The ones that got away

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
Minulla on huono kokemus shrinkeistä.
9-10 vee kävin kasvatusneuvolan tädeillä käsienpesupakkoneuroosin takia. Ei mitään hyötyä. Testasivat ÄO:kseni sen ajan (lasten) testeillä 145, vaikka eka kertaa sellaista näin ja järkeni hyytyi paniikista. Se vähän kohensi itsetuntoa.

Sitten joskus 15 vee oireilin taas pahasti pakkoneurooseissa. Paikallinen mielenterveystoimisto ei sopinut, koska isän kakkosnaisista ykkönen (siis osa hätäni aiheuttajaa) oli siellä psykologina. Siispä maksulliselle psykiatrille 80 km päähän. Monta kertaa. Olihan tympeetä. Halusi hoitaa perheterapiana. Kyseli joskus kaavamaisia juttuja, enimmäkseen oltiin kaikki hiljaa. Ei minkäänlaista apua.
Muistan nuo kyllä. Nuo eivät kuitenkaan mitenkään aukottomasti todista, että et voi hyötyä terapiasta. Ja niinkuin edellä kirjoitin, mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Mitä sä pelkäät?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mitä sä pelkäät?
Gathan on ahdistuksessaan ja masennuksessaan omalla mukavuusalueellaan, siksi tuttu ja turvallinenkin olotila se on. Kun riittävän kauan tyytyy tähän mukavuusalueeseensa, nousee luonnollisesti kynnys muuhun koko ajan. Paska elämäkin voi periaatteessa tuntua omalla tavallaan turvalliselta ja riittävän helpolta. Tämä siis kaiken kseno- yms. läpän lisäksi.

Gatin rahoista on mun mielestä turha hänelle mainita ollenkaan, koska se vaan pahentaa tilannettaan. Loppujen lopuksi kyse on aivan muusta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Laittakaa nyt muutkin omaa sossupokeanne ketjun aiheesta, en jaksa nyt enää.
NuoriD kirjoitti: Muistan nuo kyllä. Nuo eivät kuitenkaan mitenkään aukottomasti todista, että et voi hyötyä terapiasta. Ja niinkuin edellä kirjoitin, mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Mitä sä pelkäät?
No mutta kyllä sekä sinulla että minulla olisi rahaa ja aikaa skientologien auditointiterapiaan! Mitä me oikein pelkäämme? Miten niin luulemme, ettei se tehoa? Tai miten olisi astrologia, meediot, antroposofia, uskoon tulo, aromaterapia tai enkeliterapia?

No joo, psykiatria voi olla eri tasolla. Mutta silti se on käsittääkseni ihmisille ja ihmisten ongelmiin. Jotka vaikuttaa olevan enimmäkseen ettei kaikin ajoin koe itseään onnelliseksi ja/tai on niitä parisuhdeongelmia. Entäs jos psykiatri olisi kanssani samassa tilanteessa kuin sinä fyysisenä lääkärinä yrittäisit hoitaa suoraan UrAnus-planeetalta tulevaa kaasupussioliota?

Muistan kun eka kertaa vuosia sitten Cityyn tullessani selitin ongelmaani ihan vilpittömästi. Vastine oli vain kummastelua ja pilkkaa. Jotenkin en usko, että lääkärin koulutus ja vielä normaali-ihmisten ongelmiin yhtään auttaisi ymmärrystä saati ratkaisujen keksimistä.

Kun 24-vuotiaana hain nukahduslääkereseptiä miespuoliselta yksityispsykiatrilta, tuo kysyi seurustelu/seksisuhteistani ja järkyttyi syvästi. Vain vaivoin sain myöntämään reseptin. Pyöritti päätään että voi voi on kyse vakavasta psykiatrisesta häiriöstä. Olin vasta 24!!

Myöhemmin olenkin hakenut mömmöni fysiologisesti asennoituvalta yksityisneurologilta.

Mutta voisihan se olla hauskaa nyt järkyttää psykiatria. Varsinkin naispuolista, 12-15-vuotiaasta paritellutta ja seurustellutta. Antaa asiani avautua hänelle vähitellen. En usko että hyötyisin kuin shokeeraamisen ilon.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Laittakaa nyt muutkin omaa sossupokeanne ketjun aiheesta, en jaksa nyt enää.
NuoriD kirjoitti: Muistan nuo kyllä. Nuo eivät kuitenkaan mitenkään aukottomasti todista, että et voi hyötyä terapiasta. Ja niinkuin edellä kirjoitin, mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Mitä sä pelkäät?
No mutta kyllä sekä sinulla että minulla olisi rahaa ja aikaa skientologien auditointiterapiaan! Mitä me oikein pelkäämme? Miten niin luulemme, ettei se tehoa? Tai miten olisi astrologia, meediot, antroposofia, uskoon tulo, aromaterapia tai enkeliterapia?

No joo, psykiatria voi olla eri tasolla. Mutta silti se on käsittääkseni ihmisille ja ihmisten ongelmiin. Jotka vaikuttaa olevan enimmäkseen ettei kaikin ajoin koe itseään onnelliseksi ja/tai on niitä parisuhdeongelmia. Entäs jos psykiatri olisi kanssani samassa tilanteessa kuin sinä fyysisenä lääkärinä yrittäisit hoitaa suoraan UrAnus-planeetalta tulevaa kaasupussioliota?

Muistan kun eka kertaa vuosia sitten Cityyn tullessani selitin ongelmaani ihan vilpittömästi. Vastine oli vain kummastelua ja pilkkaa. Jotenkin en usko, että lääkärin koulutus ja vielä normaali-ihmisten ongelmiin yhtään auttaisi ymmärrystä saati ratkaisujen keksimistä.

Kun 24-vuotiaana hain nukahduslääkereseptiä miespuoliselta yksityispsykiatrilta, tuo kysyi seurustelu/seksisuhteistani ja järkyttyi syvästi. Vain vaivoin sain myöntämään reseptin. Pyöritti päätään että voi voi on kyse vakavasta psykiatrisesta häiriöstä. Olin vasta 24!!

Myöhemmin olenkin hakenut mömmöni fysiologisesti asennoituvalta yksityisneurologilta.

Mutta voisihan se olla hauskaa nyt järkyttää psykiatria. Varsinkin naispuolista, 12-15-vuotiaasta paritellutta ja seurustellutta. Antaa asiani avautua hänelle vähitellen. En usko että hyötyisin kuin shokeeraamisen ilon.
Ihminen sä olet gattis. Psykiatrit hoitavat työkseen paljon sua "hullumpia". On ilmeisesti eräänlaista narsismia, että kuvittelet olevasi jotenkin niin erityinen, että sua ei kukaan osaa hoitaa.

Totta on se, että voisin tietysti mennä auditoimaan itseäni scientologian piiriin ja joku voisi sanoa, että eihän siinä nyt voi menettää kuin hiukan aikaa ja rahaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti: Ihminen sä olet gattis. Psykiatrit hoitavat työkseen paljon sua "hullumpia". On ilmeisesti eräänlaista narsismia, että kuvittelet olevasi jotenkin niin erityinen, että sua ei kukaan osaa hoitaa.

Totta on se, että voisin tietysti mennä auditoimaan itseäni scientologian piiriin ja joku voisi sanoa, että eihän siinä nyt voi menettää kuin hiukan aikaa ja rahaa.
Mutta kun niin moni on saanut oikeaa apua scientologiasta! Tarkoitan tosissani, että sellainen auttaa joitakin. Täällä kun vieläkin näkyy kaikki maksukanavat ilmaiseksi, äsken katsoin suomalaista ohjelmaa, jossa ihmiset soittivat astrologian asiantuntijalle. Joka antoi neuvoja UrAnuksenkin aseman selittäen ja kaikkiin sopivia psykologisia latteuksia ladellen, ja nuo ihmiset oikeasti kiitelivät ja kertoivat miten hyvä apu siitä on! Maksakaamme sinä ja minäkin tuollaisesta!

Sitten psykiatrian puolella oli joitain aikoja sitten dokumentti aikuisista neitsyistä. Malliesimerkkeinä nainen yli 40 ja mies oliko jo suunnilleen 30. Ihan normaalin näköinen, suorastaan hyvin O.K. Brittejä. Naiselle järkättiin gigolo ja nainen oli läpeensä tyytyväinen. Mies "sai" keskustella sosiaalikuraattorin ja psykiatrin kanssa ja ihan lopuksi pääsi panemaan surrogaattiterapeuttia, siis huoraa.

Noh, mieskin ohjelman hengen mukaisesti lopuksi arveli että ehkä mahdollisesti tästä oli apua tai sitten ei. No Vittu. Psykon selittämät jutut fiksuna jätkänä varmasti tiesi itsekin. Sitten pääsi panemaan maksullista naista. Kuten minäkin. Ja tämä vaikuttaa varsinaiseen ongelmaan siis niin miten? Joka luulee, että auttaa, ei ymmärrä mitään. Ja nämä auttajat siis nimenomaan olivat länsimaisen rationaalisesti koulutettuja ammattilaisia. Ja ratkaisut tuota tasoa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gattis, sillä jätkällä oli kyllä muitakin ongelmia kuin vaan se, ettei saa pillua. Varmasti olisi saanutkin, mutta se taustatyö ja sinut oleminen panemisen kanssa oli se, mitä siltä puuttui. Ei naiset, kuten sulla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Laittakaa nyt muutkin omaa sossupokeanne ketjun aiheesta, en jaksa nyt enää.
Minut on jätetty useampia kertoja, ja varsinkin yksi joka pariin eri otteeseen lähestyi (=halusi treffeille) ja sitten taas perääntyi pisti ihmetyttämään ja kismittämään. Lisäksi on pari tapausta joissa minua harmitti jälkeenpäin että menin lopettamaan suhteemme, mutta kai mulla silloin jokin hyvä syy oli.

Pääsin kuitenkin heistä kaikista yli, enkä ainakaan tällä hetkellä kaipaa heistä ketään takaisin. Noin muutenkin katson tällaisissa asioissa mieluummin eteenpäin kuin taaksepäin, eivät naiset maailmasta ihan heti lopu, varsinkaan jos suosii kierrätystä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En ole enää vuosiin haikaillut takaisin yhtikäs mitään. Mutta joskus aikoinaan kovastikin mietin ensirakkauttani, joka silloin nuoruudessain sytämeni särki. Viime jouluna törmäsinkin tyyppiin pitkästä aikaa. Itse olen sydänsurusta toivuttuani aina pitänyt eroa positiivisena asiana vaikka suhde oli erittäin hyvä kaikilla mittareilla mitattuna. Vain nuoruus ja kokemattomuus olivat kompastuskivinä. Olisin kuitenkin lähtenyt itse lentoon jossain vaiheessa veikkaan ma. Olen sellaisessa käsityksessä, mitä nyt häntä olen joskus nähnyt, että oma lentoon lähtönsä on useampaan otteeseen kaduttanut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toiset kaipaa rakkauden tunnetta, toiset fyysistä toimintaa "paineista" päästäkseen, Gat kaipaa torjuntaa ja sitä tule aina saamaan mitä eniten kaipaa. Ei ole tämä tilanne kenenkään naisen syytä syytä pitää aina etsiä itsestään ensimmäiseksi js toiseksi ja vielä senkin jälkeen. Gat oli pienessä kuopassa, kuin sai rahaa ei täyttänyt kuoppaa vaan kaivoi vain kuopan syvemmäksi. Ktinä on hyvä keino purkaa tarpeitaan, toiset kirjoittaa lapsistansa toiset saa aiheen pullostansa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti: Ihminen sä olet gattis. Psykiatrit hoitavat työkseen paljon sua "hullumpia". On ilmeisesti eräänlaista narsismia, että kuvittelet olevasi jotenkin niin erityinen, että sua ei kukaan osaa hoitaa.
NO NIMENOMAA NÄIN. Nyt sanoi Nuori Daavid ammattiymmärryksensä vuoksi toki täysin naulan kantaan. Siis hullut ovat hulluja. Poikuus on aivan eri sorttia. Poikuudella on erinomainen kyky itsearvioida ja ITSEHALLITA tekemisiään ja olla humoristi ja kyky kirjoittaa. Nämä asiat yhdessä koko kokonaisuuden kanssa epäilenkin että Poikuus on Velmu ja sillä on liuta naisia. VOISIKO JOKU TARKISTAA asiaa siis sivistyneesti...?
Frederik Krueger kirjoitti:Minut on jätetty useampia kertoja, ja varsinkin yksi joka pariin eri otteeseen lähestyi (=halusi treffeille) ja sitten taas perääntyi pisti ihmetyttämään ja kismittämään. ....
Miksi sinussa sitten oikein on vialla, että sinut on jätetty peräti monta kertaa, huh?

Kysymykseni oli tahallisesti hieman puolileikillinen, MUTTA siis jos kuitenkin asiallisesti vastaat, mikä sinussa on ollut sellaista että MONTA kertaa jätetty. Jos et tiedä niin arvele mikä se on.


S t a d i n a r s k a
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stadinarska kirjoitti:Miksi sinussa sitten oikein on vialla, että sinut on jätetty peräti monta kertaa, huh?
Naiivi kysymyksenasettelusi antaa kuvan ettet ole tainnut seurustella koskaan.

Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.

Samaa ei voi sanoa niistä moninaisista tapauksista kun minä olen ollut suhteen päättäjä. Vika on aina löytynyt vastapuolesta, tietysti. En kai minä ketään sen takia jättäisi että minussa on jotain vikaa? Eihän sellainen kävisi järkeen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Frederik Krueger kirjoitti:Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.
Lienee aika peruskauraa tuo vastaus. Se varmaan lukee jossain yksilahkeisten sosiaalisten suhteiden aapisessa. Jos ei keksi muuta niin vetää hatusta jotain.

Tosin oon paska kommentoimaan kun kukaan ei ole sanonut mulle koskaan että missään muussa olisi vikaa kuin mussa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mylwin kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.
Lienee aika peruskauraa tuo vastaus.
No duh ja hysss, menit pilaamaan SA-vedätykseni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Frederik Krueger kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.
Lienee aika peruskauraa tuo vastaus.
No duh ja hysss, menit pilaamaan SA-vedätykseni.
=(

En mä jaksa kun roiskia enää. Maha painaa avaruuspainiketta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Frederik Krueger kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Miksi sinussa sitten oikein on vialla, että sinut on jätetty peräti monta kertaa, huh?
Naiivi kysymyksenasettelusi antaa kuvan ettet ole tainnut seurustella koskaan.

Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.

Samaa ei voi sanoa niistä moninaisista tapauksista kun minä olen ollut suhteen päättäjä. Vika on aina löytynyt vastapuolesta, tietysti. En kai minä ketään sen takia jättäisi että minussa on jotain vikaa? Eihän sellainen kävisi järkeen.
Kiitän F.K . En toki voi aavistaa mitä muut ajattelee mutta minä olen peroonana sitä mieltä mietittyäni perusteellisesti asiaa, että.........

Vaikuttaa melko tavallisohralta tämä tytön antama sanallinen viesti.

Sitä voitaneen selata tietyssä hameväen seurustelukontaktien oppaassa. Verbaalisesti köyhänä sitten iskee pöytään vain mitä sattuu.




S t a d i n a r s k a
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Gattis, sillä jätkällä oli kyllä muitakin ongelmia kuin vaan se, ettei saa pillua. Varmasti olisi saanutkin, mutta se taustatyö ja sinut oleminen panemisen kanssa oli se, mitä siltä puuttui. Ei naiset, kuten sulla.
Jaa näitkö sinäkin sen dokkarin ja muistat?
Taisi olla niin, että kundi tarvitsi jotain seksivalistustakin ja oli seksuaalisia estoja.

Toisaalta onhan BB-Aso kuulemma saanut kahtasataa naista, vaikkei tiedä mikä on klitoris.

Minulla ja kohtalotovereillani taas on näin:
http://kvantti.tky.fi/in/118.shtml

"Ilman Naista"-sarjakuvaa olen linkittänyt liikaakin. Voi olla, että normaali Nussivan Maailman kansalainen ei millään ymmärrä että tuo voi olla tosimaailma ja ihan pakosta, ja vain nauraa luusereille. Vaikka sarjan tekijöiden pointti on muualla.

Ammattiavusta siellä:

Seksivalistus:
http://kvantti.tky.fi/in/87.shtml

Psykiatri:
http://kvantti.tky.fi/in/114.shtml

Ihmissuhdeterapeutit:
http://kvantti.tky.fi/in/73.shtml
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:--
Sä elät aivan samassa maailmassa kuin muutkin.

Tilannettasi voisi verrata siihen, että minä valittaisin siitä, miten suomessa ei saa mistään ruokaa, nälissään joutuu ihminen olemaan koko ajan.

Joku voisi huomauttaa, että eikös sitä ruokaa kaupassa myydä ja ravintoloitakin on, joissa voi käydä syömässä. Monet jopa ostavat ruoka-aineita ja valmistavat ateriansa itse.

Minä vain valittaisin, että helppoahan teillä Syövän Maailman ihmisillä on. Toista se on meillä nälkää näkevillä. Ei kukaan ole työntämässä ruokaa suuhun...

Jatkaisin kokkiohjelmien katselua ja selailisin netissä ravintoloiden ruokalistoja ja kävisin mäkkärissä katsomassa katkerana, kun viereisessä pöydässä syödään Big Macciä ikään kuin se olisi maailman luonnollisin asia, ja minä vaan joudun olemaan ilman.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:--
Sä elät aivan samassa maailmassa kuin muutkin.

Tilannettasi voisi verrata siihen, että minä valittaisin siitä, miten suomessa ei saa mistään ruokaa, nälissään joutuu ihminen olemaan koko ajan.

Joku voisi huomauttaa, että eikös sitä ruokaa kaupassa myydä ja ravintoloitakin on, joissa voi käydä syömässä. Monet jopa ostavat ruoka-aineita ja valmistavat ateriansa itse.
Ei tuo nyt sama asia ole. Ruokaa voi jokainen tietysti ostaa, mutta rakkautta ei voi ostaa rahalla. Ruoan saaminen ei ole kiinni henkilökohtaisesta viehätysvoimasta, olemuksesta, luonteesta. Sen kun lyö "paalua" pöytään, niin saa jauhelihaa.

Mitä Gatin pitäisi tehdä: vähentää Karhun kittaamista, huolehtia paremmin hygieniastaan, hankkia mahdollisesti uusia vaatteita ("mahdollisesti", koska en luonnollisesti tunnne hänen garderoobinsa sisältöä), tuoda niitä parempia puoliaan (varallisuus, intelligenssi) sopivasti esiin. Ja olla kertomatta huonoista puolistaan edes rehellisyyden nimissä.
Sääliin EI pidä vedota. Se taktiikka ei pure.

Netin kontaktipalstoja kannattaa yrittää. Varsinkin City ja Iskuri ovat vilkkaita paikkoja.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä luulen, ettet Gat edes halua oikeasti mitään naissuhdetta, se olisi kai jotenkin liian iso riski, turvallisempaa pysytellä tutussa vanhassa (=fantasioiden maailmassa). Same old, same old (song). Muuten muuttaisit joko jotain itse keksimääsi (pystyt tähän itsekin koska olet kai ihan fiksu mies) tai edes tuhannesti vinkattua asiaa ja alkaisit johonkin suhteeseen. Mut siis iisimpää tai turvallisempaa asettua karhuineen jonnekin omaan maailmaansa erilleen tai jopa yläpuolelle normirahvaasta eli siitä nussivasta maailmasta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Homeboy65 kirjoitti:Mitä Gatin pitäisi tehdä: vähentää Karhun kittaamista, huolehtia paremmin hygieniastaan, hankkia mahdollisesti uusia vaatteita ("mahdollisesti", koska en luonnollisesti tunnne hänen garderoobinsa sisältöä), tuoda niitä parempia puoliaan (varallisuus, intelligenssi) sopivasti esiin. Ja olla kertomatta huonoista puolistaan edes rehellisyyden nimissä.
Sääliin EI pidä vedota. Se taktiikka ei pure.

Netin kontaktipalstoja kannattaa yrittää. Varsinkin City ja Iskuri ovat vilkkaita paikkoja.
Homie, tuosta saisi ihan toimivan ohjelmaformaatin kun sinä neuvoisit Gattista ihan kädestä pitäen tyylin valinnassa. Voisitte käydä yhdessä vaatekaupassa, opetella ruoanlaittoa, lopussa menisitte yhdessä Iskuriin etsimään Gatille sopivia vaimoehdokkaita, suunnittelisitte Gattille treffi-ilmoituksen jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti: Homie, tuosta saisi ihan toimivan ohjelmaformaatin kun sinä neuvoisit Gattista ihan kädestä pitäen tyylin valinnassa. Voisitte käydä yhdessä vaatekaupassa, opetella ruoanlaittoa, lopussa menisitte yhdessä Iskuriin etsimään Gatille sopivia vaimoehdokkaita, suunnittelisitte Gattille treffi-ilmoituksen jne.
Mistä lähtien FK on ollut näin pisteliäs?

Hemuli, ei ole kivaa pilailla vähäosaisten kustannuksella.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:--
Sä elät aivan samassa maailmassa kuin muutkin.

Tilannettasi voisi verrata siihen, että minä valittaisin siitä, miten suomessa ei saa mistään ruokaa, nälissään joutuu ihminen olemaan koko ajan.

Joku voisi huomauttaa, että eikös sitä ruokaa kaupassa myydä ja ravintoloitakin on, joissa voi käydä syömässä. Monet jopa ostavat ruoka-aineita ja valmistavat ateriansa itse.

Minä vain valittaisin, että helppoahan teillä Syövän Maailman ihmisillä on. Toista se on meillä nälkää näkevillä. Ei kukaan ole työntämässä ruokaa suuhun...

Jatkaisin kokkiohjelmien katselua ja selailisin netissä ravintoloiden ruokalistoja ja kävisin mäkkärissä katsomassa katkerana, kun viereisessä pöydässä syödään Big Macciä ikään kuin se olisi maailman luonnollisin asia, ja minä vaan joudun olemaan ilman.
Jaaha.
Tuollainen kannustuspuhe. Kiitos, kai.

Kumminkin on mahdollista, että ihan karma-metafyysisesti tai sitten arkisemmin käytännön välttämättömyydestä on olemassa minä ja hajallaan maailmassa joukko muita surkeita miehiä, jotka eivät vaan sovi tähän maailmaan, ovat ylimääräisiä.

Ja jos psykologisointiin lähdetään, siis pidettäisiin tätä "vain" psyykkisenä ongelmana... niin jos olisit hankkinut lekurikoulutuksen päälle psykiatrin paperit sinä varmaan:

-hoitaisit alkoholismia kertomalla että viina on pahasta, lopettakoon juomisen
-narkkarille sanoisit, että heroiini tappaa
-masentuneelle että ryhdistäydy hyvä mies
-pakkoneurootikolle että kyllähän itsekin tiedät ja myönnät, ettei niillä rituaaleilla ole merkitystä, lopeta ne
-bipolaariselle että koeta nyt elää tasaasesti
-skitsofreenikolle että ei täällä mitään ääniä kuulu

Hyvin toimii? Ota vuoteesi ja kävele!
No, tuskin psykiatrina noille ryhmille noin sanoisit. Minulle kyllä edelleen, koska ongelmani todella ovat ulkopuolella normaalien ihmisten ongelmista, eikä niistä siis ole kirjaviisautta edes psykiatrien koulutuksessa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:todella ovat ulkopuolella normaalien ihmisten ongelmista, eikä niistä siis ole kirjaviisautta edes psykiatrien koulutuksessa.
Tuo on taas tuota sun narsismiasi. Kas kun et julistaudu Napoleoniksi ja totea, että tavallinen rahvas ei voi sinua ymmärtää.

Usko pois gattis, et sä ole niin erityinen. Toki kuvitelmasi siitä varmasti palvelee jotain tarvetta, koska vaalit sitä niin hartaasti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Ja jos psykologisointiin lähdetään, siis pidettäisiin tätä "vain" psyykkisenä ongelmana... niin jos olisit hankkinut lekurikoulutuksen päälle psykiatrin paperit sinä varmaan:

-hoitaisit alkoholismia kertomalla että viina on pahasta, lopettakoon juomisen
NiinPä! Eihän noin voi sanoa, koska Alkoholismihan On Sairaus, aivan kuten haimasyöpä. Ainoa tapa päästä eroon alkoholismisairaudesta on AA:n kymmenaskeleinen ohjelma jossa tunnustat kaikki syntisi Jeesukselle Kristukselle ja lupaat seurata Hänen valoaan tässä pimeässä maailmassa.

(nyysitty jostain AA:ta käsittelevästä Penn&Teller: Bullshit! jaksosta.)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin