Che kirjoitti:^ Skype toimi ainakin äsken koneellani ihan normaalisti.
Skype, vai Skypen lataus Skypen sivulta? Nimittäin juuri tuo jälkimmäinen mättää täällä. En saa Skypeä asennettua koska lataus Skypen sivulta ei käynnisty millään.
Ehkä maailman parasta on se, kun vähän alle metrinen napero huhuilee äitiiiiiii.... ja tömistelee paikalle vain halatakseen äitiä ja poistuu jälleen omiin puuhiinsa
killkill kirjoitti:Yyh. Leikkaa amarettoa tilkalla konkkua, kuulostaa ihan liian makealta! (sanoo mies, jonka tavallinen oli aikoinaan Golden Cap 4 cl:llä Malibua)
Njääh, en mä amarettoa ala pilaamaan, se on just herkkua noin. Mutta siiderin mä yleensä leikkaan 4cl:lla vodua, namskis!
BettyB. kirjoitti:
Ja ei, en mennyt, on mullakin vielä itsesuojeluvaistosta jokunen ripaus jäljellä
Betty-kultaseni. Sä juot aivan liian vähän viinaa nykyisin, viinattomuuspäissäsi saat sitten tuollaisia typeriä ajatuksia päähäsi. Meillä olsii ollut niin lysti täällä kahdestaan aina Downin keikkaan asti, jolloin olisin joutunut ajamaan sut hankeen!
SikaMika kirjoitti:Betty-kultaseni. Sä juot aivan liian vähän viinaa nykyisin, viinattomuuspäissäsi saat sitten tuollaisia typeriä ajatuksia päähäsi.
Tiiäkkö, oot niin oikeessa että hoi hoi! Onnekseni näin kevään myötä viinahammastani alkaa taas kolottaa ja eipä aikaakaan kun olen taas järjissäni. Varo vaan!
Vielä tarkennusta, että lohtumiehet ei ole sellaisia jotka tulisi tänne sekstaamaan, vaan ovat puhelimen päässä olevia entisiä jotka antaa huomiota puhelimitse. Voi Betty minkä Äiti-syyllistämisen saitkaan aikaan. Nyyh!
NeitiNegatiivi kirjoitti:Voi Betty minkä Äiti-syyllistämisen saitkaan aikaan. Nyyh!
Tsori, ei ollu tarkotus!! Mulla vaan ei tuu hiprakka ihan parista lasillisesta viiniä, siks ihmettelin. Mä kun en tykkää ihmsistä jotka on humalassa lastensa nähden.
Lapsi on tosiaan jo eskarilainen ja mulla menee lasikin päähän, mutta ohjesääntönä itselleni pidän sitä, että humalassa sanan varsinaisessa merkityksessä en kotona ole. Pienessä sievässä voin hänen nukkumassa ollessaan olla, mutta nyt kun en enää seurustele on kotona enemmän kuin kahden lasin juominen lähinnä masentavaa.
Muutin mieleni, kahden lasillisen jälkeen punaviini on sittenkin siedettävää. Voisi oikeastaan lähteä sittenkin ihmisten ilmoille. Sosiaalista jalkaa alkoi vipattaa. Tuitui!
Sulle kans. Oon vanhempien luona evakossa ja asunto on nyt siinä kunnossa, ettei sinne voi mennä. Tai oikeastaan vaan typerä jääkaappi sulamassa niin minä ja ruoat tultiin tänne. Siihen typerään jääkaappiin kertyy hirmuset kerrokset jäätä aina, ettei hetkessä sula, vaikka kahdesti vuodessa sulattaiskin.
<@Nisu-> loistava moka taas meikällä
<@Nisu-> muistin yhden diagnoosinumeron väärin
<@Nisu-> piti panna sairaslomaa S22.3 niin paninki F22.3
<@synni> mitä potilaalle tapahtui
<@Nisu-> miehellä kylkiluunmurtuma niin lääkäri kirjoittaa loman syyksi "harhaluuloisuushäiriö"
<@Nisu-> synni: ei se ehtiny saada sitä lappua