Joo, tästä päivästä tuli joka tapauksessa parempi kun toi alkuviikko oli. Hyvä näin! Ystillä sai ruokaa, niska-ja hartiahierronnan ja muksuilta yllinkyllin pusuja ja haleja. Mikäs tässä taas ollessa minä
Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.
-
Stinky
Jos jättäis ton heruuks-sanan pois ja laittais tilalle että tarjootko kahvit? Tuliskohan tällejä?
Joo, tästä päivästä tuli joka tapauksessa parempi kun toi alkuviikko oli. Hyvä näin! Ystillä sai ruokaa, niska-ja hartiahierronnan ja muksuilta yllinkyllin pusuja ja haleja. Mikäs tässä taas ollessa minä![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Joo, tästä päivästä tuli joka tapauksessa parempi kun toi alkuviikko oli. Hyvä näin! Ystillä sai ruokaa, niska-ja hartiahierronnan ja muksuilta yllinkyllin pusuja ja haleja. Mikäs tässä taas ollessa minä
-
Nehemiah James
-
nastamuumio
-
Fcuk
- RolloTomasi
- Kitisijä
-
Nehemiah James
-
Fcuk
-
Rouva Pupu
-
NuoriD
No jos Monsteri ei pääse BB taloon, niin olisihan tuokin jotain.elco kirjoitti:Onhan tässä kuitenkin jo jokunen vuosi siitä, kun edellinen palstalainen ryhtyi sarjamurhaamaan.NuoriD kirjoitti:
Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
-
bliss
-
Nehemiah James
-
nastamuumio
-
bliss
anna se tais olla.nastamuumio kirjoitti:Oho, mihin?bliss kirjoitti:Me muuten päästiin yhteen akkainlehteen jonkun julkimon siivellä tuossa taannoinnastamuumio kirjoitti:...
Siis ei siitä kyllä varsin tunnistaisi jos ei tietäisi seisoneensa juuri siinä kohdassa. Sä oot paremmin tunnistettavissa kuin mä
-
nastamuumio
-
Fcuk
En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!Nehemiah James kirjoitti:Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
-
bliss
-
nastamuumio
-
Rouva Pupu
Against Hiukset since 4eva! Oo illman!Fcuk kirjoitti:En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!Nehemiah James kirjoitti:Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
-
Nehemiah James
Kuva rumasta sängestä? Kattelin peilikuvaani tänään salilla ja huomasin hiusten harventuneen jo siihen tahtiin, ettei kohta tarvitse enää kantaa huolta harmaudesta. Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.Fcuk kirjoitti:En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!Nehemiah James kirjoitti:Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
Sitäpaitsi tiedän yhen miehelle vastanneen briljanttinaisen, ja niist tuli pari. Se oli sen miehen uudenvuodenlupaus (mulle) et yrittää. Ja heti ekalla nappas. Nainen oli upeista upein kaikin tavoin. Mut eipä ollu mieskään mikää huano!
Ai nii,, jotai eroo tohon alottajaan, sori. Melkein sentäs pysyin aiheessa!
Ai nii,, jotai eroo tohon alottajaan, sori. Melkein sentäs pysyin aiheessa!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Lapitii norattu? Ehkä suukkiinottokuva oli liikaa sponsoreille?

Auttasko skalpeeraus?Nehemiah James kirjoitti:Kuva rumasta sängestä? Kattelin peilikuvaani tänään salilla ja huomasin hiusten harventuneen jo siihen tahtiin, ettei kohta tarvitse enää kantaa huolta harmaudesta. Toimitan huomenna jos se päätöksentekoa helpottaa. Peppukuvaa ei tule; mulla on valkoiset nahkabokserit pysyvästi päällä.Fcuk kirjoitti:En millään pysty niin ku näkee tätä silmissäni, käyn hitaalla. Huomattavasti turvallisempaa katsoa kuvaa ja päättää sitten!Nehemiah James kirjoitti:Uh, päänahkakin on nyt kauniin ruskea siksi, että matkan ajan kuuluin kaljupäiden klaaniin. Nyt on jo ruma sänki, enkä osaa päättää olisinko vaiko enkö... Laatunartut, vat sei juu?
Pyyhin Netikettiin..