Ninni, osta jääkaappirunomagneetteja ja sano, että illalla on kivaa jos aamulla on kiva rakkausruno rustattu jääkaapin oveen. Toimi exän kanssa, vaikka runo olikin yleensä: "rakas, osta maito" tms. Vaihtotaloutta, vaihtotaloutta nääs.
Chubs kirjoitti:Ninni, osta jääkaappirunomagneetteja ja sano, että illalla on kivaa jos aamulla on kiva rakkausruno rustattu jääkaapin oveen. Toimi exän kanssa, vaikka runo olikin yleensä: "rakas, osta maito" tms. Vaihtotaloutta, vaihtotaloutta nääs.
Hahaa, tää on ihan hyvä idea kyl. Tosin sillä ne runot menis kyllä takuulla ainoostaan tähän: "isot tissit". Muuta se ei sitte osaakkaan.
Tuleepas nyt hevosjuttua tälle päivälle! Täti soitteli ja sain kunnon naurut pitkästä aikaa. Oli uinut ojassa kun oli vienyt tammaa 200m päähän laitumelle siksi aikaa kun setä tasasi tarhoja traktorilla.. Neiti Tamma oli päättänyt että hän menee sinne vähän nopeammin kun mun pullea pieni täti Oli kuulemma ihan kurassa ja hevonen oli juossut vastaan tyyliin "missä sä viivyt, se portti oli kiinni."
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen kirjoitti:
No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset, sanotaan näin
No miksei?
Mä tulin eilen illalla duunista/koulusta kotiin joskus puol ysin maissa, niin pöydässä odotti tapas-illallinen ja pullo punkkua kynttilöiden säestyksellä. Lisäksi sauna oli lämpenemässä ja oluet kaapissa kylmenemässä.
Siin sit pikkuiset alkupalat suurimman nälän laannuttamiseksi eka, lasi punkkua, saunaan ja jäähylle muutamaan kertaan. Sitten mäkiviikon avajaisten vietto ja sen jälkeen takas tapas-pöydän ääreen. Parhautta!
ninnithequeen kirjoitti:
No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset, sanotaan näin
No miksei?
Mä tulin eilen illalla duunista kotiin joskus puol ysin maissa, niin pöydässä odotti tapas-illallinen ja pullo punkkua kynttilöiden säestyksellä. Lisäksi sauna oli lämpenemässä ja oluet kaapissa kylmenemässä!
Jaa. Tuon mukaan meillä on sitte tosi romanttista joka päivä. Ukko kun tulee töistä, ruoka on pöydässä katettuna ja sauna päällä. Kynttilöitä palaa kymmenkunta pitkin kämppää joka ilta. Viiniä ja olutta ei sentäs ku viikonloppusin, jos sillonkaan. Tuo käyttää alkoa hyvin harvoin. Teen keitän hälle myös joka ilta.