Herra Manala kirjoitti:Ehkä tästä saadaan sittenkin se catfight!
(No nyt rupee raja tulemaan vastaan. Josta syystä tässä puhuu nyt taas se mun tunteellinen tosikkous:)
No huh huh. Onpas täällä riennetty asioiden edelle.
Pahoittelen jo etukäteen mahdollista väärinkäsitystä, mutta pupellettakoon se nyt kuitenkin tähän varmuuden vuoksi, etten kyllä mihinkään suosiontavoittelemiskilpailuun lähde
ikinä. Paljon mieluummin olen yksin.
Joo, pahoittelen tosikkouttani, mutta jos aletaan puhua oikeasti lähestymisestä ja toiseen tutustumisesta, minun arvomaailmassa puhutaan jo isoista asioista. Sen takia en niistä halua kovin kevytmielisesti vitsailla. Se on minun tapani suhtautua näihin juttuihin.
Siis Gathan ei ole kuin antanut mulle positiivista palautetta. Siinä palautteenantotyylissä on ollut paljon minua viehättäviä piirteitä,ja olenkin sanonut, että yleisesti ottaen pidän sellaisesta tyylistä. Käsittääkseni en ole missään vaiheessa sanonut, että olisin erityisesti nauttinut siitä, että palaute tulee nimenomaan Gatilta - enhän edes tunne miestä.
Varsinaisessa semanttisessa merkitysmielessä, ilman konkreettista lähestymistä, se on lähinnä vain tiettyjä sanoja jonossa, vaikka onkin ollut miellyttävää luettavaa. Ja mulle mikään kiinnostus ei ole todellista ilman spontaania ja konkreettista sekä henkilökohtaista lähestymistä. Ja jos mulla olisi jokin erityinen merkitys Gattacalle, hän varmasti olisi jo lähestynyt eli ts. nähnyt minut sen vaivan arvoiseksi.
Niin että jätetäänkö nämä spekuloinnit nyt ihan sikseen. Kun tässä ei ole nyt muuta ollut kyseessä kuin mielipiteiden vaihtoa. Ja jos nyt minä sitten puolestani hyppään asioissa vähän liian pitkälle, niin vaikka nettimielikuva on varsin hapero, sen huteran mielikuvan perusteella arvelen, etten edes olisi nainen Gatin makuun.