Koska pidän chattineitsyyden hautaan asti.tuulenpuiska kirjoitti:Mikset sä oo flirttipuistossa?
Kaekki tae ei mittään perjantaij
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ei ihan syrjässä. On tossa matkaa vajaa kilsa Helsingin rajan. Ellei sit raja ole siirtynyt kauemmaksi. Mutta klapit tulee maalta mukana n 30 senttiä per hakukerta kasvaneilla polttoainekuluilla. Metsänhoidon takia pitää osa pistää matalaksi ja en viitsi jättää noita sinne lahoamaankaan. Ja säästyy joku euro sähkölaskussa, kun tämmösen n 900 kution tönön lämmitys maksaa jo hiukkasen. Ja takan jne lämpö tuntuu hyvälle.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ku mulla on niin piäni pippeli. Pienimmän pesän suuaukko on n 20 cm laidasta laitaan. Ei ihan yllä hankaamaan jokaista reunaa samaan aikaan ! Ja saattais olla liian kuumaa menoa mulleninnithequeen kirjoitti:No jos on kerran pesät kuumina ni mitäs siinä odottelet?

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Vasta huomasin. Lämmittäisin kerrostaloasuntoanikin puilla jos vain saisin takan tänne.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Mielestäni kysymys on aivan nurinkurinen. Miksi lämmittää asuntoa millään muilla kuin puilla jos vain on mahdollista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En mää tiiä mää oon tämmöinen kaupunkijuntti sähkön orja.Bluntly kirjoitti:Vasta huomasin. Lämmittäisin kerrostaloasuntoanikin puilla jos vain saisin takan tänne.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon jo vähän aikaan ihmetellyt...kuis sä joudut lämmittään taloa puulla? OKT vähän syrjemmässä?
Mielestäni kysymys on aivan nurinkurinen. Miksi lämmittää asuntoa millään muilla kuin puilla jos vain on mahdollista?
Hyvin lähti, loistobiisi, kiva nusaa tän tahdis.Clay kirjoitti:Tolla pitäis lähteä päivä käyntiin..
Mut otettiin julmasti takaapäin kesken jokapäiväisen Kitinä-leipäni. Onpa hyväksikäytetty olo nyt, nyyh...
PS: Mihnä sä Savi-possu oot luuhannu? On ollu törrrkee ikävä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.