaa kaikille ja pienihän se on kuin perkele.
Näinköhän siinä vaiheessa kukaan (?) rupeaa aivan käsittämättömiin pihistelyihin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mylwin kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mitä taas hintatasoon tulee, niin eipä siellä ytimessä tuoppi koskaan ole kovin halpa. Halpa tuoppi löytyy heti siitä ytimen ulkopuolelta, kuten Keravalta tai Kalliosta.
Cornerissahan on halpaa. Tosin musiikki ei kelpaa kaikille ja pienihän se on kuin perkele.
Näinköhän siinä vaiheessa kukaan (?) rupeaa aivan käsittämättömiin pihistelyihin.
Good Point... tosin riippuu kuinka suuri lössi meitä kityrunkkuja on jatkoilla meinaan kun ite ko baarissa järkkäsin jonkun miitin pari vuotta taaksepäin se oli käytännössä varattu pelkästään cityläisille eikä sekaan juuri muita mahtunut,olisihan se kohteliasta että niillä ois muitakin asiakkaita kuin me :)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en siis nyt ymmärrä sen baarin kanssa nipottajia yhtään. Luulin että pointti on kerätä palstan porukka kasaan että voi istuskella ja puhua paskaa. "Emmää voi tulla kun siellä soi väärä musiikki". Ällöt vikisijät! Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
:komp:
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
No nimenomaan. En mä edes kuule mitä musiikkia soitetaan, jos juttu vain lentää.
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
Espan puisto?
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:Mä en siis nyt ymmärrä sen baarin kanssa nipottajia yhtään. Luulin että pointti on kerätä palstan porukka kasaan että voi istuskella ja puhua paskaa. "Emmää voi tulla kun siellä soi väärä musiikki". Ällöt vikisijät! Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
Tuntuu, että mitä kauemmalta olet jouluihin tulossa, sitä terveempi suhtautuminen sinulla on tähän elämää isommaksi paisutettuun mukaongelmaan. Me maalaiset vaan donkkaamme tykimmin tässäkin asiassa.

Stadin tyypit ovat pääosin ymmärtäneet asian tahalleen väärin, me maalaiset kaipaamme vaihtoehtoja ja niiden esittelyä, emme todellakaan lapsellista naukumista.

ps. Huomatkaa vastakkainasettelu, se oli vähä niiQ provopommi!
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

HoundDog kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
Espan puisto?
Ehkä ei ihan ulkotilaa ajettu takaa ja 3.12 voi olla kylmää&pakkasta :lol:
gullible

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti: Esimerkiksi minulle Rocks on no-no
Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päätynyt kannattamaan Rocksia! Kyseessä on kuitenkin kaupungin paras paikka, jossa soi loistava musiikki ja josta voimme vallata joko parven tai ammattilaisten baaritiskin osaston, jos olemme ajoissa. Suurimmalle osalle jengiä kuitenkin mestan musiikki kolahtaa paremmin kuin pump up the jam.

Jos sisäänpääsymaksu on jollekin todellinen taloudellinen ongelma niin minulle voi pistää anomuksia privana niin katsotaan, josko voisin sponssata.
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Esimerkiksi minulle Rocks on no-no
Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päätynyt kannattamaan Rocksia! Kyseessä on kuitenkin kaupungin paras paikka, jossa soi loistava musiikki ja josta voimme vallata joko parven tai ammattilaisten baaritiskin osaston, jos olemme ajoissa. Suurimmalle osalle jengiä kuitenkin mestan musiikki kolahtaa paremmin kuin pump up the jam.

Jos sisäänpääsymaksu on jollekin todellinen taloudellinen ongelma niin minulle voi pistää anomuksia privana niin katsotaan, josko voisin sponssata.
mä kannatan. hyvä idea. ehkä jopa paras.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Njoo, on se Roksi varmaan Amarilloa lystimpi paikka. Ja pystyn kyllä maksamaan itseni, vaikka maksuista vinguinkin. (Ja jos tekee tiukkaa, niin mamman finns ju nog..)
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

KGrilli kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Esimerkiksi minulle Rocks on no-no
Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päätynyt kannattamaan Rocksia! Kyseessä on kuitenkin kaupungin paras paikka, jossa soi loistava musiikki ja josta voimme vallata joko parven tai ammattilaisten baaritiskin osaston, jos olemme ajoissa. Suurimmalle osalle jengiä kuitenkin mestan musiikki kolahtaa paremmin kuin pump up the jam.

Jos sisäänpääsymaksu on jollekin todellinen taloudellinen ongelma niin minulle voi pistää anomuksia privana niin katsotaan, josko voisin sponssata.
mä kannatan. hyvä idea. ehkä jopa paras.
Tämä taitaa olla jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun joudun komppaamaan...

Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Rocks käy mainiosti...eiks veronpalautuksetkin tipahda tileille 2.12 :)
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kuten jo aiemmin sanoin, Rocksikin käy. Mennään ajoissa paikalle ja vallataan sieltä joku mesta. Vaikka käynkin varmaan joulukuussa miinuksilla, ei sisäänpääsymaksu mua ole aiemminkaan estellyt. (Viime miittiin salakuljetin omia juomia... :roll: )

Todennäköisimminhän tässä käy niin, että porukka jakautuu kuitenkin. Mutta mitä selkeämmät suunnitelmat ovat ennakkoon, sitä vähemmän mitvit-hampaitten kiristelyä itse suurjouluissa. (Kieltäydyn tässä tapauksessa käyttämästä sanaa "pikku" :twisted: )
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Enthu kirjoitti:eiks veronpalautuksetkin tipahda tileille 2.12 :)
Jos, niin erityisesti paljon :cheer: :cheer: :cheer:
Mulla on saatavia.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Runkkis kirjoitti:Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Mä taidan olla sulle taas pystyssä yhdet (vaiko peräti kahdet)? Heh, on tämä lystiä kun oon viimeisen vuoden ajalta ollut miltei joka miitin jälkeen Runkkikselle pystyssä juoman... :lol:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Mä taidan olla sulle taas pystyssä yhdet (vaiko peräti kahdet)? Heh, on tämä lystiä kun oon viimeisen vuoden ajalta ollut miltei joka miitin jälkeen Runkkikselle pystyssä juoman... :lol:
Oi, Runkkis, kuin monet mä oon velkaa? Mä en nimittäin muista.
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Edith kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Mä taidan olla sulle taas pystyssä yhdet (vaiko peräti kahdet)? Heh, on tämä lystiä kun oon viimeisen vuoden ajalta ollut miltei joka miitin jälkeen Runkkikselle pystyssä juoman... :lol:
Oi, Runkkis, kuin monet mä oon velkaa? Mä en nimittäin muista.
Minä en laske, mutta kyllähän mulla käy jos tytöt tarjoaa loppuillan...
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Yes! "enemmistön" päätöksellä suuntamme siis Rocksiin.. Päätöksestä ei voi valittaa..
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Runkkis kirjoitti:
Minä en laske, mutta kyllähän mulla käy jos tytöt tarjoaa loppuillan...
Mä luulen juoneeni sun laskuun yhden tuopin ja sen jaloviinan tms., joka oli hyvää ja mulle niin uusi tuttavuus. Ja nokkaelaimen laskuun mä join pullon Karhua. *oli pahoilla teillä, oli*
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

safi kirjoitti:Yes! "enemmistön" päätöksellä suuntamme siis Rocksiin.. Päätöksestä ei voi valittaa..
Enemmistön mielipide jyrää vähemmistön mielipiteen vaikka on hyvin todennäköistä että porukka hajaantuu lahjakkaasti omille jatkoilleen
Vastaa Viestiin