No postaat sen sitten tänne.1108 kirjoitti:Siis mitä vittua??? Ankan vitsi oli sieltä parhaiNmasta päästä!
Miksi haluat lapsia?
Perillinen.. Hmmm.. kumpi olisi minulle parempi: Häiriintynyt teknotinttitukkajuppilutkaperillinen, vai se, että minut perii Suomen Valtio? Jälkimmäinen on kyllä todennäköinen, ellei suorastaan väistämätön.Riemumieli kirjoitti: seurauksena on häiriintynyt perillinen.

Naista!! Emäntää!!!
Eikö kukaan täällä halua Lasteni Äidiksi?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
-
- Kitisijä
Mistä sitten arvelit parisuhteen mahdollisen paskuuden johtuvan, jos ei suhteen osapuolien käytöksestä?Riemumieli kirjoitti:Ajatelkaa ihmiset hyötysuhdetta. Paska parisuhde, josta ei jää kuin luu käteen, sehän on hukkaan heitettyä elämää. Jos jäljelle jää lapsi, ei kaikki mennytkään päin persettä. Lapset tottuvat uusiin tilanteisiin ja jos homma ei toimi, lapsi voi useimmiten paremmin, kun vanhemmat ovat tahoillaan tyytyväisiä. Tietysti jos vanhemmat ovat persoonina perseestä (isä ei pidä yhteyttä, äiti syyttää isää pedofiiliksi ihan vain huvikseen jne. jne.), niin seurauksena on häiriintynyt perillinen.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tätä piti tavata vähän aikaa ennen kuin aukeni. Siis "saahan pillua_saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä" olikin oikeasti "saahan pillua saamatta_lapsia jos käyttää ehkäisyä".1108 kirjoitti:Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Siks siitä quottaamisesta olisi ollut apua. Lue edelliseltä sivulta Manalan perustelu lapsien haluamiselle, johon se minun huono vitsini oli vastaus.Lolita kirjoitti:Tätä piti tavata vähän aikaa ennen kuin aukeni. Siis "saahan pillua_saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä" olikin oikeasti "saahan pillua saamatta_lapsia jos käyttää ehkäisyä".1108 kirjoitti:Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä.
On se aika kummallista, että sä olet ensimmäisenä aina vinkumassa täällä kanaemoinesi kaikennäköisistä ajojahdeista, kun sun käytöstä kritisoi millään muotoa, mutta kaverilla on itsellä otsaa alkaa heittämään jotain Josef Fritzl-vertauksia tyhjästä. Se on vissiin sitä "maailma kiusaa mua" -whineejien suhteellisuudentajua. No, eipä ihmetytä enää mistä jengi älähti. Yllättäen et edes ymmärtänyt, vaan aloit kiukuttelemaan että "1108 sais kyl sanoo noin".NegaDuck kirjoitti:Taasko suhun osui kun pitää meuhkata? Se nyt oli vaan yks huono vitsi joka kohdistui tapaan jolla olit muotoillut sen lauseen. Mene vaikka puremaan pesuvamppua niin rauhoitut.Herra Manala kirjoitti:itku vinku
Sitä saa mitä tilaa, joten muistahan ensi kerralla kanaemosi kanssa että suck it down for once.
Mä sain tänää illalla puhelun,exPertti kirjoitti:
Mietin mitä tuosta pikkuisesta tulee isona. Uskon itsevarmasti, että hänellä on potentiaalia vaikka mihin.
"Äiti, mä oon menossa nukkumaan, mutta mulla on yks haave. "Mä tuun poliisiks isona" ..hetken hiljasuus ja heti perään "tiätkö äiti saako ne sit pitää ne vanhaksi menneet käsiaseet omanaan ja viedä ne kotia, sit ku niitä ei enää työssä tarvita?"
Rakastan

Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Positiivista, että hän pohti jo työn luontaisetupuolta. Sitä yleensä ei nuorena tule pohdittua. Fiksu lapsi.syttiK kirjoitti:Mä sain tänää illalla puhelun,exPertti kirjoitti:
Mietin mitä tuosta pikkuisesta tulee isona. Uskon itsevarmasti, että hänellä on potentiaalia vaikka mihin.
"Äiti, mä oon menossa nukkumaan, mutta mulla on yks haave. "Mä tuun poliisiks isona" ..hetken hiljasuus ja heti perään "tiätkö äiti saako ne sit pitää ne vanhaksi menneet käsiaseet omanaan ja viedä ne kotia, sit ku niitä ei enää työssä tarvita?"
Rakastan

Came here for school, graduated to the high life
No oletpas sinä nyt taas dramaattinen. Sait minut jo väsytettyä.Herra Manala kirjoitti:No, eipä ihmetytä
Sitä saa mitä tilaa
muistahan ensi kerralla
Ihmetyttää vaan, kun vitsi oli oikeasti niin överiksi vedetyn tyhmä ettei kukaan aivot omistava henkilö siitä voisi loukkaantua. Ja silti käytät aika törkeitä viittauksia (whinetys, kanaemo, liioittelu) "vastaiskuna" sellaiselle tyhmälle vitsiyritelmälle joka olisi pitänyt kuitata röhähdyksellä. Mitähän tämän kaiken takana oikeasti on?
P.S. Älä Whinetä™.
Joo, tuossa iässä niillä on jo aikaa pohtia asioita. Odota vaan!exPertti kirjoitti:
Fiksu lapsi.
Tääl on päästy jo asioissa pitkälle, ainakin pojan ajatuksissa
"Mua niin vaivaa kuinka se iskän siemen pääsee sinne mahaan? Navasta se ei voi mennä."
..josta päästiin eräänäkin suihkutuokiona toteamukseen, että "Äiti mua sä et oo ainakaan mahasta synnyttäny, leikkauksesta jää aina arpi ja sulta se arpi puuttuu!"

Hei ämmä, sulla on väärä asenne.