Kortsut ovat kyllä aikamoisia kuritushuoneita "kantajilleen". Paitsi jotkut Durexin mallit.Alisuorittava G kirjoitti:Tai sitten kummallisuutemme ei edes liity spermaan. Hmmhgh!
Ällöttää ajatuskin spermasta nyt. Onneks tykkäilen kortsuistakin.
Ehkäisy
Mä luulin et et sä olisit mun tyylin naikkonen, mutta tää oli isku vasten kasvoja, sä et tykkääkään spekusta?Alisuorittava G kirjoitti:Tai sitten kummallisuutemme ei edes liity spermaan. Hmmhgh!exPertti kirjoitti:Tämä on tietty mahdollista. Tai sitten sinä et ole hulluna spermaan?
Ällöttää ajatuskin spermasta nyt. Onneks tykkäilen kortsuistakin.

Viimeksi muokannut Niba, 09.10.2008 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Onks sulla ongelmia ehkäisyssä? Piuhat kii vaan! Vai oliko ne valmiiksi jo?Kreitsu kirjoitti:Vitun mulkut (tunnistanette itsenne tyhjänjauhajat), tämä on asiakeskustelu-osiossa, ei paskanjauhannassa.
Toivottavasti palatte helvetintulessa! Kun päällenne lentää vedet, niin se ei sitten ole palomies sammutustöissä, vaan minun kuset!
Pyyhin Netikettiin..
Nohnoh masa, eipä olla niin tosikkoja ettei ollenkaan saa veivata!masa kirjoitti:Lekurilla on nyt varmaan heittää faktatietoa tiskiin ylimielisen veivaamisen sijaan?
Myönnän, etten ole aiheeseen kokemusta enempää perehtynyt, joten mielelläni kuulisin faktatietoa, miksi peukkuehkäisy kannattaisi lopettaa.
Ensisijaisesti kommentoin sun menetelmiä nyt naisena enkä minään lekurina. Musta olisi vastenmielistä jos mies käyttäsi tollasia menetelmiä. Luulen kyllä ettei tuo niin terveellistäkään olisi, koska johonkin suuntaanhaan sen paineen pitää päästä ja sulla menee kyllä tossa väärään suuntaan, voisko tulla eturauhas- tai venttiiliongelmia niin kuin ejakulaatioasiantuntija MetrilentoManala tuossa epäili?
Me ei kumpikaan kyseisestä mömmöstä niin välitetä, ei sillä että se nyt mitään ydinjätettäkään olisi, muttei sillä silti viitsi sotkea kuin alapäätä.exPertti kirjoitti:Tämä on tietty mahdollista. Tai sitten sinä et ole hulluna spermaan?Quinevere kirjoitti:Olette molemmat kummallisia.exPertti kirjoitti: Siitä pisteet sinulle.
Menee aika henkilökohtaiseksi, mutta itse saan kicksit siitä että mies nakkaa ne sinne normipaikkaan (ei lakanoille, pienen akrobatian hallinnee jokainen). Niin mieskin. Suuhuni en halua sitä mömmöä ja mieskin sen hyvin ymmärtää kun ei itsekään haluaisi.masa kirjoitti:Mitä vastenmielistä siinä on, että nakkaa piimät pyttyyn eikä lakanoille? Tai voi ne toki suuhunkin nakata, mutta pointti on se, että nakkaaminen on hallittua.Quinevere kirjoitti:Musta olisi vastenmielistä jos mies käyttäsi tollasia menetelmiä.
Onneksi jokaiselle (tai melkein jokaiselle) löytyy vastinparinsa, eikö?

Auttaisiko se päänsärkyynkin?masa kirjoitti:^ olisi paljon helpompaa, jos kaikki naiset opettelisivat nielemään lastin.
Helsingin yliopiston professori Pirkko Vihkon tutkima pap-entsyymi eli eturauhasen hapan fosfataasi paljastui yllättäen kahdeksan kertaa morfiinia tehokkaammaksi kivunlievittäjäksi.
Kipuherkkien miesten kannattaa siis opetella imemään munaa.NegaDuck kirjoitti:Auttaisiko se päänsärkyynkin?masa kirjoitti:^ olisi paljon helpompaa, jos kaikki naiset opettelisivat nielemään lastin.
Helsingin yliopiston professori Pirkko Vihkon tutkima pap-entsyymi eli eturauhasen hapan fosfataasi paljastui yllättäen kahdeksan kertaa morfiinia tehokkaammaksi kivunlievittäjäksi.
Veikkaan, että tälle ei löydy tilastotietoa vahvistukseksi. Mutta se selvisi, että pidät asiaa todella vastenmielisenä, kun kehitit näin mielenkiintoisia puolitotuuksia.Quinevere kirjoitti:^^Sä olet ymmärtääkseni vähemmistössä miehistä tuossa suuseksi-ihastuksessasi. Kaikki miehet eivät halua ruiskia suuhun. Veikkaan että sille löytyy evoluutiobiologiasta aika luontainen selitys.
Came here for school, graduated to the high life
Et ole ainut nainen telluksella. Puhuvat, että siitä tulee sellainen "täyttymisen tunne", joka tuntuu osasta kivalta. Siitäkö on kyse?Quinevere kirjoitti:Menee aika henkilökohtaiseksi, mutta itse saan kicksit siitä että mies nakkaa ne sinne normipaikkaan.
Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun. Suuseksin osalta en taas ole törmännyt yhteenkään, joka ei mieluummin sinne suuhun päästelisi kuin ruiskisi minne sitten liekään.exPertti kirjoitti:Veikkaan, että tälle ei löydy tilastotietoa vahvistukseksi. Mutta se selvisi, että pidät asiaa todella vastenmielisenä, kun kehitit näin mielenkiintoisia puolitotuuksia.Quinevere kirjoitti:^^Sä olet ymmärtääkseni vähemmistössä miehistä tuossa suuseksi-ihastuksessasi. Kaikki miehet eivät halua ruiskia suuhun. Veikkaan että sille löytyy evoluutiobiologiasta aika luontainen selitys.
Eivät kai yhdynnän jälkeen, mutta vaikkakin sen on ihan sama mihin nämä kallisarvoiset siemenet päätyvät niin onhan se toki parempaa kun suuhoito jatkuu "loppuun asti". Siis ainakin siihen asti kunnes tyhjentyminen alkaa.Rouva Pupu kirjoitti:Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun. Suuseksin osalta en taas ole törmännyt yhteenkään, joka ei mieluummin sinne suuhun päästelisi kuin ruiskisi minne sitten liekään.
Tätä kai tarkoitit. Tuossa oli niin monta estosanaa peräkkäin, että päätä särkee.

Varmasti. Ruiskimisessa ensisijaiset ovat olleet peppu ja rinnat. Ta sitten lähärissä se vatsa.masa kirjoitti:Jotkut miehet pitävät myös lähetyssaarnaajaa erityisen härskinä asentona.Rouva Pupu kirjoitti: Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun.
Rinnoille sanon kyllä.Rouva Pupu kirjoitti:Varmasti. Ruiskimisessa ensisijaiset ovat olleet peppu ja rinnat. Ta sitten lähärissä se vatsa.masa kirjoitti:Jotkut miehet pitävät myös lähetyssaarnaajaa erityisen härskinä asentona.Rouva Pupu kirjoitti: Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun.