RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Olemme siis aika eri laidoilla, sanoisin. Jääkäämme odottamaan.
Olen Pertin kanssa samaa mieltä Siis eihän tuohon ilmoon kukaan potentiaalinen vastaa. Kerros nyt, RP, minkälaisen miehen uskoisit tuohon vastaavan. Niinku käsi sydämmellä.
Muutenhan tuossa tekstissä ei varsinaisesti ole mitään vikaa, koska olettaisin (jos en paremmin tietäisi) ilmon olevan huumoripitoinen, kuin tuo viimeinen kohta: Et tule koskaan olemaan mitään lapseni rinnalla.
Juujuu, lapset on elämän suola ja maailman tärkein juttu, joojoo, mutta jos oikeasti haluaisi yh:nakin vielä joskus elää merkityksellisessä parisuhteessa, tuota ei kannattaisi suuremmin ainakaan mainostaa.
MGandhi kirjoitti:
Juujuu, lapset on elämän suola ja maailman tärkein juttu, joojoo, mutta jos oikeasti haluaisi yh:nakin vielä joskus elää merkityksellisessä parisuhteessa, tuota ei kannattaisi suuremmin ainakaan mainostaa.
Parempi tuokin on ilmoittaa, ei tule sitten yllätyksenä. Välttyy suuremmilta murheilta.
Elppis kirjoitti:
Loppupeleissä Bliss haluaa varmasti sellasen cowboybuutseissaan ja chopperissa pihalle pärähtävän tatuoidun Jack Daniels- jätkän joka repäisee 501:t jalasta ja näyttää *sensuroitua matskua* ilman kumia.
Etsitään lasta haluavaa ja vähään tyytyvää salarakasta.
Olen parisuhteessa elävä mies, joka ei aio erota vaikka mitä tekisit. Kaipaisin silti välillä vähän seksiä ja ennen kaikkea lisää jälkikasvua maailman turuille. Elatusavut eivät kyllä kiinnosta, joten ei nähdä ainakaan meillä.
Lähetä sukupuusi, tuoreet kuvat ja sänkyarvosteluja entisiltä kumppaneiltasi niin katsotaan josko tulisin vähän keppiäni luoksesi satunnaisesti heiluttamaan.
MGandhi kirjoitti:
Parempi tuokin on ilmoittaa, ei tule sitten yllätyksenä. Välttyy suuremmilta murheilta.
Juu toki kannattaa, mutta sitten ei kannata odottaakaan vastauksia mieheltä, jota kiinnostaa myös toimiva parisuhde. Mä nimittäin luen ton kohdan niin, että nyt etsitään viihdyttäjää, seuramiestä, ihmisdildoa ja rahapussia, ei tasa-arvoista kumppania. Mutta varmasti sellaisiakin miehiä löytyy, joille tämä asetelma on OK.
Meillä on dyynissa noi lomautukset pyörineet viime vuoden maaliskuusta ja silti vetäisin toistaiseksi parhaan vuoteni töissä ansiotuloissa mitattuna Kun tuo työ/lomautus-uhka oli mainittuna, niin laittoi taas naurattamaan tämä tilanne.
MGandhi kirjoitti:
Juu toki kannattaa, mutta sitten ei kannata odottaakaan vastauksia mieheltä, jota kiinnostaa myös toimiva parisuhde. Mä nimittäin luen ton kohdan niin, että nyt etsitään viihdyttäjää, seuramiestä, ihmisdildoa ja rahapussia, ei tasa-arvoista kumppania. Mutta varmasti sellaisiakin miehiä löytyy, joille tämä asetelma on OK.
Itse taas luen sen niin (syystä miksi en sinkkuna olisi todellakaan tapaillut lapsellista miestä kun en kerran minkään asteista perhe-elämää halunnut), että lapsen ehdoilla mennään. Yhteistä laatuaikaa ei ole kovinkaan paljon, etukäteen ei kannata juuri mitään suunnitella, koska noh lasten kanssa asiat ei yleensä mene niin miten on meinannut. En olisi jaksanut sellaista parisuhdetta. Pieninä esimerkkeinä yllä mainitut.
Kun on jo suhteessa ja saadaan yhteinen lapsi, tuo muutosprosessi ei ole niin jyrkkä ja mustavalkoinen. Se on aika tasa-arvoinen parisuhteen kantilta katsottuna. Silloin kyseessä on kuitenkin yhteinen lapsi. Molempien tunneside lapseen vaikuttaa jo lähtökohtaisesti. (Joo, tunnesiteitä voi tulla vaikka ei olisikaan yhteinen lapsi, plää plää ei ole se pointti).
Manaaja kirjoitti:bliss tarvii vastauksen jossa sitä läimäytetään verbaalisesti perseelle ja käsketään keittiöön leipomaan mustikkarahkapiirakkaa.
Mmm, mustikkarahkapiirakkaa...
Odotin jonkun tuovan tämän aspektin esille.
Tietty yksi asia mitä olen oppinut hyökkäävistä naisista on, että he joskus haluavatkin juuri täysin päinvastaista mitä esittävät. Vai puhunko omiani (taas)?
^^^ No siis, bliss ei kestäis kymmentä sekuntiakaan minkään alistuvan epämiehekkeen kanssa. Siis sellaisen, jollaisia tuon kaltainen ilmoitus eniten kerää. bliss toivookin, että joku tarpeeksi äijä-äijä näkee sen ilmoituksen läpi, ja käskee sen keittiöön tekemään mustikkarahkapiirakkaa. Valitettavasti vain useimmat eivät vaivaudu, kun on helpompaakin marjastettavaa.
Ja jos nyt pitää kritiikkiä antaa, niin mun mielestä lapsen ja miehen alleviivaava vertaaminen toisiinsa on aika turnoff. Kai se nyt on sanomattakin selvää että oma jälkikasvu on tärkeintä elämässä, mutta ei sitä miehen verrannollista _arvottomuutta_ tarvitse hieroa väen vängällä sen naamaan. Miehinen itsetunto kun yleensä perustuu jonkinnäköiselle hyötyarvolle ja -arvostukselle suhteessa.
RP kirjoitti:
Itse taas luen sen niin , että lapsen ehdoilla mennään.
Tätähän mä sanoinkin. Ja tämä myös paistaa ilmoituksesta läpi.
Toisinsanoen ilmossa voisi lukea myös: Jos haluat olla toisarvoinen turhake, joka saa viihdyttää minua silloin kun se minulle sopii, niin ota yhteyttä.