Kaekki tae ei mittään perjantaij

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

tuulenpuiska kirjoitti:Mikset sä oo flirttipuistossa?
Koska pidän chattineitsyyden hautaan asti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mikset sä oo flirttipuistossa?
Koska pidän chattineitsyyden hautaan asti.
Ai sulla oli semmoinen jutska. OK!
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Ei ihan syrjässä. On tossa matkaa vajaa kilsa Helsingin rajan. Ellei sit raja ole siirtynyt kauemmaksi. Mutta klapit tulee maalta mukana n 30 senttiä per hakukerta kasvaneilla polttoainekuluilla. Metsänhoidon takia pitää osa pistää matalaksi ja en viitsi jättää noita sinne lahoamaankaan. Ja säästyy joku euro sähkölaskussa, kun tämmösen n 900 kution tönön lämmitys maksaa jo hiukkasen. Ja takan jne lämpö tuntuu hyvälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:No jos on kerran pesät kuumina ni mitäs siinä odottelet?
Ku mulla on niin piäni pippeli. Pienimmän pesän suuaukko on n 20 cm laidasta laitaan. Ei ihan yllä hankaamaan jokaista reunaa samaan aikaan ! Ja saattais olla liian kuumaa menoa mulle :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Vasta huomasin. Lämmittäisin kerrostaloasuntoanikin puilla jos vain saisin takan tänne.

Mielestäni kysymys on aivan nurinkurinen. Miksi lämmittää asuntoa millään muilla kuin puilla jos vain on mahdollista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:
Vasta huomasin. Lämmittäisin kerrostaloasuntoanikin puilla jos vain saisin takan tänne.

Mielestäni kysymys on aivan nurinkurinen. Miksi lämmittää asuntoa millään muilla kuin puilla jos vain on mahdollista?
En mää tiiä mää oon tämmöinen kaupunkijuntti sähkön orja.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Clay kirjoitti:Tolla pitäis lähteä päivä käyntiin..
Hyvin lähti, loistobiisi, kiva nusaa tän tahdis.
Mut otettiin julmasti takaapäin kesken jokapäiväisen Kitinä-leipäni. Onpa hyväksikäytetty olo nyt, nyyh...

PS: Mihnä sä Savi-possu oot luuhannu? On ollu törrrkee ikävä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin