Masentava Maanantai
Kyllä on inhaa kun päättää niinq kerranki yhden illan elää vaan itselleen, siis niin, ettei kukaan mitään vaadi tai edes pyydä, niin on hedari. Ihan eppää! Ja vaikka se lääke vie lähes kivun pois, niin oikeestihan se tulehdusvaimikälietila tms siellä on edelleen ja oikeesti se on kipee, en vaan tunne sitä.
Pitäisköhän koittaa lasillista viiniä, vai onkohan se jo menny huonoks? Hmm.
Pitäisköhän koittaa lasillista viiniä, vai onkohan se jo menny huonoks? Hmm.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Ite oot lötkönowaysis kirjoitti:Mitkä on muuten parhaita kalapuikkoja? Lidlin jotkut mitä viimeks ostin, oli pettymys. Lötköjä!

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
^xD
Mutta tämä pisti naaman vakavaksi, missit on ihan aidosti vähän tyhmiä.
http://crap.teurasporsaat.org/archive/6936.thumb2.jpg
Mutta tämä pisti naaman vakavaksi, missit on ihan aidosti vähän tyhmiä.
http://crap.teurasporsaat.org/archive/6936.thumb2.jpg
Höh, johonki halvatun Kruunupyyhyn se nakitettiin. Aamulla sai 3 kissanhiekkapussia pummattua jostain, josko yöllä sit vaiks niit kahvikuppeja... En tiiä mihin firmaan on lastaus. Onkohan Kruunupyyssä Arabian tehdasta??Vesper kirjoitti:Kuka sitä ajaa? No, jos niillä rahoilla sit vaikka niitä kahvikuppeja...ninnithequeen kirjoitti:miäs lähtee yöks ajoon, pöh.

Etteks te saa palkkaa? Korvaus duunista kissanhiekkana??????ninnithequeen kirjoitti:Höh, johonki halvatun Kruunupyyhyn se nakitettiin. Aamulla sai 3 kissanhiekkapussia pummattua jostain, josko yöllä sit vaiks niit kahvikuppeja... En tiiä mihin firmaan on lastaus. Onkohan Kruunupyyssä Arabian tehdasta??Vesper kirjoitti:Kuka sitä ajaa? No, jos niillä rahoilla sit vaikka niitä kahvikuppeja...ninnithequeen kirjoitti:miäs lähtee yöks ajoon, pöh.

Nyt perkele fisua pöytään.
Taustalla soi:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t4hpvyEcUh8[/youtube]
Destroy Eveything!!!
Taustalla soi:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t4hpvyEcUh8[/youtube]
Destroy Eveything!!!
RUOKAA tänne ja heti! Nää suoraan duunista liikkumaan-illat on kyllä hieman hanurista, venyy päivällinen tosi myöhäseks ja ei huvittais tähän aikaan enää kokatakaan. Mut ei pelkällä lounaalla elä. No jos eka suihkuun ja sitten vaikka vokkia...
Kävin vara-äiteilemässä kun sisko on liuennut Israeliin naapurin akan kanssa, ja jättänyt lapset heitteille (no on niillä isä, mut ei sitä voi mikskään kodinhengettäretks kutsua...). Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kävin vara-äiteilemässä kun sisko on liuennut Israeliin naapurin akan kanssa, ja jättänyt lapset heitteille (no on niillä isä, mut ei sitä voi mikskään kodinhengettäretks kutsua...). Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Work like a captain, play like a pirate.
Täällä iskä jätti lapset mun armoille. Lettuja kiitos!Vesper kirjoitti:Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan
Ei vaan, ne nukuksii. Venailen Darlingeja ruutuun ja tilailen kultakimpaleita asiakkaalle. Söin aivan ällöhyvää avocadotahnaa just leivän päällä, iski avocadohimo joten kertokaa mihin ja miten sitä käytätte! Thanks.
Sun kyllä pitäis perustaa joku VaraTätiPalvelu - ihQ täti vuokrattavissa tädittömille lapsilleVesper kirjoitti:Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan

edit: typo. Hitto että oon tänään pätevä.
Viimeksi muokannut bliss, 02.03.2009 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täytyy kyllä sanoa et en mä niin mahottoman monessa hommassa ole hyvä, mut tätinä kyllä ihan huippubliss kirjoitti:Sun kyllä pitäis perustaa joku VaraTätiPalvelu - ihQ täti vuokrattavissa tädittöille lapsille
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Work like a captain, play like a pirate.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kummisetäily ja enoilu on kanssa mukavaa. Kummitytön (4v) kanssa käyty kalassa (ongella ja verkoilla), korjattu mummin autoa, ukin moottorisahaa, tehty halkoja, laskettu mäkeä luikurilla ja pulkalla, tehty ruokaa ja leivottu, ja mitähän vielä. Ja oon antanut aikaa.
Meinasin unohtaa. Pitäisi tehdä huomiset läksyt. Ruotsin kurssille. Ei viitteis. Taidan tehdä työpäivän aikana. Joo.
Meinasin unohtaa. Pitäisi tehdä huomiset läksyt. Ruotsin kurssille. Ei viitteis. Taidan tehdä työpäivän aikana. Joo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.