Ehkäisy

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Alisuorittava G kirjoitti:Tai sitten kummallisuutemme ei edes liity spermaan. Hmmhgh!
Ällöttää ajatuskin spermasta nyt. Onneks tykkäilen kortsuistakin.
Kortsut ovat kyllä aikamoisia kuritushuoneita "kantajilleen". Paitsi jotkut Durexin mallit.
Came here for school, graduated to the high life
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:Kortsut ovat kyllä aikamoisia kuritushuoneita "kantajilleen". Paitsi jotkut Durexin mallit.
*ennustaa peniksenkokokeskustelua ja lopettaa tähän*
exPertti
Kitisijä

Alisuorittava G kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kortsut ovat kyllä aikamoisia kuritushuoneita "kantajilleen". Paitsi jotkut Durexin mallit.
*ennustaa peniksenkokokeskustelua ja lopettaa tähän*
:)
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tämä on tietty mahdollista. Tai sitten sinä et ole hulluna spermaan? :)
Tai sitten kummallisuutemme ei edes liity spermaan. Hmmhgh!
Ällöttää ajatuskin spermasta nyt. Onneks tykkäilen kortsuistakin.
Mä luulin et et sä olisit mun tyylin naikkonen, mutta tää oli isku vasten kasvoja, sä et tykkääkään spekusta? :cry:
Viimeksi muokannut Niba, 09.10.2008 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vitun mulkut (tunnistanette itsenne tyhjänjauhajat), tämä on asiakeskustelu-osiossa, ei paskanjauhannassa.

Toivottavasti palatte helvetintulessa! Kun päällenne lentää vedet, niin se ei sitten ole palomies sammutustöissä, vaan minun kuset!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Okei. Tuo oli ehkä huvittavin avautuminen koko kitinän historiassa.

Kreitsu. Sä tarvitset lomaa enemmän kuin ehkäisyvinkkejä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Vitun mulkut (tunnistanette itsenne tyhjänjauhajat), tämä on asiakeskustelu-osiossa, ei paskanjauhannassa.

Toivottavasti palatte helvetintulessa! Kun päällenne lentää vedet, niin se ei sitten ole palomies sammutustöissä, vaan minun kuset!
Onks sulla ongelmia ehkäisyssä? Piuhat kii vaan! Vai oliko ne valmiiksi jo?
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tästä ei ehkäisymenetelmä parane.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810 ... 3_ul.shtml
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

masa kirjoitti:Lekurilla on nyt varmaan heittää faktatietoa tiskiin ylimielisen veivaamisen sijaan?

Myönnän, etten ole aiheeseen kokemusta enempää perehtynyt, joten mielelläni kuulisin faktatietoa, miksi peukkuehkäisy kannattaisi lopettaa.
Nohnoh masa, eipä olla niin tosikkoja ettei ollenkaan saa veivata!

Ensisijaisesti kommentoin sun menetelmiä nyt naisena enkä minään lekurina. Musta olisi vastenmielistä jos mies käyttäsi tollasia menetelmiä. Luulen kyllä ettei tuo niin terveellistäkään olisi, koska johonkin suuntaanhaan sen paineen pitää päästä ja sulla menee kyllä tossa väärään suuntaan, voisko tulla eturauhas- tai venttiiliongelmia niin kuin ejakulaatioasiantuntija MetrilentoManala tuossa epäili?
Quinevere

exPertti kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Siitä pisteet sinulle. :)
Olette molemmat kummallisia.
Tämä on tietty mahdollista. Tai sitten sinä et ole hulluna spermaan? :)
Me ei kumpikaan kyseisestä mömmöstä niin välitetä, ei sillä että se nyt mitään ydinjätettäkään olisi, muttei sillä silti viitsi sotkea kuin alapäätä.
masa

Quinevere kirjoitti:Musta olisi vastenmielistä jos mies käyttäsi tollasia menetelmiä.
Mitä vastenmielistä siinä on, että nakkaa piimät pyttyyn eikä lakanoille? Tai voi ne toki suuhunkin nakata, mutta pointti on se, että nakkaaminen on hallittua.
Quinevere

masa kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Musta olisi vastenmielistä jos mies käyttäsi tollasia menetelmiä.
Mitä vastenmielistä siinä on, että nakkaa piimät pyttyyn eikä lakanoille? Tai voi ne toki suuhunkin nakata, mutta pointti on se, että nakkaaminen on hallittua.
Menee aika henkilökohtaiseksi, mutta itse saan kicksit siitä että mies nakkaa ne sinne normipaikkaan (ei lakanoille, pienen akrobatian hallinnee jokainen). Niin mieskin. Suuhuni en halua sitä mömmöä ja mieskin sen hyvin ymmärtää kun ei itsekään haluaisi.

Onneksi jokaiselle (tai melkein jokaiselle) löytyy vastinparinsa, eikö? :)
masa

Quinevere kirjoitti: Menee aika henkilökohtaiseksi, mutta itse saan kicksit siitä että mies nakkaa ne sinne normipaikkaan.
Niin. Mikäs siinä olis nakellessa, jos käyttäisi ehkäisyä.
Quinevere

^(Melko)varmat päivät ja pari jonka kanssa raskaus ei olisi katastrofi ajaa saman asian.
masa

^ olisi paljon helpompaa, jos kaikki naiset opettelisivat nielemään lastin.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:^ olisi paljon helpompaa, jos kaikki naiset opettelisivat nielemään lastin.
Auttaisiko se päänsärkyynkin?
Helsingin yliopiston professori Pirkko Vihkon tutkima pap-entsyymi eli eturauhasen hapan fosfataasi paljastui yllättäen kahdeksan kertaa morfiinia tehokkaammaksi kivunlievittäjäksi.
Quinevere

^^Sä olet ymmärtääkseni vähemmistössä miehistä tuossa suuseksi-ihastuksessasi. Kaikki miehet eivät halua ruiskia suuhun. Veikkaan että sille löytyy evoluutiobiologiasta aika luontainen selitys.
Quinevere

NegaDuck kirjoitti:
masa kirjoitti:^ olisi paljon helpompaa, jos kaikki naiset opettelisivat nielemään lastin.
Auttaisiko se päänsärkyynkin?
Helsingin yliopiston professori Pirkko Vihkon tutkima pap-entsyymi eli eturauhasen hapan fosfataasi paljastui yllättäen kahdeksan kertaa morfiinia tehokkaammaksi kivunlievittäjäksi.
Kipuherkkien miesten kannattaa siis opetella imemään munaa.
exPertti
Kitisijä

Quinevere kirjoitti:^^Sä olet ymmärtääkseni vähemmistössä miehistä tuossa suuseksi-ihastuksessasi. Kaikki miehet eivät halua ruiskia suuhun. Veikkaan että sille löytyy evoluutiobiologiasta aika luontainen selitys.
Veikkaan, että tälle ei löydy tilastotietoa vahvistukseksi. Mutta se selvisi, että pidät asiaa todella vastenmielisenä, kun kehitit näin mielenkiintoisia puolitotuuksia.
exPertti
Kitisijä

Quinevere kirjoitti:Menee aika henkilökohtaiseksi, mutta itse saan kicksit siitä että mies nakkaa ne sinne normipaikkaan.
Et ole ainut nainen telluksella. Puhuvat, että siitä tulee sellainen "täyttymisen tunne", joka tuntuu osasta kivalta. Siitäkö on kyse?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:^^Sä olet ymmärtääkseni vähemmistössä miehistä tuossa suuseksi-ihastuksessasi. Kaikki miehet eivät halua ruiskia suuhun. Veikkaan että sille löytyy evoluutiobiologiasta aika luontainen selitys.
Veikkaan, että tälle ei löydy tilastotietoa vahvistukseksi. Mutta se selvisi, että pidät asiaa todella vastenmielisenä, kun kehitit näin mielenkiintoisia puolitotuuksia.
Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun. Suuseksin osalta en taas ole törmännyt yhteenkään, joka ei mieluummin sinne suuhun päästelisi kuin ruiskisi minne sitten liekään.
exPertti
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun. Suuseksin osalta en taas ole törmännyt yhteenkään, joka ei mieluummin sinne suuhun päästelisi kuin ruiskisi minne sitten liekään.
Eivät kai yhdynnän jälkeen, mutta vaikkakin sen on ihan sama mihin nämä kallisarvoiset siemenet päätyvät niin onhan se toki parempaa kun suuhoito jatkuu "loppuun asti". Siis ainakin siihen asti kunnes tyhjentyminen alkaa.

Tätä kai tarkoitit. Tuossa oli niin monta estosanaa peräkkäin, että päätä särkee. :)
masa

Rouva Pupu kirjoitti: Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun.
Jotkut miehet pitävät myös lähetyssaarnaajaa erityisen härskinä asentona.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Niin no harvemmin olen törmännyt miehiin, jotka erityisen innokkaasti olisivat yhdynnän päätteeksi halunneet ruiskasta suuhun.
Varmasti. Ruiskimisessa ensisijaiset ovat olleet peppu ja rinnat. Ta sitten lähärissä se vatsa.
exPertti
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:
masa kirjoitti:
Varmasti. Ruiskimisessa ensisijaiset ovat olleet peppu ja rinnat. Ta sitten lähärissä se vatsa.
Rinnoille sanon kyllä. :)
Vastaa Viestiin