Tokkopa.Zeb kirjoitti:TYKSissä saa luultavasti hakee trippimehun käytävän automaatista.
Toinen Tiistai - Vapaus
Aattele että pääset shoppailemaan ihka uusia toppeja ja takkeja ja paitoja ja rintaliivejä ja kaikkee kunhan paranetVesper kirjoitti:Oon kotona, mut mulla on ihan eripariset tissitEn ala jos ne ei kohta ala muuttaa muotoaan, yhyy. Mulla on nyt selkeesti joku leikkauksen jälkeinen masennus. Meen syömään karkkia.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
- Riemumieli
- Kitisijä
Kiva tapa ajatella sulla, mutta mä mietin vaan tylsästi yhtä tyyppiä joka oli pari vuotta sitten meillä töissä, sai lähteä ihan syystä ja nyt vinkuu takaisin töihin.Nehemiah James kirjoitti:No niin just! Tän siitä saa kun yrittää vähän olla eroottinen puskissa, kun toinen on huomion tuskissa. Tjöh!!bliss kirjoitti:Miten joillekin on niin hiton vaikea ymmärtää wanha sanonta "Niin makaat kuin petaat"?

Mä teen parhaani saadakseni jotain fibaa aikaiseksi, että pääsisin vastaamaan bunnyn ketjuihin ja ehkä wähän todistaakseni itselleni, etten sittenkään ole niin wanha ja seniilibliss kirjoitti:Kiva tapa ajatella sulla, mutta mä mietin vaan tylsästi yhtä tyyppiä joka oli pari vuotta sitten meillä töissä, sai lähteä ihan syystä ja nyt vinkuu takaisin töihin.

Pimppihän se on mielessä mutta hoidetaan tämä muutto ensin. Kämppä on ihan vitun hiano, olen pirun tyytyväinen sen sisustaan ja sijaintiin. Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.
On kylläkin ollut vitullinen rumba päällä. Pe-su töissä liian monta tuntia, töiden jälkeen pakkaamista aamukolmeen ja eilen ysiltä ylös muuttamaan. Roudatessa ja purkaessa meni myöhään enkä saanut yöllä väsymykseltäni edes unta. Nousin sitten aamuseiskan jälkeen jatkamaan purkamista ja lopetin äsken. Tai sitten en, olisi vielä hommaa niin perkeleesti. Aamulla taas liian aikaisin jatkamaan...*plääh*
On kylläkin ollut vitullinen rumba päällä. Pe-su töissä liian monta tuntia, töiden jälkeen pakkaamista aamukolmeen ja eilen ysiltä ylös muuttamaan. Roudatessa ja purkaessa meni myöhään enkä saanut yöllä väsymykseltäni edes unta. Nousin sitten aamuseiskan jälkeen jatkamaan purkamista ja lopetin äsken. Tai sitten en, olisi vielä hommaa niin perkeleesti. Aamulla taas liian aikaisin jatkamaan...*plääh*
Muutiksää Dommalle?SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Onhan siinä niitä uusiakin Hoasin taloja vieressä.Vaola kirjoitti:Muutiksää Dommalle?SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.(Okei, et tietenkään julkisesti myönnä...)
Dommalla asuin koirankopissa lääkiksen valmennuskurssin aikaan.
En tietenkään, ne kämpäthän on vanhoja ja ikäviä joskin vielä puoli piirua sijainniltaan ytimekkäämpiä kuin tää. Davella on asian suhteen oikea vainu, tää on siinä Hoasin toimiston yläkerrassa penthousessa.Vaola kirjoitti:Muutiksää Dommalle?SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.(Okei, et tietenkään julkisesti myönnä...)
Räit alaspäin Hoasin työtekijöitä niiden poistuessa töistä?SikaMika kirjoitti:En tietenkään, ne kämpäthän on vanhoja ja ikäviä joskin vielä puoli piirua sijainniltaan ytimekkäämpiä kuin tää. Davella on asian suhteen oikea vainu, tää on siinä Hoasin toimiston yläkerrassa penthousessa.Vaola kirjoitti:Muutiksää Dommalle?SikaMika kirjoitti:Parvekkeelta voi valintansa mukaan tiirailla joko pientä siivua merta, Hietaniemen hautausmaata, kadun toisella puolella olevia vanhoja taloja, Tennispalatsia tai vaikkapa Sanomataloa. Tai sitten vain tuota kuuta.(Okei, et tietenkään julkisesti myönnä...)
Ei niin, muistaakseni viime talvena julkaistiin tutkimus jonka mukaan alkoholi ei erity tissimaitoon. Että skumppaa vaan ja siideriä jos mieli tekee. Kai se koetaan pahana osaksi siksi että luullaan että erittyy ja osaksi siksi että jos on pyrssit olalla niin KUKA HUOLEHTII LAPSESTA?!? Koska äitihän on AINA yksin vastuussa lapsestaan, eikö???Suvinen kirjoitti:Ei se siideri tissistä vauvaan suoraan virtaa.
Niin mullakin eikä niitä ole edes puukotettu vastikään (15 v sitten on).Vesper kirjoitti: Oon kotona, mut mulla on ihan eripariset tissit
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.