SikaMika kirjoitti:
En muista tapausta. Kuka oli kyseessä?
Antaapa olla. Vain olettamus, ja tässä esimerkkinä vain koska ainoa kerta kun oletin nähneeni sinut ensikosketuksessa potentiaaliseen skoreen.
SikaMika kirjoitti:
Sä olet tapasi mukaan väärässä. Muista mainitsemistasi sankareista en sano mitään, mutta mun selkeästi vahvin puoleni verbaalikkona on nopea älyäminen ja hauskan sisällön tuottaminen interaktiivisesti ns. lennossa. ?
No uskotaan juuri sinulla sitten niin. Tosin lievästi ärsyttävää, että silkalla tyhjännaurattamisella skorettaa. Mutta tuskin kaikki skorettajat ovat niin hupiveikkoja. Tai nokkelia. Joidenkin ei tarvitse puhuakaan mitään (syitä miksi se yksi tapaus minua niin vitutti). Taikka minusta vaikkapa meidän tuntemamme JuhaniTurbohaltija ei ole varsinaisesti huumorimiehiä, ei sinne päinkään, haudankaivajan äänikin. Mutta niinpä vaan itsestäänselvästi saa, on saanut Citystä ja Kitinästäkin kun täällä oli. Tuokaan hauskuuttaminen ei riitä yhteiseksi nimittäjäksi skorettamiseen. Minua paremman näköisiä varmaan kaikki, ja nuorempia (nuori olen ollut minäkin.. )mutta niin erinäköisiä, että sekään ei ihan selitä. Väitän edelleen, että te riittää, että vain OLETTE OLEMASSA rinnakkaistodellisuudessa, jota minulle yksityishelvettinä näytetään
SikaMika kirjoitti:
jos muu porukka on samalla aaltopituudella.
Se on yleensä totta, että nämä hauskaapitäessä käydyt "keskustelut" eivät ole järin vakavia. Vakaville keskusteluille on aikansa ja paikkansa, se on asia mitä mm. sä et ole vieläkään tuntunut tajuavan. Jos mä alkaisin jauhamaan baarissa karhujen soidinmenoista tai Jeesuksesta, saisin mäkin runkkia kotona Karhupulloon. Sä et viihdy baareissa tai miiteissä, koska siellä jauhetaan lähinnä banaalia paskaa.
No enhän minäkään aina vakava ole tai itseäni niin älylliseksi luule. Tuo "samalla aaltopituudella" kyllä merkkaa. Tyypillisessä Varkautelaisessa (tai missä vaan) baarissa viihtyminen ja sosiaalinen jutustelu olisi minulle sama kuin ehkä joillekin pitää KauniitaRohkeita aidosti kiinnostavana. En nyt syytä, että sellainen on "banaalia paskaa", mutta kumminkaan se ei minua kiinnosta. Ja skorettaakseen täytyisi viihtyä siellä ja päästä niihin "banaalia paskaa" jauhaviin porukoihin, ja olla "samalla aallonpituudella". Varkaudessa tarttisi siis olla hirveän innostunut sudeettisavolaisen merkonomi- tai duunarijengin jutuista. Penkkiurheilua, kalastusta, sukulaisia, "parhaimmillaan" ikivanhaa nörttitarinaa. Kuultu jo. Kaiken lisäksi ne on tunteneet toisensa lapsuudesta asti. Ihan eri eläinlaji. Siis vittu minä sen fiksumpi ole, ei vaan kiinnosta. En innostu sosiaalielämästä vain siksi, että siinä on ah oh ihmisiä.
SikaMika kirjoitti:
Sadannen kerran: mikset hakeudu foorumille, jossa pääset toteuttamaan itseäsi vakavampien aiheiden parissa??
Minä luen niitä. Kirjoittaisin, jos olisi jotain kysyttävää, jota en muuten löydä. Ja tuskinpa tiede- uskonto/filosofia- avaruus- ja keskiaikafoorumit on varsinaisesti pokausmestoja?
Kitinässä vielä, koska tämä on minulle pelleilypaikka. Vessanseinä. Ei suurtakaan vaivaa enää, kun olen kokonaan lopettanut vakavampien kirjoittamisen täällä. Niistäkin tässä ympäristössä hupina oli vain sadomasoilu tympeiden urbaanioikeistolaisten tai jonkun Petrin vastakkaisten asenteiden kanssa. Meni liikaa aikaa ja vaivaa, lopetin.
SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Mutta muutenhan naiset ON joskus viihtyneet seurassani, vuorokausitolkulla, päivät ja yöt. Mutta ei ole ymmärtäneet antaa
Sä et ymmärtänyt ottaa. Jos olisit, sun elämäsi voisi näyttää tänään erilaiselta. Mutta kuka se Gatin/katin hännän nostaa jollei Gat itse?
Kipeän totta. Se oli silloin se.
Nykyään nettideittailua rajoittaisi kasvavat ikävuodet. Todellakin, paitsi että aiheiltaan jututettavat vähänkään samanhenkiset ovat kaukana, niiden määrä supistuu minimiin jos ikäni pitää kertoa. Yleensä olen minäkin KIRJALLISESTI ollut sen verran huuliveikko (Yhdistelmä asiaa, pelleilyä ja flirttiä), että sanoisin melkein kakskymmentä aikoinaan treffeille heltyi. Jos ja kun muutan Orimattilaan kunnolla niin ehkä valikoima laajenee, vain tunti Hesaankin, puoli Lahteen.
Mutta silleen: hieman vaikempi sauma kuin teillä, jotka niin viihdytte baarissa/miiteissä, koette sen omaksi viiteryhmäksenne, pari sukkeluutta tai jalkahieronta ja panemaan.
Eli yhdistelmänä oletus siitä rinnakkaistodellisuudesta:
-Ulkonäkönne (no, se vaihtelee laidasta laitaan)
-Itsevarmuus ja huumori (joillakin)
-Jota kummasti helpottaa kun aidosti viihdytte baareissa paskaa puhumassa ja koette sen samanhenkisenä porukkana. Teillä on valmis henkinen koti siellä.
Eri eläinlaji, eipä mahda mittään.