masa kirjoitti:Pidin vain vuoden kun kilsoja ei tullut sinä aikana kuin 25 000. Nyt niitä tulee palttiarallaa 60 000 vuodessa, joten pakko mennä diiselillä.
Tuossa saa jo varmasti jonkinlaisia kevennyksiä kustannuksiin, vaikka kaasuöljykin maksaa jo reilusti yli euron. Muutenkin tuohan on luokkaa 200km/päivä, su vapaat. Osta se korealainen, aja takuun 5 vuotta ja vie paalaimeen ...
isohaara kirjoitti:Nätissä korealaisessa epäilyttää, että se olisikin vain pelkästään nätti. Ei tosin yhtään ole kokemusta kaarasta.
No mitäs kuvittelet Volvon sitten olevan muuta kuin nätti? Äh, eihän se ole edes sitä. Volvoista saa maksaa premium-hinnan mutta valitettavasti itse premium on unohdettu tuotantolinjalla lisätä autoon.
Jos laiskuus on ongelma niin mulla on myydä sulle nätti coupe joka ei ole ihan yhtä laiska kuin korealaiset tai ruotsalaiset:
Herra Manala kirjoitti:Volvoista saa maksaa premium-hinnan mutta valitettavasti itse premium on unohdettu tuotantolinjalla lisätä autoon.
Fordille tyypillistä. En usko tätä kuitenkaan olevan havaittavissa -96 aiemmissa malleissa.
Ei todellakaan ole. Fordista ei tarvitse maksaa premium-hintaa. Itse asiassa Ford ja Volvo toimivat varsin hyvin yhdessä: Fordissa saat nykyään Volvon premiumin Ford-hinnalla. Volvolle jää hinta, premium vietiin jo. Katso vaikka uutta Mondeota. Premiumpi kuin Volvot, mutta halvempi. Ainoa mikä maksaa - ja törkeästi - on automaattivaihteisto.
Jösses.. vasta nyt luin Jannen lehtileikkeen, jonka mukaan ruotsalaishomot suosivat katumaastureita. Siitä tietämättä laitoin silloin heti "perään" (höhhöh) nelkkujen ylistyksen. Olenko homo? No en ruotsalainen, vähän tanskalaisviikinkiverta on kyllä.. hmmm..