Oi ILO!! Mä tosiaan sain sen todistuksen. Vielä siellä edessä seisoessani mietin, miten reagoisin, kun olisin ainoa joka jää ilman todistusta. Itseluottamus no ihan bueno.
Oli kiva käydä syömässä perheen kanssa Cantina Westissä =) Jouduttiin melkein pyörimään ulos ravintolasta.
syttiK kirjoitti: Onnea!
Muistuu mieleen se oma jonkun vuoden takainen tunne "tässäkö tää nyt sitte oli" ja sitä edeltäny lievä paniikki.
Kiitos.
Mä ajattelin, että voisin sitten jossain vaiheessa tehdä sen maisterin tutkinnon tms.. mikä se olikaan.. korkeampi ammattikorkeatutkinto tms. Sitä pääsen väkertämään aikaisintaan kolmen vuoden kuluttua.
Onhan tässä välillä sellainen tyhjä olo.. illat eivät menekään projekteja tehden.. viikonloppuisin ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa, jos ei ole opiskellut 24/7.
Jotenkin niin turhia nämä turnausten ekat pelit aina. Lohkossa on kaksi kovaa maata + Namibia ja Islanti. "Namibia on todella vaikea vastustaja, eikä todellakaan olla ylimielisellä asenteella. Voittamaan lähdetään, toivotaan parasta"
No peli voitetaan sitte 17-0 ja haukutaan, että olipa paska peli ja että paljon on petrattavaa. No hitto kun tasoerot on niin valtavia näiden oikeiden maiden ja leikkimaiden välillä, että oikeeseen peliin tottuneet pelaajat hämmentyy! "Miks toi koettaa tehdä omaa maalia, pitääkö mun antaa sen pelata vai meenkö ja taklaan tainnoksiin?" Niinku!
Hyvinköhän sitä taas jaksaa valvoo aamukahdeksaan näillä.. Olin mä äsken tunnin sängyssä, josta ehkä kymppiminsan saatoin torkahtaakin. Jos partsilla kävis vielä 'happea haukkaamassa' ennenkö hyppäis fillarin selkään. Puuuuuh..
Vittu. Just kiskoin jalkaan sukkahousut ja ympärilleni viime kesänä Uffilta eurolla ostetun vaaleenpunasen tosi mauttoman (mut siis hei halvan!) mekon, niin johan mä huomaan, että mustat alushousut näkyy tästä kaikesta läpi.
Minä sukkahousut
Suvinen kirjoitti:Johan se loppui aikoja sitten. Sillä kuuluisalla Toisella Silmällä katsoin toisesta erästä eteenpäin. Vielä ei jaksa innostua.
Kiva. Siis että katsoit. Siis kiva mulle. Ei muakaan nää banaanivaltiot sytytä, mut teema on vaan ihku mulle. Kaikki spekuloinnit ja alkuhehkutukset on tietty parhautta, sama juttu kun Idolsissa.
Aito_Johanna kirjoitti:
Onko sulla mitään listaa niistä? Mä ottaisin silleen niinqu valikoidusti
Se on niinku kaikki tai ei mitään.. En nyt näin äkkiseltään muista mitä kaikkea sieltä löytyy. Laitan listaa sitten joskus, kun jaksan ensin raahata ahterini vintille.